Cywilizacja (4) - wnioski.
2011-08-06 14:02:35 - M. Sz.
Podczas grania zastanawiałem się nad Cywilizacją. Oto wnioski:
- gra jest chyba trochę ciężka, skoro prowadzi od najwcześniejszych
wynalazków w przyszłość - po kolei dowiadujemy się jaki wynalazek co
wprowadził do życia; może można to uprościć
- jest może sprzeczna z Biblią ( w kwestii religii )
- podobnie jak w Warcrafcie 3 jest skupienie na oddziaływaniu
specjalizowanych jednostek na siebie, a może dałoby się coś z tym zrobić,
żeby nie było potrzeby tworzenia gamy żołnierzy różnych specjalizacji (to na
marginesie).
mi[c]sz
+Cywilizacja (4) - wnioski.
2011-08-06 14:46:55 - M. Sz.
Użytkownik M. Sz.
news:j1jagj$abq$1@news.onet.pl...
>
> Podczas grania zastanawiałem się nad Cywilizacją. Oto wnioski:
> - gra jest chyba trochę ciężka, skoro prowadzi od najwcześniejszych
> wynalazków w przyszłość - po kolei dowiadujemy się jaki wynalazek co
> wprowadził do życia; może można to uprościć
Czy wynalazca wie jaki skutek osiągnie pracując nad usprawnieniem czegoś?
mi[c]sz
Re: Cywilizacja (4) - wnioski.
2011-08-06 16:26:16 - DysoN
damki nie zrobisz)
--
DysoN dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az
osiagnelo forme demokracji znana jako Jeden Czlowiek, Jeden Glos.
Patrycjusz byl tym Czlowiekiem, ktory mial Glos. - T. Pratchett
Re: Cywilizacja (4) - wnioski.
2011-08-08 21:06:02 - Mateusz Ludwin
> zagraj w warcaby moze, tam nie ma specjalizowanych jednostek (dopki
> damki nie zrobisz)
W pięć kółków!!! Królewska gra.
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Cywilizacja (4) - wnioski.
2011-08-08 21:43:29 - venioo
> Rzecze DysoN:
>
>> zagraj w warcaby moze, tam nie ma specjalizowanych jednostek (dopki
>> damki nie zrobisz)
>
> W pięć kółków!!! Królewska gra.
piEńć KółKuff! i słit focie z dziÓbkiem ;)
--
venioo
GG:198909
tablica.pl/oferta/alfa-romeo-156-16ts-2000rok-93tys-przebiegu-ID6T6H.html
Re: Cywilizacja (4) - wnioski.
2011-08-10 20:51:51 - gacek
> zagraj w warcaby moze, tam nie ma specjalizowanych jednostek (dopki
> damki nie zrobisz)
>
a jeśli są sprzeczne z biblią?
gacek
Re: Cywilizacja (4) - wnioski.
2011-08-11 10:43:24 - Jader
>> zagraj w warcaby moze, tam nie ma specjalizowanych jednostek (dopki
>> damki nie zrobisz)
>
> a jeśli są sprzeczne z biblią?
Właśnie szczególnie przemiana piona w damkę jest sprzeczna z biblią,
jako i inne zboczenia :)
Jader
Re: Cywilizacja (4) - wnioski.
2011-08-11 11:10:05 - gacek
> W dniu 08/10/2011 08:51 PM, gacek pisze:
>>> zagraj w warcaby moze, tam nie ma specjalizowanych jednostek (dopki
>>> damki nie zrobisz)
>>
>> a jeśli są sprzeczne z biblią?
>
> Właśnie szczególnie przemiana piona w damkę jest sprzeczna z biblią,
> jako i inne zboczenia :)
bicie dwóch i więcej pionów naraz?
gacek
Re: Cywilizacja (4) - wnioski.
2011-08-12 15:54:20 - M. Sz.
Użytkownik Jader
news:j204n2$1cf$2@inews.gazeta.pl...
>W dniu 08/10/2011 08:51 PM, gacek pisze:
>>> zagraj w warcaby moze, tam nie ma specjalizowanych jednostek (dopki
>>> damki nie zrobisz)
>>
>> a jeśli są sprzeczne z biblią?
>
> Właśnie szczególnie przemiana piona w damkę jest sprzeczna z biblią, jako
> i inne zboczenia :)
Chyba nie, to wychodzenie na tyły.
>
> Jader
m.
Re: Cywilizacja (4) - wnioski.
2011-08-12 15:56:16 - M. Sz.
Użytkownik DysoN
news:j1jiub$g7h$1@inews.gazeta.pl...
> zagraj w warcaby moze, tam nie ma specjalizowanych jednostek (dopki damki
> nie zrobisz)
Damka nie jest specjalizowana. Nie lubię warcabów, bo są trudne.
>
> --
> DysoN dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
> Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az
> osiagnelo forme demokracji znana jako Jeden Czlowiek, Jeden Glos.
> Patrycjusz byl tym Czlowiekiem, ktory mial Glos. - T. Pratchett