mazda 626 GF z 1999

MW Data ostatniej zmiany: 2012-04-03 17:37:05

mazda 626 GF z 1999

2012-04-03 08:29:55 - MW

Warto? Wyposażona nieźle, wygląda na zadbaną, 2 litry beznynowe, 136 KM. Czy
bezwypadkowa - nie wiem, ale podjedziemy na oględziny do dobrego mechanika.
Co się psuje najczęściej? Na co zwrócić uwagę? Na mazdaspeed.pl byłem,
wchłonąłem wiedzę stamtąd, szukam teraz własciciela/byłego właściciela w
celu bezpośredniej konsultacji.
A może wogóle się w to nie pakować i poszuka np. avensisa z tego rocznika?
Pomożecie?

--
MW




Re: mazda 626 GF z 1999

2012-04-03 12:11:14 - kamil

On 03/04/2012 07:29, MW wrote:
> Warto? Wyposażona nieźle, wygląda na zadbaną, 2 litry beznynowe, 136 KM.
> Czy bezwypadkowa - nie wiem, ale podjedziemy na oględziny do dobrego
> mechanika.
> Co się psuje najczęściej? Na co zwrócić uwagę? Na mazdaspeed.pl byłem,
> wchłonąłem wiedzę stamtąd, szukam teraz własciciela/byłego właściciela w
> celu bezpośredniej konsultacji.
> A może wogóle się w to nie pakować i poszuka np. avensisa z tego rocznika?

626 nie wiem, ale moją 323F z 1991 roku kupiona jeszcze za czasów
studenckich już 8 rok ojciec jeździ. Była powypadkowa, przebiegu pewnie
milion pińcet bo na licznik szkoda nawet patrzeć i nie ma z nią
najmniejszych problemów poza standardową eksploatacją. Silnik nie bierze
grama oleju, skrzynia itp. idealne.



--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: mazda 626 GF z 1999

2012-04-03 12:20:42 - rt

jak ma ksiazkę serwisowa i mniej wiecej bylo cos robione to warto

zwroc uwage czy nadkola tylne nie sa przerdzewialem, benzyna nie bedzie
sprawiac problemów, tam czasem czujnik abs pada tylni


mam premacy - mazda z tych lat jest na prawde rewelacyjnym samochodem,
szkoda ze teraz juz tak nie jest


pozdr
rt

decore-meble.pl
Meble Gabi Warszawa

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: mazda 626 GF z 1999

2012-04-03 14:08:00 - grzech

On 3 Kwi, 08:29, wrote:
> Warto? Wyposażona nieźle, wygląda na zadbaną, 2 litry beznynowe, 136 KM. Czy
> bezwypadkowa - nie wiem, ale podjedziemy na oględziny do dobrego mechanika.
> Co się psuje najczęściej? Na co zwrócić uwagę? Na mazdaspeed.pl byłem,
> wchłonąłem wiedzę stamtąd, szukam teraz własciciela/byłego właściciela w
> celu bezpośredniej konsultacji.
> A może wogóle się w to nie pakować i poszuka np. avensisa z tego rocznika?
> Pomożecie?
>
> --
> MW

I tak i nie. Zależy od stanu, przebiegu itp. Jak pisali ruda zaczyna
od błotników. Jak nie ma rudej to albo rodzynek, albo reperturkowany.
Silnik - tu bywa różnie bo lubią zapiekać się pierścienie olejowe.
Musisz zwrócić uwagę czy nie kopci na zimno po odpaleniu.
Bywa, że sprzedający maskuję ten problem motodoktorem, a ten wyłazi po
zmianie oleju. Masz zasłonę dymną za sobą.
Ja tak miałem po zakupie - swap załatwił sprawę. Po swapie moja,
właśnie z takim silnikiem w mieście pali 10L gazu.
Avka chyba nie ma problemów z rudą ale jak z silnikami to musisz
doczytać na ichnich forum.

____
grzech
626



Re: mazda 626 GF z 1999

2012-04-03 15:03:45 - MW

Użytkownik grzech napisał w wiadomości
news:3ba9f94c-f261-408a-9365-151d7135ba93@z38g2000vbu.googlegroups.com...
On 3 Kwi, 08:29, wrote:

>I tak i nie. Zależy od stanu, przebiegu itp. Jak pisali ruda zaczyna
>od błotników. Jak nie ma rudej to albo rodzynek, albo reperturkowany.
>Silnik - tu bywa różnie bo lubią zapiekać się pierścienie olejowe.
>Musisz zwrócić uwagę czy nie kopci na zimno po odpaleniu.
>Bywa, że sprzedający maskuję ten problem motodoktorem, a ten wyłazi po
>zmianie oleju. Masz zasłonę dymną za sobą.
>Ja tak miałem po zakupie - swap załatwił sprawę. Po swapie moja,
>właśnie z takim silnikiem w mieście pali 10L gazu.
>Avka chyba nie ma problemów z rudą ale jak z silnikami to musisz
>doczytać na ichnich forum.

OK, dziękuję. Auto nie jest świezo sprowadzone, tylko jeżdżone przez dwa
ostatnie lata przez właściciela w Polsce. Wygląda na wychuchane i
wydmuchane, facet chce za nie 10 tys. (może coś się da utargować), jest
drugim właścicielem (pierwszy był Niemiec), przebieg 186 tys. Śladów
wyłażącej rudej nie widać, twierdzi, że robił konserwacje po zakupie,
rozrządu nie wymieniał (ale auto miało wtedy paredziesiąt tys. kilometrów
mniej).
Przyjrzę mu się dokładniej, może i warto, kurczę...

--
MW




Re: mazda 626 GF z 1999

2012-04-03 17:37:05 - kamil

On 03/04/2012 14:03, MW wrote:
> Użytkownik grzech napisał w wiadomości
> news:3ba9f94c-f261-408a-9365-151d7135ba93@z38g2000vbu.googlegroups.com...
> On 3 Kwi, 08:29, wrote:
>
>> I tak i nie. Zależy od stanu, przebiegu itp. Jak pisali ruda zaczyna
>> od błotników. Jak nie ma rudej to albo rodzynek, albo reperturkowany.
>> Silnik - tu bywa różnie bo lubią zapiekać się pierścienie olejowe.
>> Musisz zwrócić uwagę czy nie kopci na zimno po odpaleniu.
>> Bywa, że sprzedający maskuję ten problem motodoktorem, a ten wyłazi po
>> zmianie oleju. Masz zasłonę dymną za sobą.
>> Ja tak miałem po zakupie - swap załatwił sprawę. Po swapie moja,
>> właśnie z takim silnikiem w mieście pali 10L gazu.
>> Avka chyba nie ma problemów z rudą ale jak z silnikami to musisz
>> doczytać na ichnich forum.
>
> OK, dziękuję. Auto nie jest świezo sprowadzone, tylko jeżdżone przez
> dwa ostatnie lata przez właściciela w Polsce. Wygląda na wychuchane i
> wydmuchane, facet chce za nie 10 tys. (może coś się da utargować), jest
> drugim właścicielem (pierwszy był Niemiec), przebieg 186 tys. Śladów
> wyłażącej rudej nie widać, twierdzi, że robił konserwacje po zakupie,
> rozrządu nie wymieniał (ale auto miało wtedy paredziesiąt tys.
> kilometrów mniej).
> Przyjrzę mu się dokładniej, może i warto, kurczę...

Patrząc po cenach z ogłoszeń, to chce za nie o 3000 za dużo.


--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS