M550d - opinia

megrims Data ostatniej zmiany: 2012-08-11 22:23:30

M550d - opinia

2012-08-09 21:47:06 - megrims

Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.

Ktoś, kto kompletował akurat tą demówkę, to lekko mówiąc
mało kompetentny. Zamówiona sztuka bez okna dachowego,
bez dostępu komfortowego. Kolor OK. Fotele komfortowe OK.
Wkurwiający system start-stop. Ja rozumiem, że szybko
uruchamia silnik, ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.
Genialne. Rasowy dźwięk silnika wydobywa się.. uwaga..
z głośników. No z tym to przegięli i to konkretnie.

Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6
taka cena to pomyłka. A8 4.2 V8 TDI jest tańsze.

Porównywalnie latający A6 3.0 TDI Biturbo jest o 200 kpln
tańszy. Nigdy Audi nie miałem, ale chyba zobaczę jak
z tą marką jest. Jeśli BMW F10 to zdecydowanie 535d.
IMO wystarczy.


--
www.pobralem.pl
I'm still clean....



Re: M550d - opinia

2012-08-09 22:06:43 - Myjk

Thu, 09 Aug 2012 21:47:06 +0200, megrims

> ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
> rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.

Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak inżynierów
nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie zadziała, dopóki
turbawka nie osiągnie optymalnej i bezpiecznej temperatury.

--
Pozdor Myjk



Re: M550d - opinia

2012-08-10 15:42:16 - cef

Myjk wrote:

>> ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
>> rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.
>
> Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak
> inżynierów nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie
> zadziała, dopóki turbawka nie osiągnie optymalnej i bezpiecznej
> temperatury.

Musi być wysoki próg zadziałania.
Po jeździe autostradowej, przy zjeździe z autostrady droga
podporządkowana - start-stop gasi na podjeździe.
Chyba, że uznał, że wystygło, albo za zimne było.
Ale raczej te systemy dziwnie obliczają, bo zimny silnik też gasi
(minuta po dopaleniu na pierwszych światłach)




Re: M550d - opinia

2012-08-10 16:03:59 - megrims

W dniu 2012-08-10 15:42, cef pisze:
> Myjk wrote:
>
>>> ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
>>> rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.
>>
>> Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak
>> inżynierów nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie
>> zadziała, dopóki turbawka nie osiągnie optymalnej i bezpiecznej
>> temperatury.
>
> Musi być wysoki próg zadziałania.
> Po jeździe autostradowej, przy zjeździe z autostrady droga
> podporządkowana - start-stop gasi na podjeździe.
> Chyba, że uznał, że wystygło, albo za zimne było.
> Ale raczej te systemy dziwnie obliczają, bo zimny silnik też gasi
> (minuta po dopaleniu na pierwszych światłach)

Środowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla środowiska, jakie
generuje wyprodukowanie nowej turbiny, utylizacja starej i wymiana
oleju. Ale te było wałkowane tu dziesiątki razy.
--
www.pobralem.pl
I'm still clean....



Re: M550d - opinia

2012-08-10 21:00:47 - DoQ

W dniu 10-08-2012 16:03, megrims pisze:
> Środowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla środowiska, jakie
> generuje wyprodukowanie nowej turbiny, utylizacja starej i wymiana
> oleju. Ale te było wałkowane tu dziesiątki razy.

A skąd pewność, że po ostrym pałowaniu kiedy wyłączenie mogłoby
zaszkodzić turbinie START-STOP będzie aktywny?

--
Pozdr.



Re: M550d - opinia

2012-08-10 21:11:22 - megrims

W dniu 2012-08-10 21:00, DoQ pisze:
> W dniu 10-08-2012 16:03, megrims pisze:
>> Środowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla środowiska, jakie
>> generuje wyprodukowanie nowej turbiny, utylizacja starej i wymiana
>> oleju. Ale te było wałkowane tu dziesiątki razy.
>
> A skąd pewność, że po ostrym pałowaniu kiedy wyłączenie mogłoby
> zaszkodzić turbinie START-STOP będzie aktywny?
>

Pewności nie ma. Ale jestem pewien, że taki system na trwałość
auta raczej pozytywnego wpływu nie ma.


--
www.pobralem.pl
I'm still clean....



Re: M550d - opinia

2012-08-10 21:13:54 - DoQ

W dniu 10-08-2012 21:11, megrims pisze:
>> A skąd pewność, że po ostrym pałowaniu kiedy wyłączenie mogłoby
>> zaszkodzić turbinie START-STOP będzie aktywny?
> Pewności nie ma. Ale jestem pewien, że taki system na trwałość
> auta raczej pozytywnego wpływu nie ma.

Panie - psujom się te nowe auta, 100kkm i do kapitalki!


--
Pozdr.



Re: M550d - opinia

2012-08-10 22:26:30 - megrims

W dniu 2012-08-10 21:13, DoQ pisze:
> W dniu 10-08-2012 21:11, megrims pisze:
>>> A skąd pewność, że po ostrym pałowaniu kiedy wyłączenie mogłoby
>>> zaszkodzić turbinie START-STOP będzie aktywny?
>> Pewności nie ma. Ale jestem pewien, że taki system na trwałość
>> auta raczej pozytywnego wpływu nie ma.
>
> Panie - psujom się te nowe auta, 100kkm i do kapitalki!
>
>

MB to nawet przy dużo mniejszym. Ale E60 535d z 2007
przejechało 130000 i generalnie do kapitalki to jeszcze
daleko.


--
www.pobralem.pl
I'm still clean....



Re: M550d - opinia

2012-08-10 22:35:42 - t?

begin megrims

> MB to nawet przy dużo mniejszym. Ale E60 535d z 2007 przejechało 130000
> i generalnie do kapitalki to jeszcze daleko.

Przestał już dymić z korka wlewu oleju? :))

--
ignorance is bliss



Re: M550d - opinia

2012-08-10 22:41:22 - DoQ

W dniu 10-08-2012 22:35, t? pisze:
>> MB to nawet przy dużo mniejszym. Ale E60 535d z 2007 przejechało 130000
>> i generalnie do kapitalki to jeszcze daleko.
> Przestał już dymić z korka wlewu oleju? :))

Teraz dymi wydechem :D



--
Pozdr.



Re: M550d - opinia

2012-08-10 22:43:25 - t?

begin DoQ

> Teraz dymi wydechem :D

Na niebiesko?

--
ignorance is bliss



Re: M550d - opinia

2012-08-10 22:44:57 - DoQ

W dniu 10-08-2012 22:43, t? pisze:
>> Teraz dymi wydechem :D
> Na niebiesko?

Tak. Celowy zabieg. To taka moda na niebieski kolor jak np.
podświetlenie zegarów w VW.


--
Pozdr.



Re: M550d - opinia

2012-08-10 22:50:00 - t?

begin DoQ

> Tak. Celowy zabieg. To taka moda na niebieski kolor jak np.
> podświetlenie zegarów w VW.

Widzę, że megrims podąża za modą. Ja także poszedłem tym tropem i
zamontowałem w moim Polonezie Trucku Royu końcówkę wydechu z niebieskimi
diodami LED osiągając podobny efekt wizualny za dużo mniejsze pieniądze!

allegro.pl/koncowka-wydechu-tlumika-podswietlana-led-blue-
i2523056368.html

Polecam wszystkim!

--
ignorance is bliss



Re: M550d - opinia

2012-08-10 22:39:04 - DoQ

W dniu 10-08-2012 22:26, megrims pisze:
> W dniu 2012-08-10 21:13, DoQ pisze:
>> W dniu 10-08-2012 21:11, megrims pisze:
>>>> A skąd pewność, że po ostrym pałowaniu kiedy wyłączenie mogłoby
>>>> zaszkodzić turbinie START-STOP będzie aktywny?
>>> Pewności nie ma. Ale jestem pewien, że taki system na trwałość
>>> auta raczej pozytywnego wpływu nie ma.
>> Panie - psujom się te nowe auta, 100kkm i do kapitalki!
> MB to nawet przy dużo mniejszym. Ale E60 535d z 2007
> przejechało 130000 i generalnie do kapitalki to jeszcze
> daleko.

Szczerze mówiąc nie rozumiem Cię zupełnie.
Jeździsz tymi samochodami po 400kkm czy zmieniasz wcześniej?
A po drugie - martwi Cię start/stop a wyżyłowany do 380KM trzylitrowy
diesel już nie budzi Twoich obaw?


--
Pozdr.



Re: M550d - opinia

2012-08-11 00:05:32 - megrims

W dniu 2012-08-10 22:39, DoQ pisze:
> W dniu 10-08-2012 22:26, megrims pisze:
>> W dniu 2012-08-10 21:13, DoQ pisze:
>>> W dniu 10-08-2012 21:11, megrims pisze:
>>>>> A skąd pewność, że po ostrym pałowaniu kiedy wyłączenie mogłoby
>>>>> zaszkodzić turbinie START-STOP będzie aktywny?
>>>> Pewności nie ma. Ale jestem pewien, że taki system na trwałość
>>>> auta raczej pozytywnego wpływu nie ma.
>>> Panie - psujom się te nowe auta, 100kkm i do kapitalki!
>> MB to nawet przy dużo mniejszym. Ale E60 535d z 2007
>> przejechało 130000 i generalnie do kapitalki to jeszcze
>> daleko.
>
> Szczerze mówiąc nie rozumiem Cię zupełnie.
> Jeździsz tymi samochodami po 400kkm czy zmieniasz wcześniej?
zawsze mam 3 - niska odporność na nudę.

> A po drugie - martwi Cię start/stop a wyżyłowany do 380KM trzylitrowy
> diesel już nie budzi Twoich obaw?

tomoje 535d jest zadłubane z 272 na 306 i zrobiło tak 80kkm i również
nie budzi obaw. Chodzi mi raczej o to, że jak ktoś robi M550d to w takim
prawie wyczynowym dieslu start/stop jest IMO zbędny.

BTW: nowy C63AMG również ma start/stop.


--
www.pobralem.pl
I'm still clean....



Re: M550d - opinia

2012-08-11 00:32:19 - t?

begin megrims

> zawsze mam 3 - niska odporność na nudę.

To zupełnie jak ja. Obecnie posiadam:

- Poloneza Trucka Roya (codzienny dupowóz)
- Skodę Favorit (youngtimer)
- Toyotę Prius (gdy trzeba zadać ekologicznego szyku)

--
ignorance is bliss



Re: M550d - opinia [OT]

2012-08-11 22:19:15 - megrims

W dniu 2012-08-11 00:32, t? pisze:
> begin megrims
>
>> zawsze mam 3 - niska odporność na nudę.
>
> To zupełnie jak ja. Obecnie posiadam:
>
> - Poloneza Trucka Roya (codzienny dupowóz)
> - Skodę Favorit (youngtimer)
> - Toyotę Prius (gdy trzeba zadać ekologicznego szyku)
>

Mnie zostało 535d; Yeti (jeździ nim głównie żona) oraz
CL600. Chociaż ten ostatni od miesiąca stoi w serwisie.

Ostatnio zadzwonili, ze mam z diagnostą pojeździć
i pokazać mu te błędy co się robią. 2 godziny po mieście
i nic nie wyskoczyło. No to parę godzin później przyjeżdżam
odebrać auto i po przejechaniu 200m zawróciłem, bo znów
choinka.

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....



Re: M550d - opinia [OT]

2012-08-11 22:48:41 - t?

begin megrims

>> To zupełnie jak ja. Obecnie posiadam:
>>
>> - Poloneza Trucka Roya (codzienny dupowóz) - Skodę Favorit (youngtimer)
>> - Toyotę Prius (gdy trzeba zadać ekologicznego szyku)
>>
> Mnie zostało 535d; Yeti (jeździ nim głównie żona) oraz CL600. Chociaż
> ten ostatni od miesiąca stoi w serwisie.

Zamienimy się? :))

> Ostatnio zadzwonili, ze mam z diagnostą pojeździć i pokazać mu te błędy
> co się robią. 2 godziny po mieście i nic nie wyskoczyło. No to parę
> godzin później przyjeżdżam odebrać auto i po przejechaniu 200m
> zawróciłem, bo znów choinka.

To dobra oferta, w moim Polonezie Trucku Royu to się nie zdarza!

PS. Właśnie nakleiłem chromowane parapety, w zasadzie teraz można nim
jechać nawet pod operę.

--
ignorance is bliss



Re: M550d - opinia

2012-08-11 22:42:11 - Kuba (aka cita)


Użytkownik megrims napisał w wiadomości
news:k040jb$53u$2@usenet.news.interia.pl...
> BTW: nowy C63AMG również ma start/stop.

bo to jest tak, ze jeśli systemu w samochodzie nie będzie to dziennikarze
stwierdzą że w tak drogim samochodzie zabrakło w wyposażenia systemu start
stop, który w audi/bmw/mercedesie/fiacie... jest
Opinia publiczna podchwyci ... i masz babo placek.
Nikt sobie na takie coś nie pozwoli i ładują.

Całe szczęście, ze:
1. da sie to wyłączyć (permanentnie też - przez interface diagnostyczny)
2. wczytując sie w instukcje (przynajmniej w BMW) da sie tak operować
hamulcem, sprzęgłem i gazem - ze system start stop będzie wyłączał/nie
będzie wyłączał (a może nawet zapalać wczesniej) na życzenie kierowcy.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L
allegro.pl/show_item.php?item=2555212143





Re: M550d - opinia

2012-08-10 22:36:13 - t?

begin DoQ

> Panie - psujom się te nowe auta, 100kkm i do kapitalki!

To prawda, natomiast mój Polonez Truck Roy ma 300 tysi na blacie i nadal
chula jak wściekły!

--
ignorance is bliss



Re: M550d - opinia

2012-08-10 22:39:39 - DoQ

W dniu 10-08-2012 22:36, t? pisze:
>> Panie - psujom się te nowe auta, 100kkm i do kapitalki!
> To prawda, natomiast mój Polonez Truck Roy ma 300 tysi na blacie i nadal
> chula jak wściekły!

Pewnie jeszcze kilka takich beemek przewieziesz na pace kolego!


--
Pozdr.



Re: M550d - opinia

2012-08-10 22:41:12 - t?

begin DoQ

>> To prawda, natomiast mój Polonez Truck Roy ma 300 tysi na blacie i
>> nadal chula jak wściekły!
>
> Pewnie jeszcze kilka takich beemek przewieziesz na pace kolego!

Dokładnie, wejdą tam wszystkie auta megrimsa, a sam megrims będzie mógł
podróżować w komfortowej kabinie mojego Poloneza Trucka Roya.

--
ignorance is bliss



Re: M550d - opinia

2012-08-10 22:43:37 - DoQ

W dniu 10-08-2012 22:41, t? pisze:
>>> To prawda, natomiast mój Polonez Truck Roy ma 300 tysi na blacie i
>>> nadal chula jak wściekły!
>> Pewnie jeszcze kilka takich beemek przewieziesz na pace kolego!
> Dokładnie, wejdą tam wszystkie auta megrimsa, a sam megrims będzie mógł
> podróżować w komfortowej kabinie mojego Poloneza Trucka Roya.

Widzę że megrimsowi już świta przeproszenie się z trwałą, polską
motoryzacją. BMW zasiało wątpliwość, FSO zbierze żniwo!


--
Pozdr.



Re: M550d - opinia

2012-08-10 22:47:04 - t?

begin DoQ

> Widzę że megrimsowi już świta przeproszenie się z trwałą, polską
> motoryzacją. BMW zasiało wątpliwość, FSO zbierze żniwo!

I nic dziwnego, w końcu ile można nabijać kabzę koncernom, w któryxh auta
projektują księgowi. Mój Polonez Truck Roy kosztował 1000 zł i jest
dużym, bezpiecznym, niezwykle funkcjonalnym, ale także komfortowym autem.
Co więcej, od czasu gdy zamontowałem w nim kołpaki ozdobne oraz światła
przeciwmgłowe z modelu Polonez Caro 1,4 MPi Multi-Point Injection czuć od
niego także powiew prestiżu!

--
ignorance is bliss



Re: M550d - opinia

2012-08-10 22:50:45 - DoQ

W dniu 10-08-2012 22:47, t? pisze:
> I nic dziwnego, w końcu ile można nabijać kabzę koncernom, w któryxh auta
> projektują księgowi. Mój Polonez Truck Roy kosztował 1000 zł i jest
> dużym, bezpiecznym, niezwykle funkcjonalnym, ale także komfortowym autem.
> Co więcej, od czasu gdy zamontowałem w nim kołpaki ozdobne oraz światła
> przeciwmgłowe z modelu Polonez Caro 1,4 MPi Multi-Point Injection czuć od
> niego także powiew prestiżu!

Co racja to racja. A powiedz kolego, czy twoj roy jest w wersji CATALYSATOR?

--
Pozdr.



Re: M550d - opinia

2012-08-10 22:51:15 - t?

begin DoQ

> Co racja to racja. A powiedz kolego, czy twoj roy jest w wersji
> CATALYSATOR?

Nie wiem. :( Po czym to poznać?

--
ignorance is bliss



Re: M550d - opinia

2012-08-10 22:53:48 - DoQ

W dniu 10-08-2012 22:51, t? pisze:
>> Co racja to racja. A powiedz kolego, czy twoj roy jest w wersji
>> CATALYSATOR?
> Nie wiem. :( Po czym to poznać?

Musisz pojechać do salonu FSO żeby ci rozkodowali auto po vin wtedy
wyjdzie czy ma!


--
Pozdr.



Re: M550d - opinia

2012-08-10 23:01:06 - t?

begin DoQ

> Musisz pojechać do salonu FSO żeby ci rozkodowali auto po vin wtedy
> wyjdzie czy ma!

A gdzie je potem zakoduję kolego? Słyszałem, że za kodowanie ASO biorą
jak za zboże!

--
ignorance is bliss



Re: M550d - opinia

2012-08-10 23:05:07 - DoQ

W dniu 10-08-2012 23:01, t? pisze:
>> Musisz pojechać do salonu FSO żeby ci rozkodowali auto po vin wtedy
>> wyjdzie czy ma!
> A gdzie je potem zakoduję kolego? Słyszałem, że za kodowanie ASO biorą
> jak za zboże!

Jak masz roya na gwarancji to nic nie policzą.


--
Pozdr.



Re: M550d - opinia

2012-08-11 18:01:20 - MarcinJM

W dniu 2012-08-10 16:03, megrims pisze:
> Środowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla środowiska, jakie
> generuje wyprodukowanie nowej turbiny, utylizacja starej i wymiana
> oleju. Ale te było wałkowane tu dziesiątki razy.

Oraz, czy wylaczenie silnika na pol minuty ma sens.
Do rozruchu potrzebna jest jakas moc. Z ksiezyca sie ona nie bierze.

--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu panie, tego sie nie da zrobic



Re: M550d - opinia

2012-08-10 18:01:20 - Cezary Daniluk

W dniu 2012-08-09 22:06, Myjk pisze:
> Thu, 09 Aug 2012 21:47:06 +0200, megrims
>
>> ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
>> rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.
>
> Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak inżynierów
> nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie zadziała, dopóki
> turbawka nie osiągnie optymalnej i bezpiecznej temperatury.
>
Nawet w durnym Fiacie tak jest, więc nie sądzę żeby w BMW było inaczej.
Jak popałuję spod świateł to przy następnych pokaże na wyświetlaczu -
system start&stop niedostępny i nie gasi silnika ;)

Pozdrawiam !



Re: M550d - opinia

2012-08-10 20:34:49 - megrims

W dniu 2012-08-10 18:01, Cezary Daniluk pisze:
> W dniu 2012-08-09 22:06, Myjk pisze:
>> Thu, 09 Aug 2012 21:47:06 +0200, megrims
>>
>>> ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
>>> rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.
>>
>> Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak inżynierów
>> nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie zadziała, dopóki
>> turbawka nie osiągnie optymalnej i bezpiecznej temperatury.
>>
> Nawet w durnym Fiacie tak jest, więc nie sądzę żeby w BMW było inaczej.
> Jak popałuję spod świateł to przy następnych pokaże na wyświetlaczu -
> system start&stop niedostępny i nie gasi silnika ;)

Czyli system można obejść. Katować silnik cały czas :D

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....



Re: M550d - opinia

2012-08-09 22:13:09 - venioo@interia.pl

W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
> Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.
>

Taki czarny metalic kolor?



--
venioo -> GG:198909
What a wonderful wooooorld! :)



Re: M550d - opinia

2012-08-09 22:38:07 - megrims

W dniu 2012-08-09 22:13, venioo@interia.pl pisze:
> W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
>> Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.
>>
>
> Taki czarny metalic kolor?
>
>
>
tak :)

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....



Re: M550d - opinia

2012-08-11 22:23:35 - venioo@interia.pl

W dniu 2012-08-09 22:38, megrims pisze:
> W dniu 2012-08-09 22:13, venioo@interia.pl pisze:
>> W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
>>> Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.
>>>
>>
>> Taki czarny metalic kolor?
>>
>>
>>
> tak :)
>

No to widzialem ostatnio na Strzeleckiej na przystanku jak stalem. Moze
to byles wlasnie Ty za sterami :)
Wlasnie zwrocil moja uwage system start-stop. Co przejechal w korku do
skrzyzowania 5m to sie silnik wylaczal. Ciekawe ile to pali w naszych
zakorkowanych realiach :)
Albo jak sie cos spie..li i juz system nie wstanie i sie nie odpali na
skrzyzowaniu :P

--
venioo -> GG:198909
What a wonderful wooooorld! :)



Re: M550d - opinia

2012-08-11 22:46:17 - Kuba (aka cita)


Użytkownik napisał w wiadomości
news:5026bf46$1@news.home.net.pl...
>
> No to widzialem ostatnio na Strzeleckiej na przystanku jak stalem. Moze to
> byles wlasnie Ty za sterami :)
> Wlasnie zwrocil moja uwage system start-stop. Co przejechal w korku do
> skrzyzowania 5m to sie silnik wylaczal. Ciekawe ile to pali w naszych
> zakorkowanych realiach :)
> Albo jak sie cos spie..li i juz system nie wstanie i sie nie odpali na
> skrzyzowaniu :P


rozczaruje sie. Ten silnik nie wiele różni sie od tych w 530D 535D ... bo to
ciągle ta sama R6 o pojemności niecałych 3 litrów.
W M550xd oprócz dolotu z turbinami i kilku drobiazgów to nie ma sie tam co
zepsuć więcej niż w 530D.

ps. swoją drogą akurat na start stop (pod kątem psucia sie) nie słyszałem,
zeby ktoś narzekał w BMW.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L
allegro.pl/show_item.php?item=2555212143




Re: M550d - opinia

2012-08-12 08:52:43 - megrims

W dniu 2012-08-11 22:23, venioo@interia.pl pisze:
> W dniu 2012-08-09 22:38, megrims pisze:
>> W dniu 2012-08-09 22:13, venioo@interia.pl pisze:
>>> W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
>>>> Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.
>>>>
>>>
>>> Taki czarny metalic kolor?
>>>
>>>
>>>
>> tak :)
>>
>
> No to widziałem ostatnio na Strzeleckiej na przystanku jak stałem. Możę
> to byleś właśnie Ty za sterami :)
Mnie tam nie było. Zrobiłem krótkie kółko od Smorawińskiego do
Przeźmierowa i z powrotem.


--
www.pobralem.pl
I'm still clean....



Re: M550d - opinia

2012-08-09 22:48:19 - V-Tec

W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
> Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.
>
> Ktoś, kto kompletował akurat tą demówkę, to lekko mówiąc
> mało kompetentny. Zamówiona sztuka bez okna dachowego,
> bez dostępu komfortowego. Kolor OK. Fotele komfortowe OK.
> Wkurwiający system start-stop. Ja rozumiem, że szybko
> uruchamia silnik, ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
> rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.

oj, chyba mają na to jakiś sposób.

> Genialne. Rasowy dźwięk silnika wydobywa się.. uwaga..
> z głośników. No z tym to przegięli i to konkretnie.

Takie czasy :( A BMW 528i ma silnik R4.

> Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6
> taka cena to pomyłka. A8 4.2 V8 TDI jest tańsze.

hm, ja tam na stronie BMW widzę cenę 375tys.PLN Dowaliłeś mu wyposażenia
za 175 tysi czy jak? Chyba niemożliwe nawet, żeby dodatków za taką kwotę
do tej wersji nabrać.


--
pozdro,
W.




Re: M550d - opinia

2012-08-09 22:50:59 - megrims

W dniu 2012-08-09 22:48, V-Tec pisze:
> W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
>> Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.
>>
>> Ktoś, kto kompletował akurat tą demówkę, to lekko mówiąc
>> mało kompetentny. Zamówiona sztuka bez okna dachowego,
>> bez dostępu komfortowego. Kolor OK. Fotele komfortowe OK.
>> Wkurwiający system start-stop. Ja rozumiem, że szybko
>> uruchamia silnik, ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
>> rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.
>
> oj, chyba mają na to jakiś sposób.
>
>> Genialne. Rasowy dźwięk silnika wydobywa się.. uwaga..
>> z głośników. No z tym to przegięli i to konkretnie.
>
> Takie czasy :( A BMW 528i ma silnik R4.
Ma być E klasa z silnikiem 1.6
a ten silnik 528i R4 turbo benzyna fajny jest. :)

>
>> Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6
>> taka cena to pomyłka. A8 4.2 V8 TDI jest tańsze.
>
> hm, ja tam na stronie BMW widzę cenę 375tys.PLN Dowaliłeś mu wyposażenia
> za 175 tysi czy jak? Chyba niemożliwe nawet, żeby dodatków za taką kwotę
> do tej wersji nabrać.
>
>

To demo, w takiej kompletacji wg słów miłej Pani, która tam
sprzedaje kosztuje 550 :|


--
www.pobralem.pl
I'm still clean....



Re: M550d - opinia

2012-08-09 22:54:57 - Marcin 'Yans' Bazarnik

On 2012-08-09 22:50, megrims wrote:
> W dniu 2012-08-09 22:48, V-Tec pisze:
>> W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
>>> Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6
>>> taka cena to pomyłka. A8 4.2 V8 TDI jest tańsze.
>>
>> hm, ja tam na stronie BMW widzę cenę 375tys.PLN Dowaliłeś mu wyposażenia
>> za 175 tysi czy jak? Chyba niemożliwe nawet, żeby dodatków za taką kwotę
>> do tej wersji nabrać.
>
> To demo, w takiej kompletacji wg słów miłej Pani, która tam
> sprzedaje kosztuje 550 :|

Może to wina dopłaty za stereotypowe zwłoki w bagażniku ? ;-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik



Re: M550d - opinia

2012-08-09 23:05:44 - V-Tec

W dniu 2012-08-09 22:50, megrims pisze:
[..]
> To demo, w takiej kompletacji wg słów miłej Pani, która tam
> sprzedaje kosztuje 550 :|

a na pewno te wszystkie pierdoły potrzebujesz? Sam skonfiguruj i zobacz,
ile wyjdzie. Albo bierz 528i ;)


--
pozdro
W.



Re: M550d - opinia

2012-08-09 23:13:16 - megrims

W dniu 2012-08-09 23:05, V-Tec pisze:
> W dniu 2012-08-09 22:50, megrims pisze:
> [..]
>> To demo, w takiej kompletacji wg słów miłej Pani, która tam
>> sprzedaje kosztuje 550 :|
>
> a na pewno te wszystkie pierdoły potrzebujesz? Sam skonfiguruj i zobacz,
> ile wyjdzie. Albo bierz 528i ;)
>
>
535d

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....



Re: M550d - opinia

2012-08-10 12:53:27 - Radarro

megrims napisał(a):

> a ten silnik 528i R4 turbo benzyna fajny jest. :)

A dzwiek to ma jaki? Jak prawdziwa 6-tka?
Czy normalna 4-ka, jak w byle folcwagenie? :)

RdR

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: M550d - opinia

2012-08-10 14:05:39 - Scypio

Dnia 10.08.2012 Radarro napisał/a:
> megrims napisał(a):
>
>> a ten silnik 528i R4 turbo benzyna fajny jest. :)
>
> A dzwiek to ma jaki? Jak prawdziwa 6-tka?
> Czy normalna 4-ka, jak w byle folcwagenie? :)

Jak czterocylindrowy silnik może brzmieć jak sześciocylindrowy? A, no tak -
z głośników można dźwięk zapodać... pewnie jak ktoś lubi to nawet brzmienie
2.4L V8 z F1 mógłby wybrać... albo trzycylindrowca z poczciwej Syrenki.

Fajnie jakby jeszcze głośniki na zewnątrz grały :)

pozdrawiam,
--
scypio





Re: M550d - opinia

2012-08-10 14:31:28 - Marcin 'Yans' Bazarnik

On 2012-08-10 14:05, Scypio wrote:
> Dnia 10.08.2012 Radarro napisał/a:
>> megrims napisał(a):
>>
>>> a ten silnik 528i R4 turbo benzyna fajny jest. :)
>>
>> A dzwiek to ma jaki? Jak prawdziwa 6-tka?
>> Czy normalna 4-ka, jak w byle folcwagenie? :)
>
> Jak czterocylindrowy silnik może brzmieć jak sześciocylindrowy?

Niektóre czwórki brzmią dość podobnie ;-) Tutaj kolekcja 4-rek i 6-tek:
www.youtube.com/watch?v=LaufcGDy-xc&feature=related

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik



Re: M550d - opinia

2012-08-09 23:46:39 - Tomasz Pyra

On Thu, 09 Aug 2012 22:48:19 +0200, V-Tec wrote:

> W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
>> Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.
>>
>> Ktoś, kto kompletował akurat tą demówkę, to lekko mówiąc
>> mało kompetentny. Zamówiona sztuka bez okna dachowego,
>> bez dostępu komfortowego. Kolor OK. Fotele komfortowe OK.
>> Wkurwiający system start-stop. Ja rozumiem, że szybko
>> uruchamia silnik, ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
>> rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.
>
> oj, chyba mają na to jakiś sposób.

Sprawdza temperaturę, jednak mimo wszystko życia turbinie to zapewne nie
wydłuża.



Re: M550d - opinia

2012-08-10 12:44:27 - elmer radi radisson

On 2012-08-09 23:46, Tomasz Pyra wrote:

> Sprawdza temperaturę, jednak mimo wszystko życia turbinie to zapewne nie
> wydłuża.

Podobniez w takiej X6M jest zainstalowana jakas dodatkowa pompa
oleju smarujaca turbine wlasnie podczas uzycia start-stopu.

--

memento lorem ipsum



Re: M550d - opinia

2012-08-10 21:53:53 - Karol Y

>> Sprawdza temperaturę, jednak mimo wszystko życia turbinie to zapewne nie
>> wydłuża.
>
> Podobniez w takiej X6M jest zainstalowana jakas dodatkowa pompa
> oleju smarujaca turbine wlasnie podczas uzycia start-stopu.

Teraz pytanie, co wychodzi taniej. Oszczędność na paliwie czy dodatkowa
pompa i skomplikowanie systemu?

--
Mateusz Bogusz



Re: M550d - opinia

2012-08-10 22:12:10 - t?

begin Karol Y

> Teraz pytanie, co wychodzi taniej. Oszczędność na paliwie czy dodatkowa
> pompa i skomplikowanie systemu?

Pompa na bicku!!!

--
ignorance is bliss



Re: M550d - opinia

2012-08-10 22:48:46 - DoQ

W dniu 10-08-2012 21:53, Karol Y pisze:
>> Podobniez w takiej X6M jest zainstalowana jakas dodatkowa pompa
>> oleju smarujaca turbine wlasnie podczas uzycia start-stopu.
> Teraz pytanie, co wychodzi taniej. Oszczędność na paliwie czy dodatkowa
> pompa i skomplikowanie systemu?

A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy
rozrusznik i skomplikowanie systemu?


--
Pozdr.



Re: M550d - opinia

2012-08-11 00:02:44 - megrims

W dniu 2012-08-10 22:48, DoQ pisze:
> W dniu 10-08-2012 21:53, Karol Y pisze:
>>> Podobniez w takiej X6M jest zainstalowana jakas dodatkowa pompa
>>> oleju smarujaca turbine wlasnie podczas uzycia start-stopu.
>> Teraz pytanie, co wychodzi taniej. Oszczędność na paliwie czy dodatkowa
>> pompa i skomplikowanie systemu?
>
> A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy
> rozrusznik i skomplikowanie systemu?
>
>
biorąc pod uwagę, że choroby serca są główną przyczyną zgonów w Polsce,
to jakby ludzie sobie pokręcili codziennie parę razy korbą, to wyszło
by to im na zdrowie i mamy, że w skali całego systemu (kraju) wyjdzie
taniej.

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....



Re: M550d - opinia

2012-08-11 00:16:06 - DoQ

W dniu 11-08-2012 00:02, megrims pisze:
>> A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy
>> rozrusznik i skomplikowanie systemu?
> biorąc pod uwagę, że choroby serca są główną przyczyną zgonów w Polsce,
> to jakby ludzie sobie pokręcili codziennie parę razy korbą, to wyszło
> by to im na zdrowie i mamy, że w skali całego systemu (kraju) wyjdzie
> taniej.

Tacy to mają rozruszniki w klacie.


--
Pozdr.



Re: M550d - opinia

2012-08-11 00:34:13 - t?

begin DoQ

> Tacy to mają rozruszniki w klacie.

Ja sobie wstawiłem stary z mojego Poloneza Trucka Roya (ale już po
regeneracji).

--
ignorance is bliss



Re: M550d - opinia

2012-08-11 15:27:03 - Karol Y

> A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy
> rozrusznik i skomplikowanie systemu?

Tutaj się z Tobą nie zgodzę. Rozrusznik został do dany ze względu na
wygodę. Start-Stop poprawia Ci w jakiś sposób komfort podróży albo
uruchamiania samochodu?

--
Mateusz Bogusz



Re: M550d - opinia

2012-08-13 18:05:25 - DoQ

W dniu 11-08-2012 15:27, Karol Y pisze:
>> A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy
>> rozrusznik i skomplikowanie systemu?
> Tutaj się z Tobą nie zgodzę. Rozrusznik został do dany ze względu na
> wygodę. Start-Stop poprawia Ci w jakiś sposób komfort podróży albo
> uruchamiania samochodu?

Tak, oszczędza paliwo i mogę rzadziej odwiedzać stację.

--
Pozdr.



Re: M550d - opinia

2012-08-13 18:18:10 - megrims

W dniu 2012-08-13 18:05, DoQ pisze:
> W dniu 11-08-2012 15:27, Karol Y pisze:
>>> A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy
>>> rozrusznik i skomplikowanie systemu?
>> Tutaj się z Tobą nie zgodzę. Rozrusznik został do dany ze względu na
>> wygodę. Start-Stop poprawia Ci w jakiś sposób komfort podróży albo
>> uruchamiania samochodu?
>
> Tak, oszczędza paliwo i mogę rzadziej odwiedzać stację.
>
Gdyby to tak działało, że możesz włączyć tryb korek i wtedy silnik
gaśnie zupełnie, a jak masz się przesunąć o 2-3 metry do przodu to
napęd jest elektryczny i dopiero jak się korek zakończy to start/stop
zostaje wyłączony to może i to miało by sens. Ale jeśli co metr i co
20 sekund silnik gaśnie i jest uruchamiany, to nie wierzę w te
oszczędności

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....



Re: M550d - opinia

2012-08-13 18:54:01 - DoQ

W dniu 13-08-2012 18:18, megrims pisze:
> zostaje wyłączony to może i to miało by sens. Ale jeśli co metr i co
> 20 sekund silnik gaśnie i jest uruchamiany, to nie wierzę w te
> oszczędności

No ok. Zrobili to po to aby spalał więcej.


--
Pozdr.



Re: M550d - opinia

2012-08-13 19:58:20 - megrims

W dniu 2012-08-13 18:54, DoQ pisze:
> W dniu 13-08-2012 18:18, megrims pisze:
>> zostaje wyłączony to może i to miało by sens. Ale jeśli co metr i co
>> 20 sekund silnik gaśnie i jest uruchamiany, to nie wierzę w te
>> oszczędności
>
> No ok. Zrobili to po to aby spalał więcej.
>
>
Zrobili to, bo taka moda i wszyscy się boją zielonych eko-terrorystów.


--
www.pobralem.pl
I'm still clean....



Re: M550d - opinia

2012-08-13 22:13:45 - DoQ

W dniu 13-08-2012 19:58, megrims pisze:
>> No ok. Zrobili to po to aby spalał więcej.
> Zrobili to, bo taka moda i wszyscy się boją zielonych eko-terrorystów.

No jasne bo każdy prawdziwy motorowiec lubi spalać jałowo stojąc w
miejscu :)


--
Pozdr.



Re: M550d - opinia

2012-08-17 00:30:39 - Karol Y

> No jasne bo każdy prawdziwy motorowiec lubi spalać jałowo stojąc w
> miejscu :)

Ja tam lubię słuchać swojego motorka. Spalaniem się nie przejmuje :-P

--
Mateusz Bogusz



Re: M550d - opinia

2012-08-16 17:37:56 - kamil

On 13/08/2012 18:58, megrims wrote:
> W dniu 2012-08-13 18:54, DoQ pisze:
>> W dniu 13-08-2012 18:18, megrims pisze:
>>> zostaje wyłączony to może i to miało by sens. Ale jeśli co metr i co
>>> 20 sekund silnik gaśnie i jest uruchamiany, to nie wierzę w te
>>> oszczędności
>>
>> No ok. Zrobili to po to aby spalał więcej.
>>
>>
> Zrobili to, bo taka moda i wszyscy się boją zielonych eko-terrorystów.

Ja rozumiem gimbusów powtarzających te wyświechtane frazesy, ale że
dorosły i myślący człowiek naskakuje tak na normy emisji, dzięki którym
nie musi wychodzić z domu w masce jak w niektórych większych azjatyckich
miastach?




--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: M550d - opinia

2012-08-16 20:07:32 - megrims

W dniu 2012-08-16 17:37, kamil pisze:
> On 13/08/2012 18:58, megrims wrote:
>> W dniu 2012-08-13 18:54, DoQ pisze:
>>> W dniu 13-08-2012 18:18, megrims pisze:
>>>> zostaje wyłączony to może i to miało by sens. Ale jeśli co metr i co
>>>> 20 sekund silnik gaśnie i jest uruchamiany, to nie wierzę w te
>>>> oszczędności
>>>
>>> No ok. Zrobili to po to aby spalał więcej.
>>>
>>>
>> Zrobili to, bo taka moda i wszyscy się boją zielonych eko-terrorystów.
>
> Ja rozumiem gimbusów powtarzających te wyświechtane frazesy, ale że
> dorosły i myślący człowiek naskakuje tak na normy emisji, dzięki którym
> nie musi wychodzić z domu w masce jak w niektórych większych azjatyckich
> miastach?

IMO wszystkie działania EKO to jakaś ściema, PR i nakręcanie
koniunktury. Koszt wyprodukowania i zezłomowania samochodu raz na 3 lata
to większy koszt dla środowiska niż to co to auto spali.

Niech zaczną robić auta, które nie będą się psuły i będą jeździły bez
awarii 1.000.000 km. To będzie działanie ekologiczne. Technicznie da
się, ale się nie opłaca. DO tego jeszcze zużycie materiałów i paliwa
podczas rozruchu. Akumulator też trzeba czymś naładować. Z powietrza
się na energia do rozruchu nie bierze. Ale każdy z nas jest inny
i ma prawo do swojego zdania. Ja się z nikim nie będę kłócił. Może
kiedyś zmienię zdanie. Na dzień dzisiejszy jestem sceptyczny.


--
www.pobralem.pl
I'm still clean....



Re: M550d - opinia

2012-08-17 16:14:39 - kamil

On 16/08/2012 19:07, megrims wrote:
> W dniu 2012-08-16 17:37, kamil pisze:
>> On 13/08/2012 18:58, megrims wrote:
>>> W dniu 2012-08-13 18:54, DoQ pisze:
>>>> W dniu 13-08-2012 18:18, megrims pisze:
>>>>> zostaje wyłączony to może i to miało by sens. Ale jeśli co metr i co
>>>>> 20 sekund silnik gaśnie i jest uruchamiany, to nie wierzę w te
>>>>> oszczędności
>>>>
>>>> No ok. Zrobili to po to aby spalał więcej.
>>>>
>>>>
>>> Zrobili to, bo taka moda i wszyscy się boją zielonych eko-terrorystów.
>>
>> Ja rozumiem gimbusów powtarzających te wyświechtane frazesy, ale że
>> dorosły i myślący człowiek naskakuje tak na normy emisji, dzięki którym
>> nie musi wychodzić z domu w masce jak w niektórych większych azjatyckich
>> miastach?
>
> IMO wszystkie działania EKO to jakaś ściema, PR i nakręcanie
> koniunktury. Koszt wyprodukowania i zezłomowania samochodu raz na 3 lata
> to większy koszt dla środowiska niż to co to auto spali.

Jesteś zdaje się inteligentnym facetem, a nie Mietkiem spod sklepu
osiedlowego i powinieneś wiedzieć, że odpady powstałe przy produkcji o
wiele łatwiej jest kontrolować, utylizować i składować w bezpieczny
sposób, niż to co wyleci tyłem z dziesiątków tysięcy samochodów jeżdżące
po mieście.

> Niech zaczną robić auta, które nie będą się psuły i będą jeździły bez
> awarii 1.000.000 km. To będzie działanie ekologiczne. Technicznie da
> się, ale się nie opłaca. DO tego jeszcze zużycie materiałów i paliwa
> podczas rozruchu. Akumulator też trzeba czymś naładować. Z powietrza
> się na energia do rozruchu nie bierze. Ale każdy z nas jest inny
> i ma prawo do swojego zdania. Ja się z nikim nie będę kłócił. Może
> kiedyś zmienię zdanie. Na dzień dzisiejszy jestem sceptyczny.

Jesteś sceptyczny bo znasz fakty, czy jesteś bo tak i koniec? Energia na
rozruch? Jaka konkretnie - możesz podać liczby i porównać to do energii
potrzebnej na pracę silnika przez choćby minutę w korku (a jak wiemy, w
dużych miastach korek potrafi oznaczać nawet i 15 minut bez ruchu)?




--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: M550d - opinia

2012-08-18 16:42:06 - Kuba (aka cita)


Użytkownik kamil napisał w wiadomości
news:k0ljkf$7cu$1@inews.gazeta.pl...
> Jesteś sceptyczny bo znasz fakty, czy jesteś bo tak i koniec? Energia na
> rozruch? Jaka konkretnie - możesz podać liczby i porównać to do energii
> potrzebnej na pracę silnika przez choćby minutę w korku (a jak wiemy, w
> dużych miastach korek potrafi oznaczać nawet i 15 minut bez ruchu)?

liczb nie znam, ale wyobrazić sobie można dość łatwo.

Chyba każdy sie zgodzi, ze rozruch silnika powoduje większe zużycie silnika
niż jego praca.
Oszczędność paliwa używając systemu Start-Stop w liczbach (w danych
testowych, a nie fabrycznych) jest znikoma.
Koszt zakupu samochodu z systemem start-stop w porównaniu do samochodu bez
tego systemu jest zdecydowanie wyższy.
Elementy użyte w samochodzie z systemem start-stop, zwłaszcza rozrusznik są
(bardzo często) dokładnie takie same jak w normalnym samochodzie, wiec
podlegają szubszemu zużyciu (oczywiście nie w hybrydach, bo tam
rozrusznikiem czasem jest silnik elektryczny).
Dodatkowe elementy systemu to dodatkowe koszty produkcji i dodatkowe koszty
eksploatacji - także ostatecznie utylizacji.

No i faktycznie bardzo interesuje mnie pomiar czystości spalin przez
pierwsze kilka sekund pracy silnika, który własnie sie uruchomił na
skrzyżowaniu i natychmiastowo został obciążony podszas ruszania auta... a co
za tym idzie bilans samochodu chodzącego na wolnych obrotach i takiego, co
to odpala i od razu jedzie. Wcale bym sie nie zdziwił, gdyby komputer
potrzebował kilku sekund na optymalizacje składu mieszanki po rozruchu.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L
allegro.pl/show_item.php?item=2555212143




Re: M550d - opinia

2012-08-13 12:22:47 - Filip

W dniu 2012-08-09 22:48, V-Tec pisze:

> hm, ja tam na stronie BMW widzę cenę 375tys.PLN Dowaliłeś mu wyposażenia
> za 175 tysi czy jak? Chyba niemożliwe nawet, żeby dodatków za taką kwotę
> do tej wersji nabrać.
>
Jest możliwe, jest... Mimo tego, że to jest M power, to można dobrać w
pip dodatków :) Np. zmiana koloru na jakiś nietypowy...




Re: M550d - opinia

2012-08-11 18:28:41 - Kuba (aka cita)


Użytkownik megrims napisał w wiadomości
news:k0143q$8am$1@usenet.news.interia.pl...
> Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6
> taka cena to pomyłka. A8 4.2 V8 TDI jest tańsze.

Tyle, ze to BMW to (przynajmniej teoretycznie i marketingowo) nie jest tylko
mocny diesel ale BMW M-Performance. Czyli mniej niż M5, ale też więcej niż
5 w M-Pakiecie.
Żeby porównać do Audi musieli by zrobić Audi A8 RS-Performance ... a wtedy
pewnie cena byłaby odpowiednio wyższa.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3




Re: M550d - opinia

2012-08-11 22:23:30 - megrims

W dniu 2012-08-11 18:28, Kuba (aka cita) pisze:
>
> Użytkownik megrims napisał w wiadomości
> news:k0143q$8am$1@usenet.news.interia.pl...
>> Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6
>> taka cena to pomyłka. A8 4.2 V8 TDI jest tańsze.
>
> Tyle, ze to BMW to (przynajmniej teoretycznie i marketingowo) nie jest
> tylko mocny diesel ale BMW M-Performance. Czyli mniej niż M5, ale też
> więcej niż 5 w M-Pakiecie.
> Żeby porównać do Audi musieli by zrobić Audi A8 RS-Performance ... a
> wtedy pewnie cena byłaby odpowiednio wyższa.
>
>
W sumie to kiedyś było C30 CDI AMG. Jedyny diesel AMG. Jednostka znana
z C-270 CDI, ale rozwiercona. Fajny miała dźwięk i hamulec. Ale dobrze
ubrana i tak wychodziła 290.000. Za C-klase z dieslem.

Te auta fajnie jeździły, ale strasznie te diesle padały.

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....



Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS