Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-04-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Somersby wkracza do Polski przy wsparciu Ciszewski MSL

150x110

Agencja Ciszewski MSL realizuje działania PR wspierające wprowadzenie marki Somersby na polski rynek, poszerzając tym samym współpracę z Carlsberg Polska.

Somersby to marka, która znalazła uznanie na ponad 20 rynkach, stając się ważnym produktem w portfolio Carlsberg Breweries. W Polsce jest dostępna jako napój piwny, w którym sok jabłkowy doskonale uzupełnia smak piwa. Somersby jest odpowiedzią na światowy trend kierowania się piwoszy w stronę nowych, lżejszych smaków. Jest to pierwszy tego typu produkt na polskim rynku.

Dla Carlsberg Polska od ponad roku realizujemy działania zarówno z obszaru brand PR, jak również marketingu sportowego, związane z UEFA EURO 2012™. Tym bardziej cieszy zaufanie jakim nas obdarzyli, powierzając realizację działań PR dla nowego produktu w portfolio, marki Somersby – mówi Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski MSL.

Dział Consumer Goods & Lifestyle kierowany przez Zofię Bugajną odpowiada za wsparcie PR dla marki, w tym prowadzenie biura prasowego i działania media relations. Współpraca ma charakter projektowy.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS