Wyjątkowymi gośćmi imprezy będą legendarny kierowca rajdowy Walter Röhrl i jego dawny pilot, Christian Geistdörfer.
W roku 1965, z taśmy produkcyjnej zjechało pierwsze Audi Auto Union, wyposażone w czterocylindrowy i czterosuwowy silnik. Tym samym po latach wskrzeszona została marka Audi. Począwszy od roku 1966, charakterystycznym oznaczeniem poszczególnych modeli była liczba ich koni mechanicznych. Trzy takie historyczne samochody Audi Tradition wystawi na starcie Donau Classic. Będą to: Audi 72, Audi Super 90 i Audi 80 Variant. Czwartek, 18 czerwca, będzie dniem szczególnie atrakcyjnym. Na czele plejady aż 240 old- i youngtimerów wystawionych na starcie Donau Classic 2015, stanie „duet marzeń” wczesnych lat 80. Dwukrotni zdobywcy tytułu Rajdowych Mistrzów Świata, załoga Röhrl-Geistdörfer, prowadząc Audi Sport quattro Rallye grupy B z roku 1984, przewodzić będą stawce. Na starcie zobaczyć będzie można również wiele innych ikon z historii Audi. Wśród nich: debiutujące 25 lat temu Audi S2 Coupé, model Ur-quattro z roku 1980, który trwale zmienił świat motoryzacji, czy jego sportowy brat, Audi Sport quattro. Nostalgia owiewa najstarszy wystawiony przez Audi Tradition samochód, Audi 920 kabriolet z roku 1939. Korowód klasyków Audi uzupełnią dwa Auto Union 1000 Sp. Jeden w wersji coupé z roku 1960, drugi – kabriolet z 1964. Poszczególne etapy Rajdu Donau Classic 2015 kończyć się będą w miejscach związanych z Audi; w czwartek, 18 czerwca, trasa kończy się w Centrum Audi w Neuburgu, 19 czerwca natomiast w Audi museum mobile w Ingolstadt. W tym samym miejscu rozpocznie się i zakończy etap ostatniego dnia rajdu – 20 czerwca. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.donau-classic.de.