Two Worlds 2 -- UI
2011-02-08 10:52:20 - diuka
Pogrywam sobie troszkę znowu w TW2, gra jest fajna, świat śliczny,
radochę mam nieziemską z układaniem różnych czarów. Ale. :> Gościa,
który wymyślił i zrobił UI to bym... no mniejsza z tym co. Brzydko i
boleśnie w każdym bądź razie. W grze z konsoli można ustawić sporo
graficznych parametrów, stąd moje pytanie.
Czy jest możliwe zmniejszenie/wyłączenie przeźroczystości tła
ekwipunku?
Niestety nic wyguglać nie mogę. Pomijam już złote cyferki, na tle
sawanny zlewajace się z otoczeniem zupełnie. Ale chciałabym jednak
lepiej widzieć te wszystkie kwiatuszki i przedmioty, które noszę w
plecaku. Aha, moduska zmniejszającego ikonki mam z dawniejszych
czasów, nie poprawia tej okropnej szyby.
Oio już od dawna się tu nie pokazuje, przypuszczam więc, że to właśnie
on odpowiedzialny jest za wszystkie niedoróbki i głupie pomysły w
grze. I za UI, przy którym popisał się gustem dwunastoletniego
konsolowca. Co za tchórzliwy cienias.
--
pozdrawiam
diuka
Re: Two Worlds 2 -- UI
2011-02-08 14:23:16 - piorun
użytkownik *diuka* napisał:
> Czy jest możliwe zmniejszenie/wyłączenie przeźroczystości tła
> ekwipunku?
Uprzedzam, że nie wiem i to tylko moje luźne uwagi. Może w konsoli się da,
ale jeśli nie ma suwaka w opcjach to bym obstawiał, że to na sztywno
wrzucili jakieś .png z przeźroczystością. Nie wiem jak tam w ogóle wygląda
struktura plików, ale może da się dokopać do plików interfejsu.
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: Two Worlds 2 -- UI
2011-02-08 15:16:35 - diuka
>> Czy jest możliwe zmniejszenie/wyłączenie przeźroczystości tła
>> ekwipunku?
>
> Uprzedzam, że nie wiem i to tylko moje luźne uwagi. Może w konsoli się da,
> ale jeśli nie ma suwaka w opcjach to bym obstawiał, że to na sztywno
> wrzucili jakieś .png z przeźroczystością. Nie wiem jak tam w ogóle wygląda
> struktura plików, ale może da się dokopać do plików interfejsu.
Z konsoli (albo z plika, żeby się nie męczyć wpisywaniem) da się dużo
rzeczy do których nie ma suwaczka. Na całe szczęście, złośliwie tak
powiem.
Znalazłam. :)
--
pozdrawiam
diuka
Re: Two Worlds 2 -- UI
2011-02-11 10:30:57 - Raist robike@@poczta.fm
news:iir3oq$erf$1@inews.gazeta.pl...
> Czy jest możliwe zmniejszenie/wyłączenie przeźroczystości tła
> ekwipunku?
mam podobny problem z Sacred...
Raist
Re: Two Worlds 2 -- UI
2011-02-11 11:13:29 - diuka
>> Czy jest możliwe zmniejszenie/wyłączenie przeźroczystości tła
>> ekwipunku?
>
> mam podobny problem z Sacred...
Ech, ja też... :/
Po niemiecku, do Sacred 2 i nie wiem, czy z Twoją wersją/numerem patcha
zabangla. :(
Od dawna narasta we mnie przekonanie, że twórcy i producenci gier
nienawidzą graczy. Albo dopadły mnie starcze lęki, albo opuszcza
młodzieńcza naiwność. Co prawda jeden z twórców Sacreda stwierdził
(pół)oficjalnie, że graczy nienawidzi, ale nie znam kontekstu, więc nie
muszę mu wierzyć.
Natomiast taka mi się scenka maluje przed okiem.
Jakiś grafik dłubie cierpliwie ikonki inwentarza, zmienia, dopasowuje,
jak pilne pewnie i po nocach, stara się biedak. W końcu przedstawia
pracę szefowi/odpowiedzialnemu i słyszy:
-- Czyś ty oszalał?! Zbyt wyraźne! Za proste! Na pierwszy rzut oka
widać co jest czym! Dodaj jakieś esy-floresy, ozdóbki przysłaniające
ikonki, dla upiększenia oczywiście. A, moja mama miała takie łabędzie
rżnięte w krysztale, wystawione na półce... Przez całe dzieciństwo
miałem z tego powodu koszmary. Może coś w tym stylu wymyśl, gra ma
budzić emocje! Być ciekawa, mgłą wszystko zasnuć, żeby było
tajemniczo! Byłbym zapomniał. Koniecznie zmień też symbole na mapie na
trudne do odróżnienia, a ten oznaczający ważną lokację przesuń o dwa
centymetry, niech szukają dranie, hehehe... W końcu ciągle jeszcze
niektórzy marudzą, że chcą gier wymagających, a nie konsolarskich
klikanek, to proszę!
--
pozdrawiam
diuka
Re: Two Worlds 2 -- UI
2011-02-11 16:05:11 - Saiko Kila
> Po niemiecku, do Sacred 2 i nie wiem, czy z Twoją wersją/numerem patcha
> zabangla. :(
>
>
> Od dawna narasta we mnie przekonanie, że twórcy i producenci gier
> nienawidzą graczy.
Sacred 2 nie tylko producenci nienawidzą. Tylko jej mi program śledzący
nie wykrywa, nawet jak mu wskażę palcem. Ze Steama też znikła, tak
nienawidzili.
> Albo dopadły mnie starcze lęki, albo opuszcza
> młodzieńcza naiwność. Co prawda jeden z twórców Sacreda stwierdził
> (pół)oficjalnie, że graczy nienawidzi, ale nie znam kontekstu, więc nie
> muszę mu wierzyć.
> Natomiast taka mi się scenka maluje przed okiem.
> Jakiś grafik dłubie cierpliwie ikonki inwentarza, zmienia, dopasowuje,
> jak pilne pewnie i po nocach, stara się biedak. W końcu przedstawia
> pracę szefowi/odpowiedzialnemu i słyszy:
> -- Czyś ty oszalał?! Zbyt wyraźne! Za proste! Na pierwszy rzut oka
> widać co jest czym! Dodaj jakieś esy-floresy, ozdóbki przysłaniające
> ikonki, dla upiększenia oczywiście. A, moja mama miała takie łabędzie
> rżnięte w krysztale, wystawione na półce... Przez całe dzieciństwo
> miałem z tego powodu koszmary. Może coś w tym stylu wymyśl, gra ma
> budzić emocje! Być ciekawa, mgłą wszystko zasnuć, żeby było
> tajemniczo! Byłbym zapomniał. Koniecznie zmień też symbole na mapie na
> trudne do odróżnienia, a ten oznaczający ważną lokację przesuń o dwa
> centymetry, niech szukają dranie, hehehe... W końcu ciągle jeszcze
> niektórzy marudzą, że chcą gier wymagających, a nie konsolarskich
> klikanek, to proszę!
Pewnie podobnie myślał inny szprechacz, twórca interfejsu do Anno 1404.
Nawet na oficjalnym forum nie ma odpowiedzi jak zwiększyć czcionkę,
która jest tak mała że niewidzialna na laptokach z wielką
rozdzielczością. Na konsolach na pewno byłaby 10x większa ta czcionka.
Może tylko tekstu byłoby trochę mniej.
--
Saiko Kila
The grindstone, the knives, the nails, the tearing, the biting... so...
so satisfying!
Re: Two Worlds 2 -- UI
2011-02-15 14:33:10 - Grzechu
>
> Pogrywam sobie troszkę znowu w TW2, gra jest fajna, świat śliczny,
> radochę mam nieziemską z układaniem różnych czarów. Ale. :> Gościa,
> który wymyślił i zrobił UI to bym... no mniejsza z tym co. Brzydko i
> boleśnie w każdym bądź razie. W grze z konsoli można ustawić sporo
> graficznych parametrów, stąd moje pytanie.
>
> Czy jest możliwe zmniejszenie/wyłączenie przeźroczystości tła
> ekwipunku?
>
> Niestety nic wyguglać nie mogę. Pomijam już złote cyferki, na tle
> sawanny zlewajace się z otoczeniem zupełnie. Ale chciałabym jednak
> lepiej widzieć te wszystkie kwiatuszki i przedmioty, które noszę w
> plecaku. Aha, moduska zmniejszającego ikonki mam z dawniejszych
> czasów, nie poprawia tej okropnej szyby.
>
> Oio już od dawna się tu nie pokazuje, przypuszczam więc, że to właśnie
> on odpowiedzialny jest za wszystkie niedoróbki i głupie pomysły w
> grze. I za UI, przy którym popisał się gustem dwunastoletniego
> konsolowca. Co za tchórzliwy cienias.
>
Czy jest o dużo lepsza od pierwszej części Two Worlds?
Re: Two Worlds 2 -- UI
2011-02-15 14:44:55 - Goomich
news:4d5a8099$0$2503$65785112@news.neostrada.pl:
> Czy jest o dużo lepsza od pierwszej części Two Worlds?
www.blisteredthumbs.net/2011/02/two-worlds-ii-angry-review/
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community
Re: Two Worlds 2 -- UI
2011-02-15 14:57:07 - Michał Gancarski
> Grzechu
> news:4d5a8099$0$2503$65785112@news.neostrada.pl:
>
>> Czy jest o dużo lepsza od pierwszej części Two Worlds?
>
> www.blisteredthumbs.net/2011/02/two-worlds-ii-angry-review/
Zaczynam się w tym gościu podkochiwać.
--
Michał Gancarski
Re: Two Worlds 2 -- UI
2011-02-19 23:57:42 - Przemysław Ryk
(ciach...)
> Oio już od dawna się tu nie pokazuje, przypuszczam więc, że to właśnie
> on odpowiedzialny jest za wszystkie niedoróbki i głupie pomysły w
> grze. I za UI, przy którym popisał się gustem dwunastoletniego
> konsolowca. Co za tchórzliwy cienias.
Na Facebooku aktywny. Dać namiary?
/me uczynny
/me się szatańsko uśmiecha... ;D
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie. ]
[ (Tadeusz Kochanowicz) ]
Re: Two Worlds 2 -- UI
2011-02-20 11:33:36 - diuka
> (ciach...)
>> Oio już od dawna się tu nie pokazuje, przypuszczam więc, że to właśnie
>> on odpowiedzialny jest za wszystkie niedoróbki i głupie pomysły w
>> grze. I za UI, przy którym popisał się gustem dwunastoletniego
>> konsolowca. Co za tchórzliwy cienias.
>
> Na Facebooku aktywny. Dać namiary?
> /me uczynny
> /me się szatańsko uśmiecha... ;D
Jejku, strasznie jestem wdzięczna!
Ale nie chcę.
--
pozdrawiam
diuka
Re: Two Worlds 2 -- UI
2011-02-20 14:17:40 - Przemysław Ryk
> Am Sat, 19 Feb 2011 23:57:42 +0100 schrieb Przemysław Ryk:
>
>> (ciach...)
>>> Oio już od dawna się tu nie pokazuje, przypuszczam więc, że to właśnie
>>> on odpowiedzialny jest za wszystkie niedoróbki i głupie pomysły w
>>> grze. I za UI, przy którym popisał się gustem dwunastoletniego
>>> konsolowca. Co za tchórzliwy cienias.
>>
>> Na Facebooku aktywny. Dać namiary?
>> /me uczynny
>> /me się szatańsko uśmiecha... ;D
>
> Jejku, strasznie jestem wdzięczna!
>
> Ale nie chcę.
Przywlec go tutaj? :D
/me uczynny ponownie
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Kobieta jest jak otwarta księga, napisana po hebrajsku, za pomocą ]
[ chińskich znaków. (JoeMonster.org) ]
Re: Two Worlds 2 -- UI
2011-02-21 16:51:42 - diuka
>> Ale nie chcę.
>
> Przywlec go tutaj? :D
>
> /me uczynny ponownie
Chyba się nie zrozumieliśmy.
--
pozdrawiam
diuka