Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-06-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

Jak zdobyć e-klienta?

150x110

Handel elektroniczny w Polsce pomimo ciągłego rozwoju wciąż stanowi niewielki procent ogólnej sprzedaży. Obroty e-commerce z roku na rok rosną wprawdzie dynamicznie, ale zdobycie i utrzymanie coraz bardziej wymagającego klienta nie jest proste.

Z jednej strony wiąże się to ze wzrostem świadomości Internautów i większym zaufaniem do dokonywania zakupów w e-sklepach, a z drugiej z oczekiwaniem coraz wyżych standardów obsługi i ciekawych, korzystnych ofert oraz promocji. Internauci potrafią docenić wyjątkową wygodę, oszczędność czasu oraz dostawę zakupionych towarów do domu, przez co częściej decydują się zastępować zwykły koszyk wirtualnym.

Pod koniec 2010 roku głośno było o Dniu Darmowej Dostawy- akcji organizowanej przez portal ekomercyjnie.pl, podczas której wszyscy e-sprzedawcy biorący udział w akcji oferowali swoim klientom całkowicie darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości, sposobu płatności czy metody wysyłki. W akcji wzięło udział prawie 1000 e-sklepów, a ponieważ wiele z nich odnotowało tego dnia znaczny wzrost ilości zamówień akcję powielają co jakiś czas.

Sklep Kidy.pl oferujący bogaty asortyment produktów dla dzieci, w tym kaszek, mlek i deserków niemieckiej marki Humana, powtarza tego rodzaju akcję co kilka miesięcy- Dniem Darmowej Dostawy ogłosił Dzień Kobiet oraz Dzień Matki – mówi Agata Chmielewskaspecjalista ds. sprzedaży internetowej.

Inna forma promocji polegającą na obniżce ceny podstawowej produktu stanowi już naszą normę. Przykład to Weekend Zniżek z magazynem Dziecko. Sklep Kidy.pl zaoferował 20% rabat na wszystkie kaszki Humana, a dzięki promocji akcji w Internecie, prasie i radiu, odnotował on 50% wzrost sprzedaży – dodaje Chmielewska.

Specjalne okazje, takie jak Dzień Kobiet, Wielkanoc, Dzień Matki czy Dzień Dziecka, to dobry okres ciekawych ofert dla klientów. Przykładowo z okazji Dnia Dziecka Kidy.pl dodawać będzie czapeczki dla dzieci do zamówień złożonych w pierwszym tygodniu czerwca. Wystarczy zakupić 1 produkt Humana i 1 produkt z nowego asortymentu akcesoriów lub kosmetyków. Wierzymy, że akcja przyniesie korzyść obu stronom transakcji: klient otrzyma śliczną czapeczkę dla swojego dziecka, a sklep wypromuje nowy asortyment – mówi Chmielewska.

Dobrym sposobem na promocję i zwiększenie sprzedaży są konkursy i aplikacje, które poprzez zabawę angażują Internatów do interakcji i wygrywania produktów oferowanych przez sklep. Natomiast sklepy oferując darmowe testowanie produktów mogą pozyskać nowych klientów lub ambasadorów marki.

Coraz bardziej odważne pomysły na promocje i ich realizacja przyczyniają się do wzrostu sprzedaży internetowej. Internauci lubią tego typu akcje, co widoczne jest po efektach jakie przynoszą. Nie można jednak przy tym zapominać o jakości obsługi, ponieważ sprzedaż on-line jest na końcu jednak wciąż sprzedażą gdzie sztuką jest klienta zdobyć, ale jeszcze większą go utrzymać.

***

Grupa przedsiębiorstw Humana Milchunion, z obrotem ponad 2,9 mld € i ilością ponad 3,3 mld kg przetwarzanego rocznie mleka, należy do liderów firm przetwarzających ten surowiec. W Niemczech Humana Milchunion zajmuje pod tym względem drugie miejsce, natomiast w światowym rankingu mieści się w pierwszej dwudziestce. Humana Milchunion eG, spółka „matka“ całej grupy przedsiębiorstw, jest zorganizowana na zasadach spółdzielczych, co oznacza, że dostawcy najważniejszego surowca – mleka są właścicielami firmy. Produkty Humana Milchunion są dostępne w ponad 70 krajach świata.

Więcej informacji w serwisie
www.humana.pl.  www.mamajestkobieta.pl  www.bezpiecznywozek.pl

*** 

Verco Sp. z o.o. to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma na rynku farmaceutycznym i FMCG. Jej działania skierowane są do dzieci i ich rodziców oraz do kobiet w ciąży. W ofercie firmy znajdują się wysokiej jakości produkty żywieniowe dla niemowląt i małych dzieci – mleka modyfikowane i kaszki HUMANA, herbatki oraz woda dla niemowląt HUMANA, a także produkty z rynku farmaceutycznego: nowoczesny suplement diety dla kobiet w ciąży i mam karmiących piersią – preparat PregnaPLUS, suplement diety skutecznie wspomagający prawidłowe funkcjonowanie dróg moczowych - Femisept URO. Nowością w ofercie jest suplement diety dla kobiet - Trivagin.

Więcej informacji w serwisach: www.verco.com.pl www.kidy.pl www.mosbito.pl  www.polkaintymnie.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS