Polskie firmy TapOn i Paymax wprowadzają na rynek usługę integrującą program lojalnościowy i urządzenie mPOS do akceptacji kart płatniczych. To unikalne mobilne rozwiązanie umożliwia dodatkowe premiowania konsumentów za płatności dokonywane kartą.
Dzięki integracji systemów Paymax i TapOn firmy handlowo-usługowe będą mogły wykorzystać potencjał ponad 35 mln kart płatniczych funkcjonujących na polskim rynku. Rozwiązanie umożliwia dodatkowe nagradzanie konsumentów za korzystanie z kart płatniczych, pozwala na optymalizację kosztów transakcji po stronie przedsiębiorcy i znacząco ułatwia pracę sprzedawców.
Usługa jest bardzo intuicyjna w użyciu, a do jej uruchomienia w sieci sprzedaży o dowolnej wielkości wystarczy zaledwie kilka minut. Warunkiem jest posiadanie czytnika kart Paymax i korzystanie z systemu TapOn, który pozwala samodzielnie tworzyć programy lojalnościowe dopasowane do specyfiki danego biznesu.
Firmy korzystające z rozwiązania otrzymują pieniądze z transakcji kartowych już następnego dnia roboczego. Bezpieczeństwo operacji gwarantują wymagane w branży płatniczej certyfikaty, w tym: PCI DSS, Visa i MasterCard. Sieci sprzedaży mają możliwość samodzielnego tworzenia programów lojalnościowych i unikalnych promocji. Dodatkowo marketerzy mogą bezpośrednio kontaktować się z klientem, np. informować uczestników programu o nowych promocjach i nagrodach za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji w telefonie komórkowym, SMS, wiadomości push lub e-mail. Do dyspozycji mają również największy na polskim rynku zakres aktywności, za które można premiować konsumentów.
– Nasza platforma pozwala nagradzać klientów za różne aktywności związane z zakupami – mówi Michał Filipek, pomysłodawca i prezes TapOn. – Klienci mogą być premiowani zarówno za wartość zakupów, jak i płatności kartą, ale także za meldunek na Facebooku podczas wizyty w sklepie, udział w promocji, wypełnienie ankiety na temat produktu czy usługi oraz przystąpienie do programu lojalnościowego. Pracujemy nad kolejnymi sposobami nagradzania klientów i wzmacniania ich lojalności – dodaje Michał Filipek.
– Dzięki możliwości naliczania dodatkowych punktów za transakcje dokonywane kartą płatniczą, oferujemy unikalne na polskim rynku rozwiązanie mPOS zintegrowane z programem lojalnościowym – mówi Tomasz Sowiński, wiceprezes zarządu Paymax. – Połączenie obu rozwiązań daje przedsiębiorcom możliwość budowania lojalności klientów na bardzo dużą skalę.
***
TapOn – system do tworzenia indywidualnych programów lojalnościowych z wykorzystaniem technologii mobilnych lub tradycyjnych kart lojalnościowych. TapOn pozwala na informowanie o promocjach i nagrodach bezpośrednio na telefon komórkowy lub mail klienta. Firmy korzystające z systemu mogą nagradzać swoich klientów za aktywność zakupową, jak również szereg innych czynności, np. wizytę w sklepie lub lokalu czy polecenie usługi w serwisie społecznościowym. TapOn jest skierowany do dużych i średnich firm, które pragną utrzymać długotrwałe relacje ze swoimi klientami. Więcej: www.biz.tapon.pl
Paymax jest pierwszym polskim dostawcą urządzeń mPOS. Rozwiązanie mPOS Paymax uzyskało wymagane w branży płatniczej certyfikaty bezpieczeństwa, w tym zgodność ze standardami EMV i PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) oraz organizacji płatniczych (Visa i MasterCard). Do przeprowadzania akceptacji płatności w systemie Paymax potrzebny jest smartfon lub tablet z dostępem do Internetu oraz pobranie i zainstalowanie na telefonie/tablecie bezpłatnej aplikacji płatniczej. Konieczny jest też zakup czytnika Paymax, który komunikuje się z telefonem/tabletem przy pomocy Bluetooth. Rozwiązanie mPOS Paymax umożliwia dokonywanie płatności w każdych warunkach, niezależnie od rodzaju działalności. Więcej: www.paymax.pl