Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-10-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Start kampanii internetowej MAKARą

150x110

Już 3 października 2011 roku ruszy kampania internetowa wspierająca MAKARą, nową propozycję z kategorii nudle. Zakręcony, karbowany makaron w sześciu smakach można już znaleźć na sklepowych półkach, a z początkiem października wystartować w MAKARą Maratą.

3 października ruszy kampania wspierająca MAKARą w mediach elektronicznych. Na stronie www.MAKARą.pl oraz fan page MAKARą na Facebooku internauci będą mogli zagrać w grę MAKARą Maratą, czyli wziąć udział w makaronowym maratonie, zbierać metry makaronu i wygrać atrakcyjne nagrody, w tym konsolę do gier Playstation 3. W grze MAKARą Maratą można wystartować samemu lub dopingować znajomych w ich sportowych zmaganiach. Udział gwarantuje mnóstwo dobrej zabawy, może też przynieść dodatkową satysfakcję w postaci wygranych nagród. Agencją interaktywną, która odpowiada za kampanię, jest Interactive Solutions, zaś za zaplanowanie mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Więcej informacji znajduje się na równie niezwykłej jak same produkty stronie www.MAKARą.pl − z polską literą „ą”!

MAKARą jest dostępny w sześciu wariantach smakowych, w tym dwóch niespotykanych do tej pory: Wołowina i grzyby oraz Chilli con Carne. Wystarczy zaledwie kilka minut, by zajadać się ulubionym smakiem nudli. W tym czasie wszystkie inne sprawy stają się mniej istotne. Dlaczego? Bo świat może przecież poczekać, aż skończymy jeść MAKARą. Świat kocha, świat poczeka. Żartobliwe ilustracje na opakowaniach nudli, wykonane przez znamienitego rysownika Bohdana Butenkę, cieszą oko, zachęcają do zanurzenia się w świecie MAKARą i poznania nowych smaków.

MAKARą nie zawiera dodatku glutaminianu sodu ani konserwantów.

Wszystkie wersje smakowe MAKARą są dostępne za jedyne 1,20 PLN (cena sugerowana).





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS