Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicasso

Franc Data ostatniej zmiany: 2012-06-04 21:11:21

Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicasso

2012-06-04 19:15:42 - Franc

Jak jest z trwałością zawieszenia pneumatycznego w C4GP? Bo tam raczej nie
jest hydro? Czy się w czymś przydaje możliwość obniżania podłogi bagażnika do
załadunku? Jak takie zawieszenie wpływa na komfort jazdy i czy dorównuje
normalnemu hydro citroena?
Czy kompresorek do kół powinien być na wyposażeniu seryjnym, jeżeli tak to
gdzie ma swoje miejsce?
Pzdrw
Franc Rowery Poziome Rule
--

IMK P8 (SWB ASS/USS) under construction
On the road again: Gbike-3 SWB, ASS, FWD by Gemsi, Yesss
szary Modus z D4F
zielona Xantia kombi, 2.0HDi

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicass...

2012-06-04 20:54:54 - Franc

I jeszcze: czy C4 GP w wersji 2.0HDi miewają ogrzewanie postojowe lub jego
prostą wersję bez sterowania - po czym można je poznać /znaleźć?
Pzdrw
Franc Rowery Poziome Rule
--

IMK P8 (SWB ASS/USS) under construction
On the road again: Gbike-3 SWB, ASS, FWD by Gemsi, Yesss
szary Modus z D4F
zielona Xantia kombi, 2.0HDi

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicass...

2012-06-04 21:14:40 - Tomasz Gorbaczuk

Dnia 04-06-2012 o 20:54:54 Franc napisał(a):

> I jeszcze: czy C4 GP w wersji 2.0HDi miewają ogrzewanie postojowe lub
> jego
> prostą wersję bez sterowania - po czym można je poznać /znaleźć?

Chyba, że w wersji na kraje skandynawskie. Na klimat zimny (min. Polska)
nic takiego nie ma. Jest grzałka elektryczna (mata grzejna) w nagrzewnicy
- trochę pomaga - ale tylko przy uruchomionym silniku (szybciej się
nagrzewa kabina).

TG



Re: Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicass...

2012-06-05 08:34:46 - Myjk

Mon, 04 Jun 2012 21:14:40 +0200, Tomasz Gorbaczuk

> Chyba, że w wersji na kraje skandynawskie. Na klimat zimny (min. Polska)
> nic takiego nie ma. Jest grzałka elektryczna (mata grzejna) w nagrzewnicy
> - trochę pomaga - ale tylko przy uruchomionym silniku (szybciej się
> nagrzewa kabina).

Straszna bida bez webasto. Mnie żal się pozbywać Mazdy z tego powodu,
tymbardziej, że mam postojowe z pilotem. :( Kolejne auto obowiązkowo będzie
musiało mieć ten fjuczer. :P W sumie do każdego da się zamontować, ale
koszty jednak spore jak fabrycznie nie dają pieca.

--
Pozdor Myjk
rejestratory-trasy.pl



Re: Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicass...

2012-06-05 19:07:43 - Marek Dyjor

Myjk wrote:
> Mon, 04 Jun 2012 21:14:40 +0200, Tomasz Gorbaczuk
>
>> Chyba, że w wersji na kraje skandynawskie. Na klimat zimny (min.
>> Polska) nic takiego nie ma. Jest grzałka elektryczna (mata grzejna)
>> w nagrzewnicy - trochę pomaga - ale tylko przy uruchomionym silniku
>> (szybciej się nagrzewa kabina).
>
> Straszna bida bez webasto. Mnie żal się pozbywać Mazdy z tego powodu,
> tymbardziej, że mam postojowe z pilotem. :( Kolejne auto obowiązkowo
> będzie musiało mieć ten fjuczer. :P W sumie do każdego da się
> zamontować, ale koszty jednak spore jak fabrycznie nie dają pieca.

poszukaj podgrzewacza elektrycznego jest tańszy podpina sie pdo domem do
prądu.




Re: Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicass...

2012-06-05 20:13:20 - Myjk

Tue, 5 Jun 2012 19:07:43 +0200, Marek Dyjor

> poszukaj podgrzewacza elektrycznego jest tańszy
> podpina sie pdo domem do prądu.

Niewątpliwie jest to jakaś alternatywa, jest też dodatkowy kabinowy
ogrzewacz (nie mogę jednak znaleźć jakie to ma rozmiary i gdzie się
montuje). Z tego o widzę komplet to jakieś 1500 zł wraz z programatorem.

Z wad, nie użyje się tego w zasadzie nigdzie poza garażem, albo pod własnym
domem z podwórkiem.

--
Pozdor Myjk
xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*



Re: Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicass...

2012-06-04 21:11:21 - Tomasz Gorbaczuk

Dnia 04-06-2012 o 19:15:42 Franc napisał(a):

> Jak jest z trwałością zawieszenia pneumatycznego w C4GP?
Trzy, cztery lata (średnio) i poduchy do wymiany (jakieś 550 PLN za sztukę
w ASO)

> Bo tam raczej nie jest hydro?
Nie jest to hydro - to zwieszenie pneumatyczne

> Czy się w czymś przydaje możliwość obniżania podłogi bagażnika do
> załadunku?
do załoadunku to średnio, ale jak już załadajesz to d.pa nie siedzi, masz
stały prześwit

> Jak takie zawieszenie wpływa na komfort jazdy i czy dorównuje
> normalnemu hydro citroena?
Nie dorównuje, ale przewyższa zwykłe

> Czy kompresorek do kół powinien być na wyposażeniu seryjnym,
Tylko w wersji exclusive

> jeżeli tak to gdzie ma swoje miejsce?
W schowku podłogowym za fotelem pasażera

TG



Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS