[OT]GDC2011
2011-03-02 18:55:53 - piorun
będzie pewnie zainteresowana. Otóż aktualnie odbywa się Game Developers
Conference i można oglądać na żywo tutaj: area.autodesk.com/gdc2011/
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: [OT]GDC2011
2011-03-03 14:26:03 - Saiko Kila
> Powiedzmy, że to nie tak całkiem pasuje na temat tej grupy, ale część z Was
> będzie pewnie zainteresowana. Otóż aktualnie odbywa się Game Developers
> Conference i można oglądać na żywo tutaj: area.autodesk.com/gdc2011/
Oglądałem to wczoraj. Posta mi skasowało jak pisałem (z powodu zwisu),
więc krótko: niektóre prezentacje fajne, inne mniej, ale to przede
wszystkim promocja Autodeska :) Mnie się najbardziej podobał Mudbox.
Z gier fajnie że było dużo obrazków z Deus Eksa no i sama prezentacja
gry pod koniec (późno w nocy ale nie chciało mi się spać :)), choć nie
do końca rozumiem, czemu na Game 2011 Show Reel podpisywali go jako
Eidos Montreal, a inne gry Squeeniksa podpisywali jako Squeenix+nazwa
developera. Jeszcze nie rozumiem, dlaczego w tym show reel pokazywali
np. Supreme Commandera 2 (wyszedł przecież w ubiegłym roku) i Bioshocka
Infinite (wyjdzie najwcześniej w przyszłym).
Śmieszne było cenzurowanie penisa modelu/modela z jakiejś gry
konsolowej. Skoro to wymodelowali, to po co cenzurować? I dlaczego nie
wypuścili tego na PC, wtedy by chociaż ktoś moda zrobił?
Jeszcze śmieszniejszy był moment, kiedy gość pokazywał jakieś funkcje
Motion Buildera (też na scence z DeusEx) i najpierw cieszył się jaką mu
szybką maszynę dali że nic nawet nie miga, a potem tak mu spowolniło, że
musiał zabić proces :D
--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?
Re: [OT]GDC2011
2011-03-03 15:28:15 - piorun
> Proces piorun
>> Powiedzmy, że to nie tak całkiem pasuje na temat tej grupy, ale część z Was
>> będzie pewnie zainteresowana. Otóż aktualnie odbywa się Game Developers
>> Conference i można oglądać na żywo tutaj: area.autodesk.com/gdc2011/
>
> Oglądałem to wczoraj. Posta mi skasowało jak pisałem (z powodu zwisu),
> więc krótko: niektóre prezentacje fajne, inne mniej, ale to przede
> wszystkim promocja Autodeska :) Mnie się najbardziej podobał Mudbox.
No tak, była to zdecydowanie promocja Autodesk pod kątem gamedev (w sumie
to oni to chyba organizowali nawet to nie jest to dziwne).
> Z gier fajnie że było dużo obrazków z Deus Eksa no i sama prezentacja
No właśnie o Deus Ex raczej mało się dowiadywałem wcześniej i tutaj jak
zaczęli mówić o grze, to jednak zaczął mi się podobać. Tzn takie rzeczy jak
możliwość skończenia gry bez przemocy, czy też system rozmów/perswazji.
Brzmiało to naprawdę dobrze, zobaczymy co z tego będzie, ale myślę, że
będzie dobrze i konsole nie zabiją tego tytułu.
> Śmieszne było cenzurowanie penisa modelu/modela z jakiejś gry
> konsolowej. Skoro to wymodelowali, to po co cenzurować? I dlaczego nie
> wypuścili tego na PC, wtedy by chociaż ktoś moda zrobił?
No, też mnie to rozbawiło. Myśleli, że to nie wypada tak pokazywać? Bez
sensu przecież.
> Jeszcze śmieszniejszy był moment, kiedy gość pokazywał jakieś funkcje
> Motion Buildera (też na scence z DeusEx) i najpierw cieszył się jaką mu
> szybką maszynę dali że nic nawet nie miga, a potem tak mu spowolniło, że
> musiał zabić proces :D
I jeszcze kilka wpadek było z Mudboxem, jak koleś wszedł w zbyt wielki
poziom szczegółów, albo przy prezentacji 3ds max 2012 psuło się coś przy
skalowaniu UVW.
Ale ogólnie to niezłe było, zobaczymy co będzie dziś/jutro jeszcze.
Podobała mi się prezentacja Beast, bo przyznam, że o tym narzędziu nie
wiedziałem zbytnio. A wygląda, że całkiem dobrze sobie radzi i w Medal of
Honor wyglądało to całkiem dobrze; no i integracja z UnrealED też niezła.
Dobre też były te całe live view w Maya i 3ds max, bo w sumie przydatne
czasem mieć podgląd praktycznie gotowej sceny.
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl