Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-06-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

WPROST: Operacja Marta. Kampania na finiszu. Jaka Polska po wyborach?

150x110

Okładki kolorowych magazynów, pierwsze strony tabloidów - tylko w jednym tygodniu Marta Kaczyńska pojawiła się na okładkach „Gali", „Show" i „Vivy!". Na pierwszych stronach „Faktu" i „Super Expressu" gościła w ciągu ostatnich tygodni kilkanaście razy. W najnowszym numerze tygodnika WPROST - „Operacja Marta", czyli jak córka tragicznie zmarłej pary prezydenckiej wpisuje się w kampanię stryja.

Ponadto w najnowszym WPROST -  koniec demokracji czy pulsująca rewolucja w Pałacu, czyli jaka będzie Polska po wyborach, Zbigniew Hołdys o tym, dlaczego nie idzie na wybory, Jan Wróbel o spotach wyborczych, a Magda Geissler - o szparagach.

Najnowszy numer tygodnika WPROST to ostatnie wydanie przed pierwszą turą wyborów prezydenckich. Jaką rolę odgrywa w kampanii prezydenckiej Marta Kaczyńska? W kolorowych magazynach córka Marii i Lecha Kaczyńskich opowiada nie tylko o rodzicach, ale również, a może przede wszystkim - o stryju. Ociepla wizerunek Jarosława Kaczyńskiego, przedstawia jego nieznane dotąd oblicze. Jest drugą twarzą kampanii lidera PiS. Jak naprawdę wyglądają relacje między Martą Kaczyńską a stryem i jego sztabem? I jaką rolę widzi dla siebie mąż Marty, Marcin Dubienecki, który nigdy nie krył politycznych ambicji? „Operacja Marta" - w najnowszym numerze WPROST.

Ponadto w tygodniku - Polska po wygranej Bronisława Komorowskiego i Jarosława Kaczyńskiego. O zagrożeniach dla demokracji, jakie niesie ze sobą ewentualna wygrana kandydata Platformy Obywatelskiej pisze Marek Migalski, politolog, eurodeputowany Prawa i Sprawiedliwości. O tym, że wygrana lidera Prawa i Sprawiedliwości stanowi zagrożenie dla polskiej państwowości, przekonuje Tomasz Wołek, publicysta popierający marszałka Sejmu. Jaka będzie Polska po wyborach - o tym w najnowszym WPROST.

W tygodniku również felieton Zbigniewa Hołdysa, który już wybrał. Na wybory się nie wybiera. Jego zdaniem, najbliższe wybory są stracone, a to, kto je wygra nie ma większego znaczenia dla przyszłości Polski. Co zatem ma znaczenie i do kogo należy przyszłość w Polsce były lider grupy Perfect pisze w felietonie z cyklu „Ale wkoło jest wesoło".

Jan Wróbel natomiast ma swoje powody, by... oglądać spoty wyborcze. Dzieli się nimi na łamach najnowszego wydania tygodnika WPROST. Siedem powodów, dla których warto oglądać spoty - na łamach WPROST. Z kolei w cyklu „Bajki polityczne" Grzegorz Markowski prezentuje „Jarosława Kaczyńskiego na testach u Pippi Långstrumpf".

A w felietonie kulinarnym, zupełnie bez polityki, Magda Geissler pisze o szparagach. Podobno jedne z najlepszych w Europie pochodzą z Polski. A dokładniej - z okolic Gorzowa Wielkopolskiego. Do czego można uzyć szparagów i jak się je podaje - w najnowszym WPROST.

Tygodnik WPROST w kioskach od poniedziałku, 14 czerwca. E-wydanie tygodnika na www.wprost.pl - już w niedzielę w południe. Szczegóły - na www.wprost24.pl.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS