Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-09-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

Home Broker z f25 przestrzegają przed ukrytymi wadami mieszkań

Od początku 2014 roku Home Broker z pomocą materiałów video o charakterze poradnikowym, zwiększa swoją obecność online. Za ich realizację odpowiada dom produkcyjny f25.

Animacja „pułapki przy zakupie mieszkania” jest drugą z serii. Zwraca uwagę widza, że nawet mieszkanie, które na pierwszy rzut oka robi wspaniałe wrażenie, może nie okazać się tak idealne jakbyśmy chcieli. Na każdym kroku czyhają potencjalne niebezpieczeństwa, np. awaria sieci elektrycznej, czy wodociągowej.

 „Od początku 2014 roku inwestujemy w działania w internecie i już widzimy ich rezultaty. Krótkie animacje, opowiadające o sprawach ważnych dla każdego kupującego nieruchomość, doskonale spełniają swoją rolę. Tym razem chcemy przestrzec przed „kupowaniem oczami”, które może się okazać bardzo zgubne i to już w pierwszych dniach spędzonych w nowym lokum.” – komentuje Jacek Zalewski, specjalista ds. marketingu w Home Brokerze.

Za realizację animacji odpowiada dom produkcyjny f25. Będzie ona wykorzystana
w działaniach promocyjnych firmy – komunikacji z Klientami, social media i na stronie www.

Animację można obejrzeć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=JFRAvAwhFGY&feature=em-upload_owner

Jej reżyserami są Łukasz Gregorek oraz Janek Foryś, a producentem Marcin Dworucha, dyrektor zarządzający domu produkcyjnego f25.

 

Realizacja:

Design: Bartek Gregorek (F25)

Art director: Łukasz Gregorek (F25), Bartek Gregorek (F25)

Motion design: Łukasz Gregorek (F25), Bartek Gregorek (F25)

Script: Łukasz Klimek

Sound design: Soundboom

Voice over: Krzysiek Unrug

Music: Audionetwork

Producer: Marcin Dworucha

Director: Janek Foryś & Łukasz Gregorek





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS