Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-11-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Najważniejsze jest śniadanie!

150x110
Kampania promocyjna Mlecznego Startu to ceramiczny kubek dołączany do zestawu kaszek z mlekiem, przygotowanych z myślą o śniadaniu dla dzieci w wieku szkolnym. Za gadżet odpowiedzialny był Fortress Gifts, specjalizujący się w gadżetowych akcjach promocyjnych.

Mleczny Start to kaszka z mlekiem, przygotowana specjalnie z myślą o śniadaniu dziecka w wieku szkolnym. Produkt, opracowany we współpracy w ramach Partnerstwa dla Zdrowia (Danone, Biedronka, Maspex, Instytut Matki i Dziecka), zawiera cenne składniki odżywcze.

By zachęcić do pożywnego śniadania, do zestawu czterech kaszek dołączono kubek z poręcznym uchem, o pojemności dostosowanej do przygotowania porcji kaszki. Kubek oznaczono trwałym, dwustronnym nadrukiem z logo produktu i hasłem przewodnim kampanii edukacyjnej „Śniadanie daje moc”. Dedykowany kształt kubka zaproponowany przez Fortress Gifts, ułatwiający zjadanie kaszki, jest zachętą dla dzieci i podkreśla, jak ważne jest pierwsze śniadanie. Całość zestawu zapakowana była w duży kartonik z okienkiem.

Zestawy Mleczny Start dostępne były w sieci sklepów Biedronka.

Informacje o firmie:
Fortress S.A. jest liderem w realizacji wielkowolumenowych promocji gadżetowych (Fortress Gifts) dla firm.

Łączy trendy w produktach promocyjnych z wiedzą, kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku, kontaktami handlowymi, wysokimi umiejętnościami w zakresie importu, logistyki i finansowania kontraktów.

Fortress S.A. dostarcza artykuły promocyjne w pełni odpowiadające potrzebom swoich Klientów. Kreatywne, nieszablonowe podejście pozwala na indywidualne dopasowanie upominku reklamowego, korespondującego z działalnością firmy i jej produktami. Fortress S.A. zapewnia również doradztwo i wsparcie w procesie tworzenia i realizacji kampanii promocyjnej.

Fortress cieszy się zaufaniem uznanych firm sektora FMCG, między innymi takich, jak: Unilever, Kompania Piwowarska, Danone, Nutricia, Terravita, L’oreal, Maspex, Coty, Lubella czy Coca-Cola.

Dotychczasowymi hitami okazały się dostarczane przez Fortress pacynki i puzzle wspierające sprzedaż produktów marki BoboVita, magiczne kubki Terravita będące wspaniałym upominkiem świątecznym dla Klientów marki oraz bajkowe lunchboxy Rama, cieszące się uznaniem w całej Europie oraz maskotki Małe Głody, towarzyszące promocji sprzedaży serków Danio.

Na europejskim rynku znalazło się 28 mln artykułów promocyjnych stworzonych przez Fortress Gifts.


www.fortressgifts.pl
www.facebook.com/FortressGifts




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS