Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-09-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

Misiowy magnes w prezencie! Fortress Gifts dla BoboVit

150x110
BoboVita, marka należąca do firmy NUTRICIA, przygotowała akcję promocyjną nowego produktu. To linia wielozbożowych płatków śniadaniowych dla dzieci po 18. miesiącu życia. Do opakowania płatków dołączono prezent – magnes w postaci trzech sympatycznych misiów. Za gadżet odpowiadał Fortress Gifts, specjalizujący się w wielkowolumenowych kampaniach promocyjnych. Ogólnopolska akcja promocyjna trwa do wyczerpania zapasów.

BoboVita wprowadziła na rynek wielozbożowe płatki śniadaniowe dla małych dzieci, po 18. miesiącu życia. Płatki, oferowane w trzech wersjach smakowych: kakaowe kuleczki, miodowe krążki, bananowe gwiazdeczki, bogate są w witaminy i składniki mineralne. Do opakowań płatków dołączono prezent – magnes z motywem trzech sympatycznych misiów: pszczółki, indianina i czarodzieja – występujących na opakowaniach płatków. Gadżet przygotował Fortress Gifts, specjalizujący się w masowych akcjach promocyjnych.
Płatki śniadaniowe BoboVita to pierwsze i jedyne tego typu płatki w Polsce, które są dostosowane składem, wielkością i teksturą do potrzeb małych dzieci. Mają również niższą o 30% zawartość cukru niż w innych standardowych płatkach dla dzieci.
Kampania promocyjna BoboVita skierowana jest do mam maluchów, którym bliskie są potrzeby prawidłowego żywienia ich dzieci. Miś w postaci magnesu na lodówkę z pewnością przypomni im o smacznym i pożywnym posiłku, wspomagając trenowanie umiejętności samodzielnego jedzenia.
Akcją promocyjna odbywa się w sklepach na terenie całego kraju. Trwa do wyczerpania zapasów.

Fortress Gifts
Fortress S.A. jest liderem w realizacji wielkowolumenowych promocji gadżetowych (Fortress Gifts) dla firm.
Łączy trendy w produktach promocyjnych z wiedzą, kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku, kontaktami handlowymi, wysokimi umiejętnościami w zakresie importu, logistyki i finansowania kontraktów.
Realizuje najbardziej nietypowe, indywidualne zamówienia o dużym wolumenie. Dzięki temu, kampanie gadżetowe Fortress Gifts są niepowtarzalne. Ma pomysły na produkty promocyjne, pomagając Klientom w dopasowaniu produktu do koncepcji akcji promocyjnej.
Fortress cieszy się zaufaniem uznanych firm sektora FMCG, między innymi takich, jak: Unilever, Nutricia, Kompania Piwowarska, Danone, Coca-Cola, Maspex, Coty czy Felix, wydawnictw H. Bauer, Gruner + Jahr, KDC oraz banków, m.in. Lucas Bank.
Dotychczasowymi hitami okazały się dostarczane przez Fortress maskotki i koszulki wspierające sprzedaż produktu witaminowego Vitaral, pluszowe misie Saga zwiększające sprzedaż herbaty marki Saga oraz bajkowe lunchboxy Rama, cieszące się uznaniem w całej Europie oraz maskotki Małe Głody, towarzyszące promocji sprzedaży serków Danio.
Na europejskim rynku znalazło się 28 mln artykułów promocyjnych stworzonych przez Fortress Gifts.

www.fortressgifts.pl
www.facebook.com/FortressGifts




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS