Firma Securitas Polska, lider w zakresie ochrony osób i mienia, podpisała umowę na obsługę systemu SAP HCM z Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI.
System SAP HCM funkcjonuje w spółkach Grupy Securitas w Polsce od 2005 roku i obecnie obsługuje ponad 6 tysięcy pracowników. W ramach umowy Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI świadczy usługi serwisowe systemu w obszarze administracji kadrami, zarządzania czasem pracy, zarządzania strukturą organizacyjną, rozliczania listy płac oraz BASIS. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Na współpracę z GAVDI zdecydowaliśmy się przede wszystkim ze względu na wysokie kompetencje firmy w zakresie HR. To było podstawowe kryterium, które braliśmy pod uwagę. Dodatkowo, zadecydowała dostępność konsultantów oraz profesjonalizm. Właśnie na takim kompleksowym wsparciu zależało nam najbardziej. – podkreśla Adam Cholewiński, Menedżer IT w Securitas Polska.
Codzienne wsparcie systemu jest kluczem do jego efektywnego wykorzystania i osiągnięcia realnych korzyści płynących z informatyzacji obszaru zarządzania kadrami. Cieszymy się, że firma Securitas Polska doceniła kompetencje i doświadczenie naszych konsultantów i dołączyła do grona naszych klientów. – mówi Ewa Blachowska, Dyrektor Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI Polska S.A.
Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI to profesjonalna usługa utrzymania systemu klienta w ramach SAP HCM i SAP NetWeaver. Usługi skierowane są do organizacji, dla których ważne jest bezpieczeństwo bieżącej eksploatacji systemu oraz jego planowy rozwój w ramach przewidywalnych kosztów. Do tej pory z usług konsultantów GAVDI w obszarze wsparcia aplikacji skorzystało ponad 40 firm, w tym Grupa Impel, Randstad, Bank BPH, Bank BZ WBK, CocaCola HBC, US Pharmacia, Arvato services, Volkswagen Motor Polska oraz Nagel Polska.