Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-10-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

FRUGO powiększa rodzinę - białe FRUGO na rynku

Mimo, iż na początek śnieżnej zimy musimy jeszcze trochę poczekać, biel zagościła w polskim krajobrazie już z początkiem października. Stało się tak za sprawą nowego białego FRUGO, którego sprzedaż dynamicznie ruszyła w sieciach hiper- i supermarketów oraz mniejszych sklepach i punktach sprzedaży na terenie całej Polski.

Białe FRUGO poszerza dostępną do tej pory paletę kultowego napoju o oryginalny smak płynący z połączenia banana, kokosa i ananasa. Unikalną recepturę, która stanowi wyróżnik wszystkich napojów FRUGO w jego białej odmianie wzbogaca domieszka orzeźwiających, lekko kwaskowatych owoców liczi z tropikalnych lasów południowo-wschodniej Azji.

„Po dynamicznej wakacyjnej premierze FRUGO w czterech zdecydowanych kolorach przyszedł czas na długo oczekiwaną premierę piątego smaku. Jestem przekonana, że (nie)winna słodycz białego FRUGO skusi wiernych smakoszy naszego napoju, a nowych – uzależni już od pierwszego łyku.” – powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.

Białe FRUGO dostępne jest w szklanej butelce o pojemności 250 ml w sklepach na terenie całej Polski. Sugerowana cena detaliczna napoju to 1,99 PLN.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS