Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-03-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

Klub MediaMarkt - Atrakcyjne benefity w nowym programie lojalnościowym



MediaMarkt docenia lojalność swoich klientów. Właśnie ruszył nowy program pod nazwą Klub MediaMarkt, który daje jego uczestnikom wiele korzyści. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej lub w jednym ze sklepów stacjonarnych MediaMarkt, aby od razu uzyskać szereg przywilejów stałego klienta.

MediaMarkt to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek konsumenckich na polskim rynku. Codziennie sklepy tej sieci odwiedzają tysiące klientów poszukujących nowoczesnej elektroniki i fachowych porad przy wyborze odpowiedniego sprzętu.

Satysfakcja klientów jest naszym absolutnym priorytetem. Dlatego w codziennych działaniach biznesowych nieustannie poszukujemy rozwiązań, które zapewniają klietnom pozytywne doświadczenia zakupowe. Tym razem zapraszamy do członkostwa w Klubie MediaMarkt. Przyjazna formuła programu pozwala natychmiast cieszyć się oferowanymi korzyściami. – mówi Marcin Rosati, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.
 
Uczestnicy nowego programu lojalnościowego już na starcie otrzymują powitalny kupon rabatowy o warości 40 złotych do wykorzystania w sklepach stacjonarnych MediaMarkt w całej Polsce przy zakupach za minimum 240 zł. Dodatkowo klienci mogą skorzystać z kuponu rabatowego obniżającego koszt dostawy o 50 zł.

Klubowicze otrzymają również nagrody niespodzianki za trzecie, szóste, dziewiąte i dwunaste zakupy. Sporym udogodnieniem jest z pewnością wydłużony termin zwrotu lub wymiany towarów. Uczestnicy programu mają na to aż 45 dni. Każda transakcja z kartą Klubu MediaMarkt jest rejestrowana na indywidualnym koncie kupującego. Dzięki temu nie musi on już zachowywać paragonów. Organizatorzy zapewniają, że program będzie rozwijany, a klubowicze mogą spodziewać się kolejnych atrakcyjnych nowości.

Uruchomieniu programu towarzyszy kampania marketingowa z udziałem komiksowych bohaterów Tytusa, Romka i A’Tomka, podkreślająca zalety członkostwa w Klubie MediaMarkt. Na kampanię składają się reklamy prasowe, spoty telewizyjne i radiowe oraz działania w Internecie i social mediach.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Heart&Brain, spoty przygotował dom produkcyjny IDEAL IDEAL, a postprodukcję wykonało studio Platige. Planowanie i zakup mediów realizuje dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (TV). 


Szczegółowe informacje na temat Klubu MediaMarkt można uzyskać na stonie mediamarkt.pl lub w sklepach stacjonarnych MediaMarkt w całej Polsce.


 



MediaMarkt należy do MediaMarktSaturn Retail Group, europejskiego lidera dystrybucji elektroniki użytkowej i związanych z nią usług. W ofercie MediaMarkt można znaleźć zarówno premierowe, innowacyjne produkty z najwyższej półki, jak i popularny markowy sprzęt w najlepszych cenach oraz produkty marek własnych. Wychodząc poza typową rolę sklepu, MediaMarkt oferuje bogaty pakiet usług dodatkowych oraz profesjonalne doradztwo, stając się przewodnikiem w tak szybko rozwijającym się cyfrowym świecie. MediaMarkt stawia sobie za cel zapewnienie jak najszerszego dostępu do najnowszej elektroniki, dlatego równolegle rozbudowuje internetową platformę sprzedaży www.mediamarkt.pl oraz otwiera kolejne markety. Obecnie sieć w Polsce liczy 89 sklepów.

MediaMarktSaturn Polska
press box





Słowa kluczowe:MediaMarktSaturn Polska

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS