Deus Ex: Human Revolution

Przemysław Ryk Data ostatniej zmiany: 2010-12-17 13:29:11

Deus Ex: Human Revolution

2010-11-19 12:03:12 - Przemysław Ryk

Trailer z gameplay'a
www.eurogamer.net/videos/brand-new-deus-ex-gameplay-trailer?size=hd

Bardzo jestem ciekaw, co z tego rzeczywiście wyjdzie...

--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ House: There's a reason that everybody lies - it works. It's what allows ]
[ society to function. (House M.D. 4x10 It's a Wonderful Lie) ]



Re: Deus Ex: Human Revolution

2010-11-19 12:08:33 - Michał Gancarski

On Fri, 19 Nov 2010 12:03:12 +0100, Przemysław Ryk wrote:

> Trailer z gameplay'a
> www.eurogamer.net/videos/brand-new-deus-ex-gameplay-trailer?size=hd
>
> Bardzo jestem ciekaw, co z tego rzeczywiście wyjdzie...

Nieważne co wyjdzie, i tak wiadomo, że kupię i że będę cieszył się jak
dziecko. Choćby dlatego, że póki co estetycznie gra w sposób idealny miesza
oldskulowy cyberpunk z nowymi naleciałościami na gatunek. O ile ten jeszcze
istnieje.


--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!



Re: Deus Ex: Human Revolution

2010-11-22 16:53:41 - Technolog

Dnia Fri, 19 Nov 2010 12:03:12 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

> Trailer z gameplay'a
> www.eurogamer.net/videos/brand-new-deus-ex-gameplay-trailer?size=hd
>
> Bardzo jestem ciekaw, co z tego rzeczywiście wyjdzie...

Ja także. Pewne dźwięki i muzyka przywołały wspomnienia z poprzednich Deus
Exów. Muzyka i klimat były jednymi z najważniejszych składowych poprzednich
części. No i świetny scenariusz, zwroty akcji.

W trailerze pokazano kilka ciekawych sztuczek, ale to dodatki. Naprawdę
liczyło będzie się to, o czym wspomniałem powyżej.



Re: Deus Ex: Human Revolution

2010-11-22 21:18:02 - Przemysław Ryk

Dnia Mon, 22 Nov 2010 16:53:41 +0100, Technolog napisał(a):

> Ja także. Pewne dźwięki i muzyka przywołały wspomnienia z poprzednich Deus
> Exów. Muzyka i klimat były jednymi z najważniejszych składowych poprzednich
> części. No i świetny scenariusz, zwroty akcji.
>
> W trailerze pokazano kilka ciekawych sztuczek, ale to dodatki. Naprawdę
> liczyło będzie się to, o czym wspomniałem powyżej.

Owszem. Ciekaw jeszcze jestem, na ile faktycznie gracz będzie miał swobodę
wyboru drogi dotarcia do celu.

--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ House: There's a reason that everybody lies - it works. It's what allows ]
[ society to function. (House M.D. 4x10 It's a Wonderful Lie) ]



Re: Deus Ex: Human Revolution

2010-11-22 21:22:13 - Michał Gancarski

On Mon, 22 Nov 2010 21:18:02 +0100, Przemysław Ryk wrote:

> Dnia Mon, 22 Nov 2010 16:53:41 +0100, Technolog napisał(a):
>
>> Ja także. Pewne dźwięki i muzyka przywołały wspomnienia z poprzednich Deus
>> Exów. Muzyka i klimat były jednymi z najważniejszych składowych poprzednich
>> części. No i świetny scenariusz, zwroty akcji.
>>
>> W trailerze pokazano kilka ciekawych sztuczek, ale to dodatki. Naprawdę
>> liczyło będzie się to, o czym wspomniałem powyżej.
>
> Owszem. Ciekaw jeszcze jestem, na ile faktycznie gracz będzie miał swobodę
> wyboru drogi dotarcia do celu.

Jak w Black Ops - wyskoczyć zza prawego albo zza lewego słupka ;-)



--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!



Re: Deus Ex: Human Revolution

2010-11-22 22:58:01 - Przemysław Ryk

Dnia Mon, 22 Nov 2010 21:22:13 +0100, Michał Gancarski napisał(a):

> On Mon, 22 Nov 2010 21:18:02 +0100, Przemysław Ryk wrote:
>> Owszem. Ciekaw jeszcze jestem, na ile faktycznie gracz będzie miał swobodę
>> wyboru drogi dotarcia do celu.
>
> Jak w Black Ops - wyskoczyć zza prawego albo zza lewego słupka ;-)

W sumie to ja wiem, że się powinienem nastawiać na najgorsze, żeby się
ewentualnie przyjemnie zdziwić.

--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych ]
[ eksperymentów zrezygnował. (Mark Twain) ]



Re: Deus Ex: Human Revolution

2010-11-22 23:07:37 - Michał Gancarski

On Mon, 22 Nov 2010 22:58:01 +0100, Przemysław Ryk wrote:

> Dnia Mon, 22 Nov 2010 21:22:13 +0100, Michał Gancarski napisał(a):
>
>> On Mon, 22 Nov 2010 21:18:02 +0100, Przemysław Ryk wrote:
>>> Owszem. Ciekaw jeszcze jestem, na ile faktycznie gracz będzie miał swobodę
>>> wyboru drogi dotarcia do celu.
>>
>> Jak w Black Ops - wyskoczyć zza prawego albo zza lewego słupka ;-)
>
> W sumie to ja wiem, że się powinienem nastawiać na najgorsze, żeby się
> ewentualnie przyjemnie zdziwić.

Ja się nastawiam na intensywny ale krótki cyberpunk. Jeśli będzie
odpowiednio stylowy to i tak będę grał z wywieszonym językiem. Na razie na
takowy się zapowiada.


--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!



Re: Deus Ex: Human Revolution

2010-11-22 23:38:01 - Przemysław Ryk

Dnia Mon, 22 Nov 2010 23:07:37 +0100, Michał Gancarski napisał(a):

> On Mon, 22 Nov 2010 22:58:01 +0100, Przemysław Ryk wrote:
>> W sumie to ja wiem, że się powinienem nastawiać na najgorsze, żeby się
>> ewentualnie przyjemnie zdziwić.
>
> Ja się nastawiam na intensywny ale krótki cyberpunk. Jeśli będzie
> odpowiednio stylowy to i tak będę grał z wywieszonym językiem. Na razie na
> takowy się zapowiada.

Jak będzie miał mapy poziomów, jak na - prezentowanym tu już linku
i.imgur.com/BITmX.jpg - to się delikatnie mówiąc wqrfię. [1]

--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Work hard. Play hard. Die young. Leave a good looking corpse. ]
[ (Gil Grissom, CSI 4x20 Dead Ringer) ]



Re: Deus Ex: Human Revolution

2010-11-23 01:24:10 - Goomich

You have one message from: Przemysław Ryk


> Jak będzie miał mapy poziomów, jak na - prezentowanym tu już linku
> i.imgur.com/BITmX.jpg - to się delikatnie mówiąc wqrfię. [1]

Jkaby dorsować na dole jeszcze jeden korytarz w prawo, to byłaby to mapa
z Modern Warfare 1. :)


--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Deus Ex: Human Revolution

2010-11-22 20:11:22 - piorun

Dnia 2010-11-19 12:03:12 w wiadomości
użytkownik *Przemysław Ryk*
napisał:
> Trailer z gameplay'a
> www.eurogamer.net/videos/brand-new-deus-ex-gameplay-trailer?size=hd
>
> Bardzo jestem ciekaw, co z tego rzeczywiście wyjdzie...

Mam wrażenie, że całość będzie strasznie filmowa. Czyli taki CoD DeusExowy.
Ale zobaczymy jak wyjdzie :p
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: Deus Ex: Human Revolution

2010-11-22 22:58:01 - Przemysław Ryk

Dnia Mon, 22 Nov 2010 20:11:22 +0100, piorun napisał(a):

> Dnia 2010-11-19 12:03:12 w wiadomości
> użytkownik *Przemysław Ryk*
> napisał:
>> Trailer z gameplay'a
>> www.eurogamer.net/videos/brand-new-deus-ex-gameplay-trailer?size=hd
>>
>> Bardzo jestem ciekaw, co z tego rzeczywiście wyjdzie...
>
> Mam wrażenie, że całość będzie strasznie filmowa. Czyli taki CoD DeusExowy.
> Ale zobaczymy jak wyjdzie :p

Też się cholernie, cholernie tego obawiam... :(

--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym ]
[ chwalić. (JoeMonster.org) ]



Re: Deus Ex: Human Revolution

2010-11-24 21:50:24 - Saiko Kila

Proces Przemysław Ryk zwrócił błąd:

>>> Trailer z gameplay'a
>>> www.eurogamer.net/videos/brand-new-deus-ex-gameplay-trailer?size=hd
>>>
>>> Bardzo jestem ciekaw, co z tego rzeczywiście wyjdzie...
>>
>> Mam wrażenie, że całość będzie strasznie filmowa. Czyli taki CoD DeusExowy.
>> Ale zobaczymy jak wyjdzie :p
>
> Też się cholernie, cholernie tego obawiam... :(

Współczesne gry zostawiają nieraz mniej wyboru niż DVD wieloscenowe.
Kiedyś gry i filmy połączą się w jedno. Może jeszcze zanim cyberpunk
zagości IRL.

--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?



Re: Deus Ex: Human Revolution

2010-12-17 13:29:11 - Cezar Matkowski


Użytkownik Saiko Kila napisał w wiadomości
news:1ulzwf8ca7dvz$.dlg@saikokila.pl...
> Współczesne gry zostawiają nieraz mniej wyboru niż DVD wieloscenowe.
> Kiedyś gry i filmy połączą się w jedno. Może jeszcze zanim cyberpunk
> zagości IRL.

Ale to już było. Gracze nie byli zachwyceni.

Pozdrawiam




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS