Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-02-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

Polski oddział Telepizzy zwiększa zwinność działań online dzięki wykorzystaniu Google Tag Managera

Niemal zawsze kiedy krajowe oddziały dużych, międzynarodowych firm chcą rozwijać analitykę internetową pojawia się olbrzymie wyzwanie związane z elastycznym i przede wszystkim sprawnym wdrażaniem zmian w obrębie witryny.

„Powód takiego stanu rzeczy jest prosty—międzynarodowe organizacje bardzo często posiadają scentralizowany dział IT, który obsługuje witryny wszystkich wersji językowych. Tym samym na wdrożenie zmian oddziały z poszczególnych krajów mogą nierzadko czekać nawet kilka miesięcy.” — mówi Sylwia Ślusarczyk, Project Manager w Conversion.

Przed podobnym wyzwaniem został postawiony polski zespół Telepizzy odpowiedzialny za działania digitalowe. Chciał on rozszerzyć analitykę internetową i podejmować decyzje na podstawie zbieranych z witryny danych, ale problematyczne okazało się bardzo szybkie dopasowanie instalacji i konfiguracji narzędzia analitycznego (w tym wypadku było to Google Analytics) do lokalnych potrzeb.

Zespół Conversion kierowany przez Sylwię Ślusarczyk do rozwiązania tego problemu i wdrożenia zaawansowanej analityki wykorzystał Google Tag Managera. Jest to narzędzie umożliwiające samodzielne (bez udziału IT) wdrażanie skryptów śledzących i remarketingowych. To właśnie dzięki niemu polski oddział mógł zwiększyć szybkość wdrażania nowych rozwiązań.

„Dzięki wykorzystaniu Google Tag Managera mogliśmy zrealizować projekt wdrożenia zaawansowanej instalacji Google Analytics w kilka tygodni. Dzięki temu możemy obecnie szybko testować nowe rozwiązania i podejmować decyzje na podstawie zbieranych z witryny danych.” — mówi Ewa Minda-Korczak Kierownik Działu Marketingu z Telepizzy.

Google Tag Manager sprawił, że polski zespół Telepizzy może od teraz samodzielnie wdrażać na witrynę wszystkie potrzebne skrypty (takie jak kody remarketingowe, pixele konwersji i kody śledzące) i tym samym znacznie uniezależnił się od centralnego działu IT.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS