Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-09-25

A A A POLEĆ DRUKUJ

Telepizza w akcji cross promocyjnej

150x110

Telepizza w ramach działań cross promocyjnych nawiązała współpracę ze spółką Develey. Akcja będzie dotyczyła promocji sosu tabasco i zostanie przeprowadzona we wszystkich 114 lokalach hiszpańskiej sieci oraz na pudełkach od pizzy.

To nie jest pierwsze tego typy działanie podejmowane przez Telepizzę. Do tej pory spółka współpracowała już z wieloma brandami, o różnym profilu działalności m.in. z Polkomtelem, Wrigley, Eurozetem, Algidą, United International , czy właśnie Develey.

Tym razem działania będą dotyczyła promocji sosu Develey (Tabasco), który będzie eksponowany na POS we wszystkich 114 lokalach Telepizzy, dodawany jako sampling do zamówień w lokalach i dostawie oraz pojawi się na pudełkach od pizzy.

Jak zauważa Iwona Olbryś, Dyrektor Generalna Telepizza Sp. z o.o. cross marketing to efektywne narzędzie marketera na czas kryzysu, które pozwala na precyzyjne dotarcie do grupy celowej. Jeśli chodzi o Telepizzę to jesteśmy idealnym partnerem do tego typu działań. Oprócz naszego wizerunku, sieci lokali w całej Polsce, w których można eksponować produkt lub usługę, dysponujemy niestandardowym nośnikiem reklamowym, jakim są nasze pudełka do pizzy, dzięki czemu firmy mogą się wyróżnić na tle konkurencji. Po za tym współpracując z nami nasi partnerzy mogą precyzyjnie określić nie tylko grupę docelową, która ich interesuje, ale również liczbę odbiorców ich komunikatu - zakończyła Iwona Olbryś. 

Akcja promocyjna Telepizzy i Develey rozpoczyna się 24 września i potrwa miesiąc.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS