Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-12-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kiss The Frog - czy Polki są gotowe na styl al'a włóczęga?

150x110

Dziurawe, powyciągane t-shirty. Poszarpane swetry. Wszystko za duże i za długie.... czy to może być  kobiece?
Dwie charyzmatyczne dziewczyny Monika Szczuka i Natasza Dziewit, pasjonatki życia, świetne obserwatorki kobiet udowodniły, że kobiecość nie musi być szyta na miarę. Styl jaki promują na polskim i zagranicznym rynku nie jest wpisany w ogólnie przyjęte szablony modowe. Ich wizja ubierania kobiet łączy ze sobą trzy ogniwa  - formę, świadomość oraz sztukę. Każdy centymetr uszytej rzeczy jest doskonale przemyślany, wykonany z optymalnie dobranego materiału oraz osnuty dużą dawką kobiecej intuicji.
Wszystko po to, aby ich Klientki mogły osiągnąć harmonię  wewnętrznej i zewnętrznej ekspresji. Aby mogły czuć się sobą i w pełni manifestować swoją indywidualność i niepowtarzalność. Same projektantki są świetnym przykładem na to, że ogólnie przyjęta definicja piękna i kobiecości już dawno dewaluowała. Marka Kiss The Frog to pewne zjawisko, to materiał połączony z duchową harmonią. Wskazuje na to również fakt, że każda rzecz wychodząca z ich pracowni przyjmuje niebanalną, poetycką nazwę korespondującą ze stanem duszy. Tylko od nas kobiet zależy czy jesteśmy gotowe na wędrówkę w głąb siebie czy  nie.

  O tej marce może być jeszcze głośno.

 





Słowa kluczowe:Kiss The Frog, sty, moda

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS