Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-07-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

E_misja Interactive 360 prowadzi kampanię dla TEB Akademia

150x110

E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) realizuje konkurs „Przyszłość z WSB” – akcję leadową dla Wyższych Szkół Bankowych.  

Celem konkursu „przyszłość z WSB” jest zebranie 1500 leadów spośród osób, które aktualnie podejmują decyzję dotyczącą wyboru studiów wyższych. Nagrodą w konkursie jest
9 całorocznych stypendiów na studia I stopnia. Agencja była odpowiedzialna za zbudowanie landing page’a konkursowego oraz aplikację „Poznaj swoją przyszłość” na facebook’u promującą platfromę konkursową. Aplikacja dostępna jest tutaj.  

Konkurs został wsparty zestawem narzędzi budujących ruch do platformy oraz przechwytujących potencjalnych konsumentów w sieci: kampanią Google Display Network, kampanią remarketingu, kampanią Google AdWords oraz kampanią Online Eksperta – jawną komunikacją na forach wspartą stałym monitoringiem Internetu SentiOne.

 

TEB Akademia jest założycielem Wyższych Szkół Bankowych – grupy niepublicznych uczelni biznesu obecnych w 10 polskich miastach. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS