Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-01-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Poczta Polska z agencją reklamową

W przetargu na  świadczenie usług reklamowych została wybrana agencja Cam Media S.A.. Jej oferta została uznana za najkorzystniejszą  i otrzymała największą liczbę punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w specyfikacji zamówienia.

W ogłoszonym publicznie, zgodnie z wymogami Prawa zamówień publicznych, przetargu swój udział zgłosiło 7 firm. Oferty były oceniane pod względem ceny i zaproponowanych rozwiązań kreatywnych. –  Grupa Poczty Polskiej to nie tylko listy i paczki, ale również segment ubezpieczeń i usług bankowych. To także usługi cyfrowe i logistyczne. Jestem przekonany, że wybrana agencja kreatywnie będzie wspierała strategię rozwoju Grupy Poczty Polskiej – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Marketingu i Filatelistyki.

Poczta Polska aktywnie komunikuje swoją ofertę i produkty plasując działania reklamowe w mediach tradycyjnych i w internecie. Efektem tych aktywności jest pierwsza w historii Poczty Polskiej nagroda Effie Awards 2014 za kampanię marketingową Świąteczna Paczka Korzyści.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS