Kryzys 2
2011-02-12 00:13:59 - Goomich
osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
w stronę GOLa).
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Kryzys 2
2011-02-12 00:18:17 - Michał Gancarski
> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>
> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
> w stronę GOLa).
Emmm, zmienią mistrzowski klucz i po krzyku? Czy to nie tak działa?
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-12 01:03:00 - Michał Gancarski
> On Sat, 12 Feb 2011 00:13:59 +0100, Goomich wrote:
>
>> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>>
>> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
>> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
>> w stronę GOLa).
>
> Emmm, zmienią mistrzowski klucz i po krzyku? Czy to nie tak działa?
Noooo, to szykuje się doskonałe studium przypadku. Nie sądzę by ten
przeciek negatywnie wpłynął na sprzedaż (aczkolwiek tego nigdy się nie
dowiemy), natomiast jestem bardzo ciekaw czy Crytek będzie przekonany, że
tak się jednak stanie.
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-12 09:23:04 - MrJiNks
> On Sat, 12 Feb 2011 00:18:17 +0100, Michał Gancarski wrote:
>
>> On Sat, 12 Feb 2011 00:13:59 +0100, Goomich wrote:
>>
>>> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>>>
>>> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
>>> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
>>> w stronę GOLa).
>>
>> Emmm, zmienią mistrzowski klucz i po krzyku? Czy to nie tak działa?
>
> Noooo, to szykuje się doskonałe studium przypadku. Nie sądzę by ten
> przeciek negatywnie wpłynął na sprzedaż (aczkolwiek tego nigdy się nie
> dowiemy), natomiast jestem bardzo ciekaw czy Crytek będzie przekonany, że
> tak się jednak stanie.
>
W przerwach od grania w Mass Effect i Black Ops multi sprawdziłbym tą
wersje jako tech-demo, od razu by było wiadomo czy mój sprzęt jest
jeszcze ok czy jest już kupa. Wiem, że to pewnie nieetyczne blabla, ale
kto wie czy to nie jest celowy zabieg Cryteka?:).
JiNx
Re: Kryzys 2
2011-02-12 10:18:53 - MrJiNks
> W dniu 2011-02-12 01:03, Michał Gancarski pisze:
>> On Sat, 12 Feb 2011 00:18:17 +0100, Michał Gancarski wrote:
>>
>>> On Sat, 12 Feb 2011 00:13:59 +0100, Goomich wrote:
>>>
>>>> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>>>>
>>>>
>>>> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie
>>>> trzeba
>>>> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco
>>>> spoglądam
>>>> w stronę GOLa).
>>>
>>> Emmm, zmienią mistrzowski klucz i po krzyku? Czy to nie tak działa?
>>
>> Noooo, to szykuje się doskonałe studium przypadku. Nie sądzę by ten
>> przeciek negatywnie wpłynął na sprzedaż (aczkolwiek tego nigdy się nie
>> dowiemy), natomiast jestem bardzo ciekaw czy Crytek będzie przekonany, że
>> tak się jednak stanie.
>>
>
> W przerwach od grania w Mass Effect i Black Ops multi sprawdziłbym tą
> wersje jako tech-demo, od razu by było wiadomo czy mój sprzęt jest
> jeszcze ok czy jest już kupa. Wiem, że to pewnie nieetyczne blabla, ale
> kto wie czy to nie jest celowy zabieg Cryteka?:).
>
> JiNx
>
Oj chyba to nie był celowy zabieg, przeczytałem w necie, że podobno
wyciekł też z tym edytor oraz kampania jest grywalna. No to w takim
razie epic fail :/.
Podaje link z wykopu razem ze screenami:
www.wykop.pl/ramka/624867/wyciekl-crysis-2-49-dni-przed-premiera/
JiNx
Re: Kryzys 2
2011-02-12 11:29:16 - leon
> W dniu 2011-02-12 09:23, MrJiNks pisze:
>> W dniu 2011-02-12 01:03, Michał Gancarski pisze:
>>> On Sat, 12 Feb 2011 00:18:17 +0100, Michał Gancarski wrote:
>>>
>>>> On Sat, 12 Feb 2011 00:13:59 +0100, Goomich wrote:
>>>>
>>>>> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>>>>>
>>>>>
>>>>> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie
>>>>> trzeba
>>>>> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco
>>>>> spoglądam
>>>>> w stronę GOLa).
>>>>
>>>> Emmm, zmienią mistrzowski klucz i po krzyku? Czy to nie tak działa?
>>>
>>> Noooo, to szykuje się doskonałe studium przypadku. Nie sądzę by ten
>>> przeciek negatywnie wpłynął na sprzedaż (aczkolwiek tego nigdy się nie
>>> dowiemy), natomiast jestem bardzo ciekaw czy Crytek będzie przekonany,
>>> że
>>> tak się jednak stanie.
>>>
>>
>> W przerwach od grania w Mass Effect i Black Ops multi sprawdziłbym tą
>> wersje jako tech-demo, od razu by było wiadomo czy mój sprzęt jest
>> jeszcze ok czy jest już kupa. Wiem, że to pewnie nieetyczne blabla, ale
>> kto wie czy to nie jest celowy zabieg Cryteka?:).
>>
>> JiNx
>>
>
> Oj chyba to nie był celowy zabieg, przeczytałem w necie, że podobno
> wyciekł też z tym edytor oraz kampania jest grywalna. No to w takim
> razie epic fail :/.
Grywalna ale bledami. Chwile pogralem i wylaczylem bo to meczarnia.
Ciekawe czy sciagniecie takiej bety mozna nazwac piractwem.
Jakby nie patrzec w oficjalnej dystrybujci tego nie ma wiec nie mozna
powiedziec ze nie kupie :)
leon
Re: Kryzys 2
2011-02-12 11:34:02 - Michał Gancarski
> Dnia 12-02-2011 o 10:18:53 MrJiNks
>
>> W dniu 2011-02-12 09:23, MrJiNks pisze:
>>> W dniu 2011-02-12 01:03, Michał Gancarski pisze:
>>>> On Sat, 12 Feb 2011 00:18:17 +0100, Michał Gancarski wrote:
>>>>
>>>>> On Sat, 12 Feb 2011 00:13:59 +0100, Goomich wrote:
>>>>>
>>>>>> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie
>>>>>> trzeba
>>>>>> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco
>>>>>> spoglądam
>>>>>> w stronę GOLa).
>>>>>
>>>>> Emmm, zmienią mistrzowski klucz i po krzyku? Czy to nie tak działa?
>>>>
>>>> Noooo, to szykuje się doskonałe studium przypadku. Nie sądzę by ten
>>>> przeciek negatywnie wpłynął na sprzedaż (aczkolwiek tego nigdy się nie
>>>> dowiemy), natomiast jestem bardzo ciekaw czy Crytek będzie przekonany,
>>>> że
>>>> tak się jednak stanie.
>>>>
>>>
>>> W przerwach od grania w Mass Effect i Black Ops multi sprawdziłbym tą
>>> wersje jako tech-demo, od razu by było wiadomo czy mój sprzęt jest
>>> jeszcze ok czy jest już kupa. Wiem, że to pewnie nieetyczne blabla, ale
>>> kto wie czy to nie jest celowy zabieg Cryteka?:).
>>>
>>> JiNx
>>>
>>
>> Oj chyba to nie był celowy zabieg, przeczytałem w necie, że podobno
>> wyciekł też z tym edytor oraz kampania jest grywalna. No to w takim
>> razie epic fail :/.
>
> Grywalna ale bledami. Chwile pogralem i wylaczylem bo to meczarnia.
> Ciekawe czy sciagniecie takiej bety mozna nazwac piractwem.
> Jakby nie patrzec w oficjalnej dystrybujci tego nie ma wiec nie mozna
> powiedziec ze nie kupie :)
To, czy kupisz czy nie, nie ma znaczenia dla nazwania czegoś piractwem.
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-12 11:39:19 - leon
napisał(a):
> On Sat, 12 Feb 2011 11:29:16 +0100, leon wrote:
>>> Oj chyba to nie był celowy zabieg, przeczytałem w necie, że podobno
>>> wyciekł też z tym edytor oraz kampania jest grywalna. No to w takim
>>> razie epic fail :/.
>>
>> Grywalna ale bledami. Chwile pogralem i wylaczylem bo to meczarnia.
>> Ciekawe czy sciagniecie takiej bety mozna nazwac piractwem.
>> Jakby nie patrzec w oficjalnej dystrybujci tego nie ma wiec nie mozna
>> powiedziec ze nie kupie :)
>
> To, czy kupisz czy nie, nie ma znaczenia dla nazwania czegoś piractwem.
taa? a dlaczego? Bo jak dla mnie duża różnica miedzy ściągnieciem bety a
pełniaka po premierze
leon
Re: Kryzys 2
2011-02-12 11:40:03 - Michał Gancarski
> Dnia 12-02-2011 o 11:34:02 Michał Gancarski
> napisał(a):
>
>> On Sat, 12 Feb 2011 11:29:16 +0100, leon wrote:
>
>>>> Oj chyba to nie był celowy zabieg, przeczytałem w necie, że podobno
>>>> wyciekł też z tym edytor oraz kampania jest grywalna. No to w takim
>>>> razie epic fail :/.
>>>
>>> Grywalna ale bledami. Chwile pogralem i wylaczylem bo to meczarnia.
>>> Ciekawe czy sciagniecie takiej bety mozna nazwac piractwem.
>>> Jakby nie patrzec w oficjalnej dystrybujci tego nie ma wiec nie mozna
>>> powiedziec ze nie kupie :)
>>
>> To, czy kupisz czy nie, nie ma znaczenia dla nazwania czegoś piractwem.
>
>
> taa? a dlaczego?
Z definicji.
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-12 11:46:38 - leon
napisał(a):
> On Sat, 12 Feb 2011 11:39:19 +0100, leon wrote:
>
>> Dnia 12-02-2011 o 11:34:02 Michał Gancarski
>> napisał(a):
>>
>>> On Sat, 12 Feb 2011 11:29:16 +0100, leon wrote:
>>
>>>>> Oj chyba to nie był celowy zabieg, przeczytałem w necie, że podobno
>>>>> wyciekł też z tym edytor oraz kampania jest grywalna. No to w takim
>>>>> razie epic fail :/.
>>>>
>>>> Grywalna ale bledami. Chwile pogralem i wylaczylem bo to meczarnia.
>>>> Ciekawe czy sciagniecie takiej bety mozna nazwac piractwem.
>>>> Jakby nie patrzec w oficjalnej dystrybujci tego nie ma wiec nie mozna
>>>> powiedziec ze nie kupie :)
>>>
>>> To, czy kupisz czy nie, nie ma znaczenia dla nazwania czegoś
>>> piractwem.
>>
>>
>> taa? a dlaczego?
>
> Z definicji.
Ale której bo widziałem ich sporo. Wikipedii, microsoftu, partii piratow,
chinską itp
leon
Re: Kryzys 2
2011-02-12 11:49:12 - Michał Gancarski
> Dnia 12-02-2011 o 11:40:03 Michał Gancarski
> napisał(a):
>
>> On Sat, 12 Feb 2011 11:39:19 +0100, leon wrote:
>>
>>> Dnia 12-02-2011 o 11:34:02 Michał Gancarski
>>> napisał(a):
>>>
>>>> On Sat, 12 Feb 2011 11:29:16 +0100, leon wrote:
>>>
>>>>>> Oj chyba to nie był celowy zabieg, przeczytałem w necie, że podobno
>>>>>> wyciekł też z tym edytor oraz kampania jest grywalna. No to w takim
>>>>>> razie epic fail :/.
>>>>>
>>>>> Grywalna ale bledami. Chwile pogralem i wylaczylem bo to meczarnia.
>>>>> Ciekawe czy sciagniecie takiej bety mozna nazwac piractwem.
>>>>> Jakby nie patrzec w oficjalnej dystrybujci tego nie ma wiec nie mozna
>>>>> powiedziec ze nie kupie :)
>>>>
>>>> To, czy kupisz czy nie, nie ma znaczenia dla nazwania czegoś
>>>> piractwem.
>>>
>>>
>>> taa? a dlaczego?
>>
>> Z definicji.
>
> Ale której bo widziałem ich sporo. Wikipedii, microsoftu, partii piratow,
> chinską itp
To przytocz i sprawdź, z iloma się nie zgadza.
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-12 11:51:32 - MrJiNks
> On Sat, 12 Feb 2011 11:46:38 +0100, leon wrote:
>
>> Dnia 12-02-2011 o 11:40:03 Michał Gancarski
>> napisał(a):
>>
>>> On Sat, 12 Feb 2011 11:39:19 +0100, leon wrote:
>>>
>>>> Dnia 12-02-2011 o 11:34:02 Michał Gancarski
>>>> napisał(a):
>>>>
>>>>> On Sat, 12 Feb 2011 11:29:16 +0100, leon wrote:
>>>>
>>>>>>> Oj chyba to nie był celowy zabieg, przeczytałem w necie, że podobno
>>>>>>> wyciekł też z tym edytor oraz kampania jest grywalna. No to w takim
>>>>>>> razie epic fail :/.
>>>>>>
>>>>>> Grywalna ale bledami. Chwile pogralem i wylaczylem bo to meczarnia.
>>>>>> Ciekawe czy sciagniecie takiej bety mozna nazwac piractwem.
>>>>>> Jakby nie patrzec w oficjalnej dystrybujci tego nie ma wiec nie mozna
>>>>>> powiedziec ze nie kupie :)
>>>>>
>>>>> To, czy kupisz czy nie, nie ma znaczenia dla nazwania czegoś
>>>>> piractwem.
>>>>
>>>>
>>>> taa? a dlaczego?
>>>
>>> Z definicji.
>>
>> Ale której bo widziałem ich sporo. Wikipedii, microsoftu, partii piratow,
>> chinską itp
>
> To przytocz i sprawdź, z iloma się nie zgadza.
>
>
Flame warning;);D
JiNx
Re: Kryzys 2
2011-02-12 11:57:13 - Michał Gancarski
[...]
>>>> Z definicji.
>>>
>>> Ale której bo widziałem ich sporo. Wikipedii, microsoftu, partii piratow,
>>> chinską itp
>>
>> To przytocz i sprawdź, z iloma się nie zgadza.
>>
>>
>
> Flame warning;);D
Nie sądzę, bo problem jest dość prosty - leon ściągnął (co jeszcze nie jest
tak oczywistą oznaką piractwa) ale, przede wszystkim, uczestniczył w
rozpowszechnianiu gry (torrent). To jest właśnie piractwo - zdobywasz jakiś
wytwór intelektualny poza oficjalnymi kanałami, niezależnie od tego czy są
dostępne czy nie. Nie oznacza to, że jest to złe - to nie ma znaczenia dla
słowa piractwo. To, że ono samo w sobie jest dość idiotycznym tworem, a
dokładnie taki sam proceder może być traktowany różnie w różnych krajach,
to inna sprawa.
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-14 11:52:17 - Bart Ogryczak
> On Sat, 12 Feb 2011 11:39:19 +0100, leon wrote:
> > Dnia 12-02-2011 o 11:34:02 Michał Gancarski
> > napisał(a):
>
> >> On Sat, 12 Feb 2011 11:29:16 +0100, leon wrote:
>
> >>>> Oj chyba to nie był celowy zabieg, przeczytałem w necie, że podobno
> >>>> wyciekł też z tym edytor oraz kampania jest grywalna. No to w takim
> >>>> razie epic fail :/.
>
> >>> Grywalna ale bledami. Chwile pogralem i wylaczylem bo to meczarnia.
> >>> Ciekawe czy sciagniecie takiej bety mozna nazwac piractwem.
> >>> Jakby nie patrzec w oficjalnej dystrybujci tego nie ma wiec nie mozna
> >>> powiedziec ze nie kupie :)
>
> >> To, czy kupisz czy nie, nie ma znaczenia dla nazwania czegoś piractwem.
>
> > taa? a dlaczego?
>
> Z definicji.
Masz na mysli akt przemocy na otwartym morzu? ;-P
Re: Kryzys 2
2011-02-12 11:56:17 - Wojciech Bancer
[...]
> Grywalna ale bledami. Chwile pogralem i wylaczylem bo to meczarnia.
> Ciekawe czy sciagniecie takiej bety mozna nazwac piractwem.
A miałeś zgodę posiadacza praw majątkowych na to? [t/n]
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
Re: Kryzys 2
2011-02-12 10:58:29 - piorun
napisał:
> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>
> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
> w stronę GOLa).
No to teraz tylko czekać, aż skrócą podstawową wersję, a potem przez kilka
lat będą wydawać epizody ;>
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: Kryzys 2
2011-02-12 11:28:50 - Michał Gancarski
> Dnia 2011-02-12 00:13:59 w wiadomości
>
> napisał:
>> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>>
>> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
>> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
>> w stronę GOLa).
>
> No to teraz tylko czekać, aż skrócą podstawową wersję, a potem przez kilka
> lat będą wydawać epizody ;>
No to tym bardziej by sobie strzelili w stopę. Ale serio, cała ta panika
jest zupełnie bez sensu. Problemy tutaj są tylko dwa: nielojalny pracownik
(bo przecież to nie piraci wzięli i wyciekli) oraz klucz, który może być
problemem tylko jeśli nie da się go jeszcze zmienić. Jeśli będą w stanie
odciąć od multiplayera piratów to nic im się nie stanie. Może kilka osób
nie kupi bo nie wytrzymają tych 45 dni i z niecierpliwości ściągną i
przejdą.
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-12 11:35:53 - MrJiNks
> On Sat, 12 Feb 2011 10:58:29 +0100, piorun wrote:
>
>> Dnia 2011-02-12 00:13:59 w wiadomości
>>
>> napisał:
>>> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>>>
>>> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
>>> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
>>> w stronę GOLa).
>>
>> No to teraz tylko czekać, aż skrócą podstawową wersję, a potem przez kilka
>> lat będą wydawać epizody ;>
>
> No to tym bardziej by sobie strzelili w stopę. Ale serio, cała ta panika
> jest zupełnie bez sensu. Problemy tutaj są tylko dwa: nielojalny pracownik
> (bo przecież to nie piraci wzięli i wyciekli) oraz klucz, który może być
> problemem tylko jeśli nie da się go jeszcze zmienić. Jeśli będą w stanie
> odciąć od multiplayera piratów to nic im się nie stanie. Może kilka osób
> nie kupi bo nie wytrzymają tych 45 dni i z niecierpliwości ściągną i
> przejdą.
>
>
Na pewno nie kupowałbym np. COD dla samego singla, który wystarcza na
4-6h gry (nieważne która część, miałem wszystkie), tym bardziej nie
kupie też Crysis dla samego singla, który będzie pewnie tak samo długi
jak rozgrywka single Call of Duty. Więc jeżeli ta gra ma mieć docelowo
silny i grywalny multiplayer, to wyciek tej bety nic nie zmieni.
JiNx
Re: Kryzys 2
2011-02-12 11:40:51 - Michał Gancarski
[...]
> Na pewno nie kupowałbym np. COD dla samego singla, który wystarcza na
> 4-6h gry (nieważne która część, miałem wszystkie), tym bardziej nie
> kupie też Crysis dla samego singla, który będzie pewnie tak samo długi
> jak rozgrywka single Call of Duty. Więc jeżeli ta gra ma mieć docelowo
> silny i grywalny multiplayer, to wyciek tej bety nic nie zmieni.
To jeszcze zależy co zrobią z tym kluczem, gdy się tak zastanowić :-)
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-12 11:46:33 - MrJiNks
> On Sat, 12 Feb 2011 11:35:53 +0100, MrJiNks wrote:
>
> [...]
>
>> Na pewno nie kupowałbym np. COD dla samego singla, który wystarcza na
>> 4-6h gry (nieważne która część, miałem wszystkie), tym bardziej nie
>> kupie też Crysis dla samego singla, który będzie pewnie tak samo długi
>> jak rozgrywka single Call of Duty. Więc jeżeli ta gra ma mieć docelowo
>> silny i grywalny multiplayer, to wyciek tej bety nic nie zmieni.
>
> To jeszcze zależy co zrobią z tym kluczem, gdy się tak zastanowić :-)
>
>
Na pewno coś tam pozmieniają, technicznie pewnie nie będzie problemu.
A tym czasem wracam do Mass Effect, a w przerwach multi w Black Ops,
kurde nawet dodatek kupie ten z mapami właśnie dla multi :D.
JiNx
Re: Kryzys 2
2011-02-12 11:36:43 - Michał Gancarski
> On Sat, 12 Feb 2011 10:58:29 +0100, piorun wrote:
>
>> Dnia 2011-02-12 00:13:59 w wiadomości
>>
>> napisał:
>>> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>>>
>>> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
>>> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
>>> w stronę GOLa).
>>
>> No to teraz tylko czekać, aż skrócą podstawową wersję, a potem przez kilka
>> lat będą wydawać epizody ;>
>
> No to tym bardziej by sobie strzelili w stopę. Ale serio, cała ta panika
> jest zupełnie bez sensu. Problemy tutaj są tylko dwa: nielojalny pracownik
> (bo przecież to nie piraci wzięli i wyciekli) oraz klucz, który może być
> problemem tylko jeśli nie da się go jeszcze zmienić. Jeśli będą w stanie
> odciąć od multiplayera piratów to nic im się nie stanie. Może kilka osób
> nie kupi bo nie wytrzymają tych 45 dni i z niecierpliwości ściągną i
> przejdą.
Ach, to tylko beta.
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-14 03:26:59 - piorun
Gancarski* napisał:
>> No to teraz tylko czekać, aż skrócą podstawową wersję, a potem przez kilka
>> lat będą wydawać epizody ;>
>
> No to tym bardziej by sobie strzelili w stopę.
Bo ja wiem? Valve się trzyma dobrze, a ludzie czekają na Ep3 z wywieszonymi
jęzorami?
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: Kryzys 2
2011-02-12 11:58:41 - Saiko Kila
> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>
> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
> w stronę GOLa).
No i gdyby to była prawdziwa gra, czyli RPG, to by nic się nie stało. A
tak można przejść mimo braku opisu zadań, dialogów i dużej części
tekstów.
Natomiast gdybym był modderem to bym to ściągnął bez zastanowienia, bo
te narzędzia które tam są na pewno nie będą dostępne w żadnej wersji
oficjalnej.
--
Saiko Kila
I practised on the people of the village I grew up in. It is a lonely
place now.
Re: Kryzys 2
2011-02-14 03:26:14 - piorun
> Proces Goomich
>> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>>
>> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
>> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
>> w stronę GOLa).
>
> No i gdyby to była prawdziwa gra, czyli RPG, to by nic się nie stało. A
> tak można przejść mimo braku opisu zadań, dialogów i dużej części
> tekstów.
>
> Natomiast gdybym był modderem to bym to ściągnął bez zastanowienia, bo
> te narzędzia które tam są na pewno nie będą dostępne w żadnej wersji
> oficjalnej.
Tak jak było z HL2 i jego śmieciami z wyciekniętej alfy/bety ? sporo
niezłych rzeczy tam było.
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: Kryzys 2
2011-02-15 19:47:16 - Gabriel Zastawnik
Użytkownik piorun
news:2nu32sbcbwu4.dlg@gangrel.3d.pl...
> Tak jak było z HL2 i jego śmieciami z wyciekniętej alfy/bety ? sporo
> niezłych rzeczy tam było.
Rozwiniesz? Bo nie znam tematu, a zaciekawil mnie:)
--
Pozdrawiam
Gabriel Zastawnik
www.sigsoft.pl
Re: Kryzys 2
2011-02-16 11:48:49 - piorun
Zastawnik* napisał:
> Użytkownik piorun
> news:2nu32sbcbwu4.dlg@gangrel.3d.pl...
>> Tak jak było z HL2 i jego śmieciami z wyciekniętej alfy/bety ? sporo
>> niezłych rzeczy tam było.
>
> Rozwiniesz? Bo nie znam tematu, a zaciekawil mnie:)
Tak ogólnie to było tam sporo map (w wersji dev/debug), w tym mapy z?
Borealist, który to ma być przecież dopiero w Ep3. Były też mapki z
trailerów (te w dokach itp., oraz te z trailerów technologicznych z
deformacją terenu). Do tego były ciekawe stwory, jak Macki (te niebieskie,
półprzezroczyste, które były widoczne na starych trailerach z HL2) i
Stalkery (które to też w Ep1 czy 2 się pojawiły). Oprócz tego pełen
źródłowy (pełen, tzn nie tylko to co dostępne jest w SDK więc normalnie
kompilowało się z .exe, a nie tylko .dll jak to jest z kodem z SDK [ale to
w sumie oczywiste ;p]) i narzędzia (jak Hammer i inne ?śmieci?, ale w sumie
AFAIR nic [czy niewiele więcej] czego by nie dali w SDK).
Grywalne to nie było jako całość, ale poszczególne mapy można było oglądać
i sporo działało. Widać, że to jakaś wczesna wersja była. Niby nie było to
coś przydatnego normalnemu graczowi, ale od strony dev to już prędzej bo
niektóre mody już powstawały przed wyjściem HL2 (potem szybka konwersja na
aktualny silnik [czy też copy/paste partii kodu]). Wyszedł też jakiś mod,
który pozbierał to co wyciekło, dopracowali i wypuścili w grywalnej wersji
(ale za to nie było tam wszystkiego).
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: Kryzys 2
2011-02-16 15:57:40 - Gabriel Zastawnik
Użytkownik piorun
news:17akb5j0ks63r.dlg@gangrel.3d.pl...
> Tak ogólnie to było tam sporo map (w wersji dev/debug), w tym mapy z?
> Borealist, który to ma być przecież dopiero w Ep3. Były też mapki z
> trailerów (te w dokach itp., oraz te z trailerów technologicznych z
> deformacją terenu). Do tego były ciekawe stwory, jak Macki (te niebieskie,
> półprzezroczyste, które były widoczne na starych trailerach z HL2) i
> Stalkery (które to też w Ep1 czy 2 się pojawiły). Oprócz tego pełen
> źródłowy (pełen, tzn nie tylko to co dostępne jest w SDK więc normalnie
> kompilowało się z .exe, a nie tylko .dll jak to jest z kodem z SDK [ale to
> w sumie oczywiste ;p]) i narzędzia (jak Hammer i inne ?śmieci?, ale w sumie
> AFAIR nic [czy niewiele więcej] czego by nie dali w SDK).
> Grywalne to nie było jako całość, ale poszczególne mapy można było oglądać
> i sporo działało. Widać, że to jakaś wczesna wersja była. Niby nie było to
> coś przydatnego normalnemu graczowi, ale od strony dev to już prędzej bo
> niektóre mody już powstawały przed wyjściem HL2 (potem szybka konwersja na
> aktualny silnik [czy też copy/paste partii kodu]). Wyszedł też jakiś mod,
> który pozbierał to co wyciekło, dopracowali i wypuścili w grywalnej wersji
> (ale za to nie było tam wszystkiego).
O. Dzieki. Nie wiedzialem tego:)
--
Pozdrawiam
Gabriel Zastawnik
www.sigsoft.pl
Re: Kryzys 2
2011-02-12 12:37:34 - Michał Gancarski
> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>
> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
> w stronę GOLa).
Crytek and EA are deeply disappointed by the news. We encourage fans to
support the game and the development team by waiting and purchasing the
final, polished game on March 22.
Bardzo ładnie. Przydałaby się jeszcze jakaś osobista wypowiedź Cevata
Yerliego.
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-12 13:12:27 - Saiko Kila
>> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>>
>> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
>> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
>> w stronę GOLa).
>
> Crytek and EA are deeply disappointed by the news. We encourage fans to
> support the game and the development team by waiting and purchasing the
> final, polished game on March 22.
>
> Bardzo ładnie. Przydałaby się jeszcze jakaś osobista wypowiedź Cevata
> Yerliego.
Osobista? Czyli taka od serca? To pewnie jakiś cluster F-bomb, raczej by
tego nie wydrukowali.
--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?
Re: Kryzys 2
2011-02-12 14:08:42 - Michał Gancarski
[...]
>> Crytek and EA are deeply disappointed by the news. We encourage fans to
>> support the game and the development team by waiting and purchasing the
>> final, polished game on March 22.
>>
>> Bardzo ładnie. Przydałaby się jeszcze jakaś osobista wypowiedź Cevata
>> Yerliego.
>
> Osobista? Czyli taka od serca? To pewnie jakiś cluster F-bomb, raczej by
> tego nie wydrukowali.
:-)
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-15 01:51:14 - Goomich
> Crytek and EA are deeply disappointed by the news. We encourage
> fans to support the game and the development team by waiting and
> purchasing the final, polished game on March 22.
> Piracy continues to damage the PC packaged goods market and the PC
> development community.
> Bardzo ładnie. Przydałaby się jeszcze jakaś osobista wypowiedź
> Cevata Yerliego.
As you all have heard by now, an early, incomplete build of Crysis 2 has
been leaked online. While we are deeply disappointed by these events, we
are all completely overwhelmed by the support we have received from you,
our community.
Despite this unfortunate incident, we can assure you that PC gaming is
very important to us and will always be important to Crytek in the
future. We are all still focused on delivering a great gaming experience
to our true and honest fans. I hope you will enjoy Crysis 2 on PC, as we
think it is our best PC game yet!
We appreciate all of your continued support, and look forward to playing
online with you soon!
Thank you,
Cevat Yerli
I komentarz na Blue:
*****
translation Crysis Post #1 We think the PC sucks ass no wonder noone
makes shit for it anymore and by the way you thieveing bastards better
not download it.
translation Crysis Post #2 Whoops the marketing PR guys are worried about
alienating the few of you thieving PC bastards that might actually pay
for it
*****
:D
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Kryzys 2
2011-02-15 08:31:09 - Michał Gancarski
[...]
> *****
> translation Crysis Post #1 We think the PC sucks ass no wonder noone
> makes shit for it anymore and by the way you thieveing bastards better
> not download it.
> translation Crysis Post #2 Whoops the marketing PR guys are worried about
> alienating the few of you thieving PC bastards that might actually pay
> for it
> *****
>
> :D
:-)
Czyli zarówno Crytek jak i EA są w głębi ducha obrażone na blaszakowców o
to, że ktoś z ich własnej firmy wyciekł im grę. Kompletnie nie rozumiem tej
logiki. W każdym razie wyciekający gameplay raczej rozpalił moją chęć
zagrania, choć zanim bym kupił grę, to i tak gameplay'ów pojawiłoby się
wiele. Crytek z kolei nie może zrezygnować z PC, przynajmniej nie w
biznesie dostarczania silników. Oni sprzedają je nie tylko producentom
gier. Nie ma natomiast lepszej od PC platformy, by wycisnąć z takiej
zabawki jak najwięcej.
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-12 15:41:48 - Galnospoke
> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
> w stronę GOLa).
Phi. Ta gra i tak sie sprzeda. Dobre produkty sie sprzedaja, kielskie
placza nad piractwem.
--
Pozdrawiam, Galnospoke
Re: Kryzys 2
2011-02-13 11:46:07 - Michał Gancarski
> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>
> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
> w stronę GOLa).
Oh, shit:
www.thesixthaxis.com/2011/02/13/killzone-3-leaked-as-torrent/
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-13 12:48:03 - Goomich
> Oh, shit:
>
> www.thesixthaxis.com/2011/02/13/killzone-3-leaked-as-torrent/
I to jest właśnie powód, dlaczego developerzy uciekają od PC jako
platformy do grania.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Kryzys 2
2011-02-13 12:53:49 - Michał Gancarski
> You have one message from: Michał Gancarski
>
>> Oh, shit:
>>
>> www.thesixthaxis.com/2011/02/13/killzone-3-leaked-as-torrent/
>
>
> I to jest właśnie powód, dlaczego developerzy uciekają od PC jako
> platformy do grania.
Ech, już mi się nawet nie chce komentować gdy widzę takie brednie na forach
i w komciach ;-)
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-13 13:08:38 - leon
napisał(a):
> You have one message from: Michał Gancarski
>
>> Oh, shit:
>>
>> www.thesixthaxis.com/2011/02/13/killzone-3-leaked-as-torrent/
>
> I to jest właśnie powód, dlaczego developerzy uciekają od PC jako
> platformy do grania.
cholera a mnie sie wydawalo, że to exlusiwe na PS3
leon
Re: Kryzys 2
2011-02-13 13:35:12 - Goomich
>> I to jest właśnie powód, dlaczego developerzy uciekają od PC jako
>> platformy do grania.
> cholera a mnie sie wydawalo, że to exlusiwe na PS3
Źle ci się wydawało, skoro wyciekło, to oczywisty znak, że PC piraci to
ukradli i teraz torrentują.
(A to co cię własnie gryzie w dupę, nazywa się sarkazm.)
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Kryzys 2
2011-02-13 13:36:32 - Saiko Kila
>>> Oh, shit:
>>>
>>> www.thesixthaxis.com/2011/02/13/killzone-3-leaked-as-torrent/
>>
>> I to jest właśnie powód, dlaczego developerzy uciekają od PC jako
>> platformy do grania.
>
> cholera a mnie sie wydawalo, że to exlusiwe na PS3
Goomich o tym wie - to była ironia.
--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?
Re: Kryzys 2
2011-02-13 22:31:42 - xMad
>> I to jest właśnie powód, dlaczego developerzy uciekają od PC jako
>> platformy do grania.
>
>
> cholera a mnie sie wydawalo, że to exlusiwe na PS3
Teraz już nie. ;)
xMad
--
Ruuudolf! Baaalast! Szaasuj baalast!
Re: Kryzys 2
2011-02-13 13:35:22 - psychob
_pl.rec.gry.komputerowe_:
> You have one message from: Michał Gancarski
>
>> Oh, shit:
>>
>> www.thesixthaxis.com/2011/02/13/killzone-3-leaked-as-torrent/
>
>
> I to jest właśnie powód, dlaczego developerzy uciekają od PC jako
> platformy do grania.
>
Że PC to pośrednik ? :)
--
[ psychobsoftware.cba.pl/ ] <- strona domowa
Re: Kryzys 2
2011-02-13 13:47:12 - Saiko Kila
>>> Oh, shit:
>>>
>>> www.thesixthaxis.com/2011/02/13/killzone-3-leaked-as-torrent/
>>
>>
>> I to jest właśnie powód, dlaczego developerzy uciekają od PC jako
>> platformy do grania.
>>
> Że PC to pośrednik ? :)
Na PS3 nie ma piractwa. Bo tak zadekretowano. A na PC tylko piraci,
dziwki i złodzieje.
--
Saiko Kila
No, I won't fight a woman. It's not honourable!
Re: Kryzys 2
2011-02-13 13:50:02 - Michał Gancarski
> Proces psychob
>
>>>> Oh, shit:
>>>>
>>>> www.thesixthaxis.com/2011/02/13/killzone-3-leaked-as-torrent/
>>>
>>>
>>> I to jest właśnie powód, dlaczego developerzy uciekają od PC jako
>>> platformy do grania.
>>>
>> Że PC to pośrednik ? :)
>
> Na PS3 nie ma piractwa. Bo tak zadekretowano. A na PC tylko piraci,
> dziwki i złodzieje.
I dlatego PC jest tak interesującą platformą :-) BTW, Marvel vs. Capcom 3
też wyciekł.
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-13 15:16:18 - Saiko Kila
>>>>> Oh, shit:
>>>>>
>>>>> www.thesixthaxis.com/2011/02/13/killzone-3-leaked-as-torrent/
>>>>
>>>>
>>>> I to jest właśnie powód, dlaczego developerzy uciekają od PC jako
>>>> platformy do grania.
>>>>
>>> Że PC to pośrednik ? :)
>>
>> Na PS3 nie ma piractwa. Bo tak zadekretowano. A na PC tylko piraci,
>> dziwki i złodzieje.
>
> I dlatego PC jest tak interesującą platformą :-) BTW, Marvel vs. Capcom 3
> też wyciekł.
Nie przeczę. Choć odkąd PS3 można piratować i to na różne sposoby to się
zastanawiam - piratowanie na PC jest nudniejsze ;)
--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?
Re: Kryzys 2
2011-02-14 00:57:10 - Przemysław Ryk
>>> I to jest właśnie powód, dlaczego developerzy uciekają od PC jako
>>> platformy do grania.
>>>
>> Że PC to pośrednik ? :)
>
> Na PS3 nie ma piractwa. Bo tak zadekretowano. A na PC tylko piraci,
> dziwki i złodzieje.
To coś taki news jak ten, że Windows trzeba co dwa tygodnie reinstalować? :)
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Nikt nie żałuje czegoś, czego nigdy nie posiadał. ]
[ (Arkana, Glen Cook Żołnierze Żyją) ]
Re: Kryzys 2
2011-02-13 19:36:35 - Michał Gancarski
> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>
> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
> w stronę GOLa).
Nooo, fajnie wygląda:
www.youtube.com/watch?v=JS0_wSZB280&feature=related
Must buy dla mnie.
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-13 23:42:51 - Goomich
> Must buy dla mnie.
Może kupię razem Dragon Age 2 Ultimate na następnej wyprzedaży
gwiazdkowej.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Kryzys 2
2011-02-14 00:57:10 - Przemysław Ryk
> Nooo, fajnie wygląda:
>
> www.youtube.com/watch?v=JS0_wSZB280&feature=related
>
> Must buy dla mnie.
Hmm... Jak spojrzałem, że to odpalili na:
- Intel E8400? @ 3.6Ghz
- Arctic Freezer 7 Rev 2
- Zotac GTX 260 (216)
- Corsair 4GB(2x2) 800Mhz
Plus Yes, easily. E8400 and GTX 260 here and I can? run it on 1920x1080
fine.
To już mi się trochę cieplej na duszy zrobiło. :D
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Alkohol nie rozwiąże twoich problemów. Ale z drugiej strony... mleko ]
[ też nie. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]
Re: Kryzys 2
2011-02-14 10:43:07 - Goomich
news:jn2yslxmi4y9.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info:
> To już mi się trochę cieplej na duszy zrobiło. :D
Cieplej ci się zrobiło, że gra projektowana pod Xboksa, i PS3, dobrze
chodzi na dobrym PC?
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community
Re: Kryzys 2
2011-02-14 13:41:29 - Przemysław Ryk
>> To już mi się trochę cieplej na duszy zrobiło. :D
>
> Cieplej ci się zrobiło, że gra projektowana pod Xboksa, i PS3, dobrze
> chodzi na dobrym PC?
Zawsze mogli tak spieprzyć, jak GTA IV... ;)
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Tritter: Merry Christmas. House: And a happy go to hell. ]
[ (House M.D. 3x10 Marry Little Christmas) ]
Re: Kryzys 2
2011-02-14 14:16:22 - piorun
*Przemysław Ryk* napisał:
> Dnia Mon, 14 Feb 2011 10:43:07 +0100, Goomich napisał(a):
>
>>> To już mi się trochę cieplej na duszy zrobiło. :D
>>
>> Cieplej ci się zrobiło, że gra projektowana pod Xboksa, i PS3, dobrze
>> chodzi na dobrym PC?
>
> Zawsze mogli tak spieprzyć, jak GTA IV... ;)
Ale spieprzyli? Ponoć na PC grafika jest 5 razy lepsza niż u padaków.
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: Kryzys 2
2011-02-14 14:31:40 - Michał Gancarski
> Dnia 2011-02-14 13:41:29 w wiadomości
>
> *Przemysław Ryk* napisał:
>> Dnia Mon, 14 Feb 2011 10:43:07 +0100, Goomich napisał(a):
>>
>>>> To już mi się trochę cieplej na duszy zrobiło. :D
>>>
>>> Cieplej ci się zrobiło, że gra projektowana pod Xboksa, i PS3, dobrze
>>> chodzi na dobrym PC?
>>
>> Zawsze mogli tak spieprzyć, jak GTA IV... ;)
>
> Ale spieprzyli? Ponoć na PC grafika jest 5 razy lepsza niż u padaków.
To zależy na jakim sprzęcie :-)
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-14 16:51:14 - piorun
Gancarski* napisał:
> On Mon, 14 Feb 2011 14:16:22 +0100, piorun wrote:
>
>> Dnia 2011-02-14 13:41:29 w wiadomości
>>
>> *Przemysław Ryk* napisał:
>>> Dnia Mon, 14 Feb 2011 10:43:07 +0100, Goomich napisał(a):
>>>
>>>>> To już mi się trochę cieplej na duszy zrobiło. :D
>>>>
>>>> Cieplej ci się zrobiło, że gra projektowana pod Xboksa, i PS3, dobrze
>>>> chodzi na dobrym PC?
>>>
>>> Zawsze mogli tak spieprzyć, jak GTA IV... ;)
>>
>> Ale spieprzyli? Ponoć na PC grafika jest 5 razy lepsza niż u padaków.
>
> To zależy na jakim sprzęcie :-)
No, ale w sensie, że niby na detalach średnich, które działają na
przeciętnych kompach wygląda jak na konsoli. Więc tego się zastanawiam czy
zapewnienie lepszej grafiki na lepszym sprzęcie to faktycznie jest
spieprzenie?
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: Kryzys 2
2011-02-14 17:05:41 - Michał Gancarski
[...]
>> To zależy na jakim sprzęcie :-)
>
> No, ale w sensie, że niby na detalach średnich, które działają na
> przeciętnych kompach wygląda jak na konsoli. Więc tego się zastanawiam czy
> zapewnienie lepszej grafiki na lepszym sprzęcie to faktycznie jest
> spieprzenie?
Mój przeciętny laptop był silniejszy od którejkolwiek z tych konsol, a o
średnich detalach mogłem raczej zapomnieć :-) Co nie oznacza, że nie
wygląda na pececie lepiej. Wygląda, przy odpowiedniej maszynie. Nawet
tekstury ponoć podrasowali. Tylko, do diabła, Games for Windows Live? :/
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-14 17:46:31 - Saiko Kila
> [...]
>
>>> To zależy na jakim sprzęcie :-)
>>
>> No, ale w sensie, że niby na detalach średnich, które działają na
>> przeciętnych kompach wygląda jak na konsoli. Więc tego się zastanawiam czy
>> zapewnienie lepszej grafiki na lepszym sprzęcie to faktycznie jest
>> spieprzenie?
>
> Mój przeciętny laptop był silniejszy od którejkolwiek z tych konsol, a o
> średnich detalach mogłem raczej zapomnieć :-) Co nie oznacza, że nie
> wygląda na pececie lepiej. Wygląda, przy odpowiedniej maszynie. Nawet
> tekstury ponoć podrasowali. Tylko, do diabła, Games for Windows Live? :/
GFWL to wystarczający powód dla mnie żeby nie kupować gry, co do której
mam jeszcze jakiekolwiek inne zastrzeżenia. Inaczej mówiąc, musiałbym
być wielkim fanem danego tytułu (z jakiegoś dziwnego powodu, bo bycie
fanem nie jest normalne) żeby kupić grę GFWL.
A, jeszcze jeden powód, choć to z przeszłości - nie wiem o tym GFWL w
momencie zakupu... (dziwiłem się kiedyś że Batek nie ma achiewów na
Steamie :)).
Ale w przypadku EA to... nie uwierzę, dokąd nie zobaczę. Przecież oni
nigdy nie używali GFWL. Nie widzę też nigdzie żadnej wzmianki na ten
temat na ich stronie.
--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?
Re: Kryzys 2
2011-02-14 20:35:35 - Michał Gancarski
> Proces Michał Gancarski
>
>> [...]
>>
>>>> To zależy na jakim sprzęcie :-)
>>>
>>> No, ale w sensie, że niby na detalach średnich, które działają na
>>> przeciętnych kompach wygląda jak na konsoli. Więc tego się zastanawiam czy
>>> zapewnienie lepszej grafiki na lepszym sprzęcie to faktycznie jest
>>> spieprzenie?
>>
>> Mój przeciętny laptop był silniejszy od którejkolwiek z tych konsol, a o
>> średnich detalach mogłem raczej zapomnieć :-) Co nie oznacza, że nie
>> wygląda na pececie lepiej. Wygląda, przy odpowiedniej maszynie. Nawet
>> tekstury ponoć podrasowali. Tylko, do diabła, Games for Windows Live? :/
>
> GFWL to wystarczający powód dla mnie żeby nie kupować gry, co do której
> mam jeszcze jakiekolwiek inne zastrzeżenia. Inaczej mówiąc, musiałbym
> być wielkim fanem danego tytułu (z jakiegoś dziwnego powodu, bo bycie
> fanem nie jest normalne) żeby kupić grę GFWL.
>
> A, jeszcze jeden powód, choć to z przeszłości - nie wiem o tym GFWL w
> momencie zakupu... (dziwiłem się kiedyś że Batek nie ma achiewów na
> Steamie :)).
>
> Ale w przypadku EA to... nie uwierzę, dokąd nie zobaczę. Przecież oni
> nigdy nie używali GFWL. Nie widzę też nigdzie żadnej wzmianki na ten
> temat na ich stronie.
Ale my o GTA IV :-)
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-15 15:57:35 - Saiko Kila
>>> [...]
>>>
>>>>> To zależy na jakim sprzęcie :-)
>>>>
>>>> No, ale w sensie, że niby na detalach średnich, które działają na
>>>> przeciętnych kompach wygląda jak na konsoli. Więc tego się zastanawiam czy
>>>> zapewnienie lepszej grafiki na lepszym sprzęcie to faktycznie jest
>>>> spieprzenie?
>>>
>>> Mój przeciętny laptop był silniejszy od którejkolwiek z tych konsol, a o
>>> średnich detalach mogłem raczej zapomnieć :-) Co nie oznacza, że nie
>>> wygląda na pececie lepiej. Wygląda, przy odpowiedniej maszynie. Nawet
>>> tekstury ponoć podrasowali. Tylko, do diabła, Games for Windows Live? :/
>>
>> GFWL to wystarczający powód dla mnie żeby nie kupować gry, co do której
>> mam jeszcze jakiekolwiek inne zastrzeżenia. Inaczej mówiąc, musiałbym
>> być wielkim fanem danego tytułu (z jakiegoś dziwnego powodu, bo bycie
>> fanem nie jest normalne) żeby kupić grę GFWL.
>>
>> A, jeszcze jeden powód, choć to z przeszłości - nie wiem o tym GFWL w
>> momencie zakupu... (dziwiłem się kiedyś że Batek nie ma achiewów na
>> Steamie :)).
>>
>> Ale w przypadku EA to... nie uwierzę, dokąd nie zobaczę. Przecież oni
>> nigdy nie używali GFWL. Nie widzę też nigdzie żadnej wzmianki na ten
>> temat na ich stronie.
>
> Ale my o GTA IV :-)
Ja zrozumiałem, że piorun pisze o grafice Crysisa, że jest lepsza.
--
Saiko Kila
Seems she was raiding this tomb...
Re: Kryzys 2
2011-02-16 18:08:27 - piorun
użytkownik *Saiko Kila* napisał:
>> Ale my o GTA IV :-)
>
> Ja zrozumiałem, że piorun pisze o grafice Crysisa, że jest lepsza.
A ja już nie wiem o czym pisałem. Możecie interpretować dowolnie :>
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: Kryzys 2
2011-02-14 19:40:25 - Przemysław Ryk
>>> Cieplej ci się zrobiło, że gra projektowana pod Xboksa, i PS3, dobrze
>>> chodzi na dobrym PC?
>>
>> Zawsze mogli tak spieprzyć, jak GTA IV... ;)
>
> Ale spieprzyli? Ponoć na PC grafika jest 5 razy lepsza niż u padaków.
Od padaków bardzo możliwe. :) Ja to sobie odpalałem na sprzęcie z Core
i7-920 kręconym do 3,68 GHz z GTX260 i AFAIR 3GB lub 6GB ram. I przy czymś
takim toto coś nie dość, że nie pozwoliło Ci ustawić full detali, to jeszcze
w 1920x1200 wyciągało ledwo 43 FPS. Nie wiem, co tam takie wymagania
generowało - zaszyty emulator PlayStation czy cholera wie co jeszcze...
Tak dla porównania tylko. Na tym samym sprzęcie:
- World in Conflict w trybie DirectX 10 - miał średnio 45 FPS
- Company of Heroes w trybie DirectX 10 - miał średnio 75 FPS
- Far Cry w 2 trybie DirectX 10 i ustawieniach ultra high - średnio 40 / 50
FPS (odpowiednio: dla dema Action i Ranch Long)
- przy Crysis (zarówno podstawka, jak i Warhead) konfiguracja ostro po dupie
dostawała, ale tu się nie dziwię, że GTX260 dostawał czkawki.
Grafika w każdym z tych tytułów jest jakościowo o lata całe od tego, co
GTAIV prezentuje...
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Masz ochotę kupić telefon w sklepie komoorki.pl? Usiądź i poczekaj, aż ]
[ Ci przejdzie. Więcej na maverick.jogger.pl/2011/01/21/bez-tytulu/ ]
Re: Kryzys 2
2011-02-15 00:14:23 - piorun
*Przemysław Ryk* napisał:
> Grafika w każdym z tych tytułów jest jakościowo o lata całe od tego, co
> GTAIV prezentuje...
Ale nie używają Euphorii i nie symulują elementów miasta.
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: Kryzys 2
2011-02-15 10:40:23 - Przemysław Ryk
>> Grafika w każdym z tych tytułów jest jakościowo o lata całe od tego, co
>> GTAIV prezentuje...
>
> Ale nie używają Euphorii i nie symulują elementów miasta.
I ta symulacja elementów miasta powoduje, że Core i7-920 się w sumie nudzi
(obciążenie proca podczas testu - 27%), za to nie można wyższych detali
grafiki ustawić?
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Lepiej raz na pół roku myśleć o ślubie, niż raz w tygodniu o rozwodzie. ]
[ (JoeMonster.org) ]
Re: Kryzys 2
2011-02-15 11:02:24 - Jader
>
> I ta symulacja elementów miasta powoduje, że Core i7-920 się w sumie nudzi
> (obciążenie proca podczas testu - 27%), za to nie można wyższych detali
> grafiki ustawić?
Wiesz, teraz jest moda na uzyskiwanie mocy obliczeniowej z karty
grafiki, to pewnie na niej się ci wszyscy przechodnie symulują ;)
Jader
Re: Kryzys 2
2011-02-15 12:00:23 - Przemysław Ryk
> W dniu 02/15/2011 10:40 AM, Przemysław Ryk pisze:
>>
>> I ta symulacja elementów miasta powoduje, że Core i7-920 się w sumie nudzi
>> (obciążenie proca podczas testu - 27%), za to nie można wyższych detali
>> grafiki ustawić?
>
> Wiesz, teraz jest moda na uzyskiwanie mocy obliczeniowej z karty
> grafiki, to pewnie na niej się ci wszyscy przechodnie symulują ;)
Patrząc na to, jak toto wygląda i jak się skaluje wraz z rozdzielczością, to
można by palnąć, że tam w zasadzie całą grafikę CPU liczy... ;D
nvision.pl/GTA-IV-test-21-kart-graficznych--Articles-363-ndetails-4.html
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ House: Medical clemency.Interesting. Wilson: Why would you use that word?]
[ House: Because I'm interested. When I'm interested, I describe the things]
[ that make me interested as interesting. (House M.D. 4x09 Games) ]
Re: Kryzys 2
2011-02-15 13:29:35 - piorun
*Przemysław Ryk* napisał:
> Dnia Tue, 15 Feb 2011 00:14:23 +0100, piorun napisał(a):
>
>>> Grafika w każdym z tych tytułów jest jakościowo o lata całe od tego, co
>>> GTAIV prezentuje...
>>
>> Ale nie używają Euphorii i nie symulują elementów miasta.
>
> I ta symulacja elementów miasta powoduje, że Core i7-920 się w sumie nudzi
> (obciążenie proca podczas testu - 27%), za to nie można wyższych detali
> grafiki ustawić?
Bo pewnie Twoja karta grafiki nie obsługuje Czegośtam :P
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: Kryzys 2
2011-02-15 14:30:23 - Przemysław Ryk
>>> Ale nie używają Euphorii i nie symulują elementów miasta.
>>
>> I ta symulacja elementów miasta powoduje, że Core i7-920 się w sumie nudzi
>> (obciążenie proca podczas testu - 27%), za to nie można wyższych detali
>> grafiki ustawić?
>
> Bo pewnie Twoja karta grafiki nie obsługuje Czegośtam :P
Czego GTX260 nie osbługiwał patrząc pod kątem GTA IV? :)
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Prawda, nawet gdy dotyczy rzeczy drobnej, przekracza niepewne poglądy ]
[ na zagadnienia naprawdę wzniosłe. (Leonardo da Vinci) ]
Re: Kryzys 2
2011-02-15 14:33:59 - Michał Gancarski
> Dnia Tue, 15 Feb 2011 13:29:35 +0100, piorun napisał(a):
>
>>>> Ale nie używają Euphorii i nie symulują elementów miasta.
>>>
>>> I ta symulacja elementów miasta powoduje, że Core i7-920 się w sumie nudzi
>>> (obciążenie proca podczas testu - 27%), za to nie można wyższych detali
>>> grafiki ustawić?
>>
>> Bo pewnie Twoja karta grafiki nie obsługuje Czegośtam :P
>
> Czego GTX260 nie osbługiwał patrząc pod kątem GTA IV? :)
GTA IV :-)
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-15 22:20:21 - Przemysław Ryk
>>> Bo pewnie Twoja karta grafiki nie obsługuje Czegośtam :P
>>
>> Czego GTX260 nie osbługiwał patrząc pod kątem GTA IV? :)
>
> GTA IV :-)
Inne tytuły działały o wiele lepiej, GTA dostawało czkawki. Oczywiście to
pewnie wina GTX260? ;)
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ I have a bomb ticking in my head. No amount of painkillers would ]
[ disable it. (Max Payne) ]
Re: Kryzys 2
2011-02-16 08:45:13 - Michał Gancarski
> Dnia Tue, 15 Feb 2011 14:33:59 +0100, Michał Gancarski napisał(a):
>
>>>> Bo pewnie Twoja karta grafiki nie obsługuje Czegośtam :P
>>>
>>> Czego GTX260 nie osbługiwał patrząc pod kątem GTA IV? :)
>>
>> GTA IV :-)
>
> Inne tytuły działały o wiele lepiej, GTA dostawało czkawki. Oczywiście to
> pewnie wina GTX260? ;)
No właśnie, Twój GTX obsługuje inne gry ale nie obsługuje GTAIV :-) Swoją
drogą - z czym bardziej współczesnym należałoby porównywać tę kartę? GTX
460?
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-16 14:38:10 - Przemysław Ryk
>> Inne tytuły działały o wiele lepiej, GTA dostawało czkawki. Oczywiście to
>> pewnie wina GTX260? ;)
>
> No właśnie, Twój GTX obsługuje inne gry ale nie obsługuje GTAIV :-) Swoją
> drogą - z czym bardziej współczesnym należałoby porównywać tę kartę? GTX
> 460?
W sensie półki cenowej? W sumie gdzieś w tych okolicach chyba.
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Jeżeli chcesz być kochany, kochaj sam siebie. (Seneka) ]
Re: Kryzys 2
2011-02-14 01:28:04 - Tiber
> Nooo, fajnie wygląda:
>
> www.youtube.com/watch?v=JS0_wSZB280&feature=related
>
> Must buy dla mnie.
Znowu to rozmazywanie obrazu przy obracaniu jak w FC2 albo FEAR2. So not
buying.
--
Tiber
judelawfan@gmail.com
I'd give my right arm to be ambidextrous. (Discordian Quotes)
Re: Kryzys 2
2011-02-14 07:40:41 - Michał Gancarski
> Silly, silly Michał Gancarski nabazgrału:
>
>> Nooo, fajnie wygląda:
>>
>> www.youtube.com/watch?v=JS0_wSZB280&feature=related
>>
>> Must buy dla mnie.
>
> Znowu to rozmazywanie obrazu przy obracaniu jak w FC2 albo FEAR2. So not
> buying.
Może da się wyłączyć. Z drugiej strony, ja jestem teraz tak wygłodniały, że
w czerwcu to wszystko będzie dla mnie mast bajem.
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-14 08:27:36 - Brunon Bluthgeld
> Silly, silly Michał Gancarski nabazgrału:
>
>> Nooo, fajnie wygląda:
>>
>> www.youtube.com/watch?v=JS0_wSZB280&feature=related
>>
>> Must buy dla mnie.
>
> Znowu to rozmazywanie obrazu przy obracaniu jak w FC2 albo FEAR2. So not
> buying.
>
Motion blura można było bez problemu skręcić w jedynce, w dwójce pewnie
nie będzie inaczej. Co ty, komputera nie umiesz?
Re: Kryzys 2
2011-02-14 17:47:52 - Tiber
>> Znowu to rozmazywanie obrazu przy obracaniu jak w FC2 albo FEAR2. So
>> not buying.
>>
>
> Motion blura można było bez problemu skręcić w jedynce, w dwójce
> pewnie nie będzie inaczej. Co ty, komputera nie umiesz?
W jedynce czego? w Crysisa 1 nie grałem.
--
Tiber
judelawfan@gmail.com
This is precisely the sort of thing that people who
like this sort of thing will like. (Discordian Quotes)
Re: Kryzys 2
2011-02-14 20:37:57 - BrunoN Bluthgeld
> Silly, silly Brunon Bluthgeld nabazgrału:
>
>>> Znowu to rozmazywanie obrazu przy obracaniu jak w FC2 albo FEAR2. So
>>> not buying.
>>>
>>
>> Motion blura można było bez problemu skręcić w jedynce, w dwójce
>> pewnie nie będzie inaczej. Co ty, komputera nie umiesz?
>
> W jedynce czego? w Crysisa 1 nie grałem.
>
Aha, Crysisa. W innych grach z tym efektem pewnie też go można wyłączyć,
w koncu gramy na pececie innit.
Re: Kryzys 2
2011-02-15 02:22:19 - Tiber
>>>> Znowu to rozmazywanie obrazu przy obracaniu jak w FC2 albo FEAR2.
>>>> So not buying.
>>>>
>>>
>>> Motion blura można było bez problemu skręcić w jedynce, w dwójce
>>> pewnie nie będzie inaczej. Co ty, komputera nie umiesz?
>>
>> W jedynce czego? w Crysisa 1 nie grałem.
>>
>
> Aha, Crysisa. W innych grach z tym efektem pewnie też go można
> wyłączyć, w koncu gramy na pececie innit.
Nie wiem. Pobieżne przejrzenie opcji nie pozwoliło mi nic znaleźć, a
dłubać w konsoli mi się nie chce. W końcu gram na pececie, innit.
Podejrzewam, że w niektórych grach blur służy temu, aby sprzęt miał
mniej do liczenia przy szybkich obrotach kamery. W grach
multiplatformowych na wspólnym silniku - bezcenne.
--
Tiber
judelawfan@gmail.com
I only kill to know I'm alive. (Discordian Quotes)
Re: Kryzys 2
2011-02-15 03:10:19 - Vegavin
Użytkownik Tiber
> Podejrzewam, że w niektórych grach blur służy temu, aby sprzęt miał
> mniej do liczenia przy szybkich obrotach kamery. W grach
> multiplatformowych na wspólnym silniku - bezcenne.
Jak mniej? Nie dość, że musi najpierw wyrenderować klatkę, to potem jeszczą
ją zblurować.
--
Vegavin
Re: Kryzys 2
2011-02-15 08:29:30 - Brunon Bluthgeld
>
> Użytkownik Tiber
>
>> Podejrzewam, że w niektórych grach blur służy temu, aby sprzęt miał
>> mniej do liczenia przy szybkich obrotach kamery. W grach
>> multiplatformowych na wspólnym silniku - bezcenne.
>
> Jak mniej? Nie dość, że musi najpierw wyrenderować klatkę, to potem
> jeszczą ją zblurować.
>
No własnie, przecież motion blur to nie jakaś magiczna sprawa, która
działa cały czas, żeby ukrywać niedostatki w detalach. Zresztą ja efekt
lubię, bo robi filmowe wrażenie - bez niego kilkadziesiąt idealnie
ostrych obrazów na sekundę wygląda bardziej, hmm, komputerowo.
Re: Kryzys 2
2011-02-15 08:32:54 - Michał Gancarski
[...]
> No własnie, przecież motion blur to nie jakaś magiczna sprawa, która
> działa cały czas, żeby ukrywać niedostatki w detalach. Zresztą ja efekt
> lubię, bo robi filmowe wrażenie - bez niego kilkadziesiąt idealnie
> ostrych obrazów na sekundę wygląda bardziej, hmm, komputerowo.
Jest męczący. Blur to blur - naturalnie pojawia się gdy coś się szybko
przesuwa. Np. gdy szybko obróci się postać. Nie trzeba go dodatkowo
generować, ładując nim w twarze.
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-15 10:16:36 - Brunon Bluthgeld
>> No własnie, przecież motion blur to nie jakaś magiczna sprawa, która
>> działa cały czas, żeby ukrywać niedostatki w detalach. Zresztą ja efekt
>> lubię, bo robi filmowe wrażenie - bez niego kilkadziesiąt idealnie
>> ostrych obrazów na sekundę wygląda bardziej, hmm, komputerowo.
>
> Jest męczący. Blur to blur - naturalnie pojawia się gdy coś się szybko
> przesuwa. Np. gdy szybko obróci się postać. Nie trzeba go dodatkowo
> generować, ładując nim w twarze.
>
Dobrze zrobiony dodaje naturalności, bo przecież klatki na filmie nie są
idealnie ostre. No i pomaga jak framerate nie jest bardzo wysoki - 25
fps z motion blurem wygląda płynniej niż bez.
Ale fakt, że w grach bywa w niektórych momentach mało naturalny i
rozmywa obiekty które nie powinny być nieostre. Widać np. w cutscenach z
samolotem w w/w Kryzysie - samolot leci z grubsza równolegle do kamery,
ale jakas procedurka stwierdza, że leci szybko więc trzeba rozmyć i jest
dziwnie. Pewnie w następnym direct iksie będzie lepszy :>
Re: Kryzys 2
2011-02-15 16:35:48 - Saiko Kila
>>> Podejrzewam, że w niektórych grach blur służy temu, aby sprzęt miał
>>> mniej do liczenia przy szybkich obrotach kamery. W grach
>>> multiplatformowych na wspólnym silniku - bezcenne.
>>
>> Jak mniej? Nie dość, że musi najpierw wyrenderować klatkę, to potem
>> jeszczą ją zblurować.
>>
>
> No własnie, przecież motion blur to nie jakaś magiczna sprawa, która
> działa cały czas, żeby ukrywać niedostatki w detalach. Zresztą ja efekt
> lubię, bo robi filmowe wrażenie - bez niego kilkadziesiąt idealnie
> ostrych obrazów na sekundę wygląda bardziej, hmm, komputerowo.
No właśnie blur to wcale nie jest taki ciężki efekt - w Mass Effect czy
Borderlands blur przykładowo nie obciąża kompa, podobnie efekty głębi
(rozmycia). Ba, nawet w starym cryzysie motion blur miał znikomy wpływ
na wydajność. Są różne tricki i sposoby uzyskania tego. Teoretycznie
nawet przy motion blur nie trzeba renderować klatki z wszystkimi
shaderami (instrukcjami), zresztą z niektórymi się kłóci, np. w
Borderlandsie przy motion blur wyłączony jest shader od ambient
occlusion.
--
Saiko Kila
Oh, how he screamed! Music to my experienced ears!
Re: Kryzys 2
2011-02-14 23:22:56 - Mateusz Ludwin
> Nooo, fajnie wygląda:
>
> www.youtube.com/watch?v=JS0_wSZB280&feature=related
>
> Must buy dla mnie.
Wygląda szokująco, ja się nakręciłem na jedynkę, ale postanowiłem, że nie ma
sensu psuć sobie wrażeń na moim obecnym sprzęcie i poczekam na lepszego
kompa.
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Kryzys 2
2011-02-14 07:42:26 - Michał Gancarski
> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>
> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
> w stronę GOLa).
Jim Sterling kompletnie odleciał.
www.destructoid.com/and-you-wonder-why-developers-hate-pc-gamers--193957.phtml
W dodatku opublikowali to *po* tym jak pojawiło się info o KZ3.
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-14 07:49:05 - Michał Gancarski
> On Sat, 12 Feb 2011 00:13:59 +0100, Goomich wrote:
>
>> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>>
>> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
>> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
>> w stronę GOLa).
>
>
> Jim Sterling kompletnie odleciał.
>
> www.destructoid.com/and-you-wonder-why-developers-hate-pc-gamers--193957.phtml
>
> W dodatku opublikowali to *po* tym jak pojawiło się info o KZ3.
A tutaj niespodzianka:
torrentfreak.com/crysis-2-leak-fails-to-result-in-massive-download-fest-110213/
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-14 17:05:17 - Saiko Kila
>> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>>
>> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
>> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
>> w stronę GOLa).
>
> Jim Sterling kompletnie odleciał.
>
> www.destructoid.com/and-you-wonder-why-developers-hate-pc-gamers--193957.phtml
>
> W dodatku opublikowali to *po* tym jak pojawiło się info o KZ3.
Ten człowiek, by nie rzec dziennikarz, sprzedał się EA, albo ma zamiar
to zrobić. Nie wiem na czym on gra, ale widocznie dziwki są nie tylko na
PC ;) Poza tym gość faktycznie jest rozsynchronizowany z
rzeczywistością. Zastanawiałem się nawet na początku czy to nie dla jaj,
ale nie.
--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?
Re: Kryzys 2
2011-02-17 10:20:28 - Michał Gancarski
> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>
> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
> w stronę GOLa).
No proszę, jednak dało się ogarnąć i pomyśleć o demie:
www.gamingunion.net/news/crysis-2-pc-demo-arrives-in-march--4036.html
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-17 12:06:08 - Saiko Kila
>> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>>
>> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
>> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
>> w stronę GOLa).
>
> No proszę, jednak dało się ogarnąć i pomyśleć o demie:
>
> www.gamingunion.net/news/crysis-2-pc-demo-arrives-in-march--4036.html
W zasadzie demo MP było jednak zapowiedziane już w styczniu. I przez
Crytek i przez EA, parę dni po tym po tym jak ogłosili demo na klocka.
Teraz mamy datę i większą pewność. Swoją drogą przyznali wcześniej, że
na początku dema na PC miało nie być, w sensie byli pewni. Ja to
zrozumiałem, że Crytek nie był pewien czy EA się zgodzi. Pewnie jacyś
potencjalni piraci wymusili czy coś.
A ten wycieknięty można traktować jako demo SP :)
--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?
Re: Kryzys 2
2011-02-18 00:32:26 - Mateusz Ludwin
> W zasadzie demo MP było jednak zapowiedziane już w styczniu. I przez
> Crytek i przez EA, parę dni po tym po tym jak ogłosili demo na klocka.
> Teraz mamy datę i większą pewność. Swoją drogą przyznali wcześniej, że
> na początku dema na PC miało nie być, w sensie byli pewni. Ja to
> zrozumiałem, że Crytek nie był pewien czy EA się zgodzi. Pewnie jacyś
> potencjalni piraci wymusili czy coś.
>
> A ten wycieknięty można traktować jako demo SP :)
Crysis mnie ostatecznie przekonał do powrotu do pudełkowca.
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Kryzys 2
2011-02-18 20:33:36 - Saiko Kila
> Crysis mnie ostatecznie przekonał do powrotu do pudełkowca.
Mnie tam już parę lat temu wydajność różnych gier przekonała, bo na
papierze jest gorzej niż w realu. No i afera z chipsteami nvidii.
--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?
Re: Kryzys 2
2011-02-19 23:57:42 - Przemysław Ryk
>> Proces Mateusz Ludwin
>> Crysis mnie ostatecznie przekonał do powrotu do pudełkowca.
>
> Mnie tam już parę lat temu wydajność różnych gier przekonała, bo na
> papierze jest gorzej niż w realu. No i afera z chipsteami nvidii.
A konkretniej?
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Przekonania są bardziej niebezpiecznymi wrogami prawdy niż kłamstwa. ]
[ (Friedrich Wilhelm Nietsche) ]
Re: Kryzys 2
2011-02-23 14:06:16 - Saiko Kila
>>> Proces Mateusz Ludwin
>>> Crysis mnie ostatecznie przekonał do powrotu do pudełkowca.
>>
>> Mnie tam już parę lat temu wydajność różnych gier przekonała, bo na
>> papierze jest gorzej niż w realu. No i afera z chipsteami nvidii.
>
> A konkretniej?
Że co?
--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?
Re: Kryzys 2
2011-02-23 14:15:36 - Goomich
news:1pbk7983nfu2e.dlg@saikokila.pl:
>>> afera z chipsteami nvidii.
>> A konkretniej?
> Że co?
Rze co to za afera z cipsetami envidi?
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community
Re: Kryzys 2
2011-02-23 14:34:32 - Saiko Kila
>>>> afera z chipsteami nvidii.
>>> A konkretniej?
>> Że co?
>
> Rze co to za afera z cipsetami envidi?
news.cnet.com/8301-13924_3-10000910-64.html
news.cnet.com/8301-13554_3-10020782-33.html
news.cnet.com/8301-13924_3-20018186-64.html
www.tomshardware.com/news/nvidia-g84-g86-chips-overheating,6121.html
To popularne w graniu chipsety, 8G84 i G86. Ja mam takiego i wiem jak
się przegrzewa. HP wypuścił np. też łatkę na BIOS, powodującą, że wentyl
chodzi wcześniej. Uszkodzone notebooki HP (jeśli objęte ugodą) są
wymieniane na nowe, a Dell wymienia kartę.
A Apple już na początku chyba zdawał sobie sprawę, bo jego MackBooki Pro
były wszystkie underclockowane fabrycznie od premiery odświeżonej wersji
z 8600M GT (2007).
--
Saiko Kila
The grindstone, the knives, the nails, the tearing, the biting... so...
so satisfying!
Re: Kryzys 2
2011-02-18 14:27:17 - Michał Gancarski
> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>
> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
> w stronę GOLa).
No dobra, EA robi to specjalnie.
www.computerandvideogames.com/289672/bulletstorm-xbox-360-torrent-leak-hits-net
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-18 15:17:05 - Goomich
news:oaksmvmokm9k$.trkzx9pax5qe$.dlg@40tude.net:
> No dobra, EA robi to specjalnie.
>
> www.computerandvideogames.com/289672/bulletstorm-xbox-360-torr
> ent-leak-hits-net
Kto ich sabotuje? Gearbox (Duke), Kaos (Homefront), czy Bethesda (Brink)?
Za dwa tygodnie nastepny wyciek i będziemy krok bliżej odpowiedzi.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community
Re: Kryzys 2
2011-02-18 20:42:18 - Saiko Kila
>> No dobra, EA robi to specjalnie.
>>
>> www.computerandvideogames.com/289672/bulletstorm-xbox-360-torr
>> ent-leak-hits-net
>
> Kto ich sabotuje? Gearbox (Duke), Kaos (Homefront), czy Bethesda (Brink)?
> Za dwa tygodnie nastepny wyciek i będziemy krok bliżej odpowiedzi.
No, ale jak? Jeśli to znowu będzie przeciek z EA?
Ja uważam, że skoro z trzech wymienionych przez Ciebie gier trzy używać
mają Steamworks, to wiadomo kto za tym stoi ;)
--
Saiko Kila
Seems she was raiding this tomb...
Re: Kryzys 2
2011-02-19 01:23:40 - Goomich
> No, ale jak? Jeśli to znowu będzie przeciek z EA?
Nie, jak będzie przeciek którejś z tamtych.
> Ja uważam, że skoro z trzech wymienionych przez Ciebie gier trzy
> używać mają Steamworks, to wiadomo kto za tym stoi ;)
Hehe, EA się należało w takim razie. :)
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Kryzys 2
2011-02-23 00:35:53 - Michał Gancarski
> www.rockpapershotgun.com/2011/02/11/an-actual-crisis-crysis-2-leaked/
>
> osobną sprawą jest to, że w RPSie adresy stron mówią wszystko i nie trzeba
> dodatkowo komentować (ciężko się pisze jednym palcem (tu znacząco spoglądam
> w stronę GOLa).
Oni to robią specjalnie :-) Teraz wyciekło im info o studiu, które robi
reset Command and Conquer. Also, ładna historia wycieku Half-Life 2:
www.eurogamer.net/articles/2011-02-21-the-boy-who-stole-half-life-2-article
--
Michał Gancarski
Re: Kryzys 2
2011-02-26 21:39:55 - piorun
Gancarski* napisał:
> www.eurogamer.net/articles/2011-02-21-the-boy-who-stole-half-life-2-article
Niezłe faktycznie. Dzięki, bo wiedziałem coś o całej sprawie wycieku, ale
tutaj jednak więcej szczegółów opisano.
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl