W poniedziałek, 4 maja MediaMarkt otworzył wszystkie swoje placówki. Teraz sieć postanowiła uczcić uruchomienie sklepów stacjonarnych specjalną kampanią pod hasłem: „Super otworzyć się na Was z powrotem!”. Informuje w niej klientów o zachowywaniu najwyższych standardów higieny i bezpieczeństwa, bogatym wyborze produktów i usług, fachowym doradztwie, a także licznych ofertach promocyjnych.
Jednym z elementów kampanii MediaMarkt jest dostępne we wszystkich kanałach online wideo, dzięki któremu klienci mogą zobaczyć, w jaki sposób sieć przygotowała wszystkich swoich pracowników do wielkiego re-otwarcia. Są oni wyposażeni w ochronne przyłbice, przed rozpoczęciem pracy wykonywany jest im pomiar temperatury. Regularnie czyszczą towar ekspozycyjny i powierzchnie narażone na gromadzenie się dużej ilości zanieczyszczeń. Przy stanowiskach kasowych, w serwisach oraz puntach ratalnych bezpieczny kontakt z klientami gwarantują ochronne ekrany z pleksi, a fachowe doradztwo realizowane jest przy zachowaniu stosownego dystansu.
Nasz główny kanał dystrybucji, sklep stacjonarny, umożliwia nam bezpośredni i niezwykle cenny kontakt z klientem, a tym samym dogłębne poznanie jego potrzeb i zaoferowanie profesjonalnego doradztwa. Najnowszą kampanią chcieliśmy wyrazić dumę z bardzo sprawnego, spełniającego najwyższe standardy higieny i bezpieczeństwa otwarcia wszystkich sklepów. Nie byłoby ono możliwe bez zespołowej pracy całej rodziny MediaMarkt – mówi Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.
Na klientów nowo otwartych sklepów MediaMarkt czeka moc atrakcyjnych promocji.
Zgodnie z objętą strategią biznesową, szeroka oferta MediaMarkt będzie znowu dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży - w blisko 90 sklepach stacjonarnych, sklepie internetowym, poprzez czat czy infolinię, czynną siedem dni w godzinach 8:00-21:00 oraz na platformie handlowej Allegro.
Towar zamówiony online można odebrać w wybranym sklepie stacjonarnym sieci, w ponad 20 000 punktach odbioru (Paczkomaty InPost, sklepy Żabka, stacje Orlen, kioski Ruchu, Poczta Polska) oraz w punkcie odbioru osobistego drive-thru, uruchomionym niedawno w Warszawie przy ul. Ostrobramskiej 79.
Rozpoczęta 6 maja kampania z Tytusem, Romkiem i A'Tomkiem prowadzona jest w kanałach ATL (w radiu, Internecie, na nośnikach zewnętrznych) i przy wykorzystaniu kanałów social media. Kampanię przygotowała agencja Heart&Brain, spoty i film o ponownym otwarciu MediaMarkt stworzył dom produkcyjny IDEAL, za zakup mediów odpowiada dział planowania mediów MediaMarktSaturn. Działania w kanałach social media prowadzi agencja MondayPR, natomiast za komunikację PR odpowiedzialna jest agencja Hill+Knowlton Strategies.
MediaMarktSaturn Polska
press box