Firma MAKRO Cash&Carry powraca z nową, odświeżoną, elektroniczną formułą Katalogu Wyposażenia Sklepów. Format skierowany jest do klientów zrzeszonych w sieci ODIDO oraz właścicieli niezależnych sklepów.
Katalog prezentuje pełne wyposażenie obiektu handlowego przeznaczonego na sklep spożywczy. Podzielony jest na działy dotyczące różnych elementów, m.in. regałów metalowych, lad i regałów chłodniczych, czy wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej. W najbliższym czasie zostanie uzupełniony również o systemy kasowo-magazynowe i systemy monitoringu do zabezpieczenia lokalu przed kradzieżami. Na wszystkie artykuły z katalogu obowiązują rabaty wypracowane w systemie bonusowym.
Katalog służy również jako narzędzie pracy dla doradców w halach obsługujących klientów zainteresowanych aranżacją sklepów. Co więcej, MAKRO odpowiada na indywidualne zapotrzebowania przedsiębiorców, oferując możliwość pozyskania produktów brakujących w asortymencie.
- Dążymy do poszerzania oferty i chcemy przypomnieć klientom, że MAKRO jako kompleksowy dostawca rozwiązań dla biznesu oferuje także pełne wyposażenie sklepów. Jeśli przedsiębiorca chce kupić urządzenie, którego nie mamy w katalogu, doradca może zwrócić się do mnie lub bezpośrednio do dostawcy z zapytaniem o jego dostępność i wycenę – informuje Marcin Wojciechowski, Kontroler Operacyjny ds. Franczyzy w MAKRO.
Katalog Wyposażenia Sklepów dostępny jest u Doradców Sprzedaży w halach MAKRO.
MAKRO Cash & Carry
informacje prasowe MAKRO (press box)