Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-09-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

Rusza akcja Kuchnia 24/ 7

150x110

Marka WINIARY wspólnie z Paczkomatami InPost zapraszają blogerów - miłośników gotowania do udziału w wyjątkowej akcji Kuchnia 24/7! Wystarczy przedstawić swoje (nie)codzienne menu, by móc wygrać cenne nagrody: warsztaty fotografii kulinarnej, sprzęt kuchenny i zestawy nagród rzeczowych.

Zasady konkursu są bardzo proste. Do 24 września wystarczy wysłać swoją propozycję codziennego menu na adres kuchnia24na7@paczkomaty.pl. Powinno się  ono składać z opisu 5 dań, dostosowanych do indywidualnego trybu życia blogera. Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń jury wybierze 30 najlepszych, które zostaną poddane ocenie internautów. Jury zwróci uwagę na pomysłowość, estetykę i smak proponowanych dań oraz wartość odżywczą posiłków. Uwadze nie umkną również koszty przygotowania potraw. 

Użytkownicy Paczkomatów to osoby, które jak mogą rozciągają swoją dobę, by znaleźć w niej czas na pracę, spotkania z bliskimi i swoje pasje. Do tego współczesnego trybu życia trzeba dostosować również menu, dlatego zachęcamy profesjonalistów – blogerów, by podzielili się swoimi pomysłami na taki (nie)codzienny jadłospis 24/7 – mówi Jacek Siekierczak Brand Manager Paczkomaty InPost.

Ostateczny głos będą mieli użytkownicy Facebooka. Głosowanie na najlepsze menu oraz ocena nadesłanych propozycji odbędzie się za pośrednictwem aplikacji Kuchnia 24/7 umieszczonej na fanpejdżach: https://www.facebook.com/Winiary oraz https://www.facebook.com/paczkomaty. Zwycięży osoba, której menu zdobędzie najwięcej głosów.

Blogi kulinarne są dowodem na to, że gotowanie jest pasją wielu internautów. Blogerzy zaskakują bardzo pomysłowymi przepisami, innowacyjnymi połączeniami smaków, jak i nowymi odsłonami znanych dań. Akcja Kuchnia 24/7 daje im możliwość podzielenia się swoją wyjątkową pasją kulinarną oraz zaprezentowania szerszemu gronu własnych przepisów i pomysłów na codzienne posiłki – mówi Wojciech Osiński, Marketing Manager w Dziale Kulinarnym Nestlé Polska

Na laureatów czekają wyjątkowe nagrody, ufundowane przez markę WINIARY, Paczkomaty InPost oraz partnerów akcji, m.in. są nimi: 10 miejsc na kursie fotografii z profesjonalistą, nagrody rzeczowe, czy zestawy produktów WINIARY.

***

WINIARY to marka, która od 70 lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują współczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które pozwalają w szybki i prosty sposób przyrządzić domowy posiłek.  Po inspirujące pomysły na wyjątkowe dania zapraszamy na ww.winiary.pl.

Paczkomaty InPost to druga co do wielkości sieć urządzeń na świecie i jedyne dostępne na polskim rynku innowacyjne rozwiązanie, umożliwiające szybkie oraz bezpieczne nadawanie i odbieranie paczek przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, bez kolejek i w dogodnej lokalizacji. W Polsce zlokalizowanych jest 500 urządzeń w ponad 140 miastach, a docelowo użytkownicy tego rewolucyjnego rozwiązania będą mieli do dyspozycji 1.000 maszyn na terenie całego kraju.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS