Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-10-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Prestiżowe Effie dla Wirtualnej Polski

Grupa Wirtualna Polska zdobyła Grand Prix konkursu EFFIE 20015 oraz Złote Effie w kategorii „Media, Kultura i Rozrywka”. Jury prestiżowego konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards doceniło kampanię wizerunkową #DZIEJESIEWPOLSCE, uznając ją za najbardziej spektakularną w minionym roku. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 12 października podczas gali zorganizowanej w Teatrze Narodowym w Warszawie.

Zwycięzców konkursu wyłoniło ponad 90 osobowe jury złożone z praktyków, ekspertów i autorytetów szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej oraz marketingu. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele reklamodawców, agencji kreatywnych, agencji interactive, domów mediowych, mediów, instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci. W rym roku Wyróżniono 49 kampanii w 20 kategoriach.

WP nagrodzono za kampanię wizerunkową #DZIEJESIEWPOLSCE – zrealizowaną we współpracy z agencją kreatywną Scholz & Friends, agencją brandingową BNA oraz domem mediowym ZenithOptimedia – i jej efekty. Jury przyznające tegoroczne Grand Prix tak uzasadniało nagrodę: „Ostatnie lata były w Polsce okresem wspaniałym, ale i pełnym skrajnych emocji. Nawiązując do budującego się poczucia dumy nas wszystkich z nas samych, zupełnie nowe medium postawiło na zupełnie nową odsłonę. Bardzo odważna kampania, a czasami wręcz ryzykowna, na światowym poziomie i będąca naprawdę nowym otwarciem. Zmieniła i odświeżyła markę – dała jej nowe życie. To też pierwsze tak widoczne wyróżnienie dla świata nowych technologii i nowych mediów.

- Wsparty kampanią reklamową projekt rebrandingu WP był niezwykle złożony i miał dwa kluczowe cele: zmianę wizerunku Wirtualnej Polski oraz pomoc WP w uzyskaniu pozycji lidera wśród portali horyzontalnych. Cieszę się, że ich osiągnięcie udało się w tak krótkim czasie. To bez wątpienia zasługa wszystkich teamów pracujących przy projekcie. Nie zapominając o redakcji Wirtualnej Polski – mówi Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie WP.

Realizowana w dwóch etapach kampania #DZIEJESIEWPOLSCE zadebiutowała we wrześniu 2014 roku i związana była z rebrandingiem portalu WP i jego nową identyfikacją wizualną. Działania reklamowe silnie nawiązywały do bieżących wydarzeń: politycznych, społecznych, kulturalnych, podkreślając, że użytkownicy WP są od razu informowani o wszystkich aktualnościach z Polski i świata.

Grand Prix w konkursie Effie oraz nagroda główna w kategorii „Media, Kultura i Rozrywka” to kolejne wyróżnienia za zmianę wizerunku marki Wirtualna Polska. Wcześniej Grupa WP zdobyła złoty laur w kategorii „Best rebrand of a digital Property" oraz I wyróżnienie w kategorii „Best visual identity from the technology, media & telecommunications sector” w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Transform Awards. Rebranding Wirtualnej Polski uznano za najlepszy w rankingu magazynu Press, a Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie WP, otrzymała Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2014 organizowanym przez właściciela portalu branżowego mediarun.pl.

O EFFIE:

EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych, w którym nagradzane są efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie jedynie interesujące pomysły kreatywne. Wysokie kryteria merytoryczne stawiane pracom nadsyłanym na konkurs sprawiają, że są to jedne z najbardziej prestiżowych nagród branży komunikacji marketingowej na świecie. Kampanie nagradzane w EFFIE to takie, które łączą kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację oraz obsługę klienta.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS