Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-09-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Dzielenie się swoim życiem w internecie coraz popularniejsze

  • 69 procent konsumentów dzieli się większą ilością treści niż dwa lata temu.
  • 77 procent wśród studentów i młodzieży (15-24 lat) zauważa więcej materiałów udostępnianch przez znajomych niż dwa lata temu
  • Co czwarty posiadacz smartfona regularnie wykorzystuje internet do poszukiwania informacji o nowym znajomym, sąsiedzie czy współpracowniku.

 

Internet w prosty sposób pozwala użytkownikom na dzielenie się swoimi przeżyciami z bliskim lub dalszym otoczeniem. Ponad 70 procent wszystkich osób posiadających smartfony regularnie publikuje swoje zdjęcia, a co trzeci z nich udostępnia tworzone przez siebie materiały wideo.  Wielu użytkowników smartfonów udostępnia treści bez wahania i zastanowienia. 69 procent z nich przyznaje że dzieli się większą ilością treści niż dwa lata temu. Najwięcej materiałów publikują osoby młode i pracujące.

Dzisiaj dzielimy się większą ilością kontentu niż kiedykolwiek wcześniej, ale czy odbiorcy są tym ndal zainteresowani?  69 procent respondentów przyznało że przeglądają więcej materiałów udostępnianych przez znajomych niż miało to miejsce dwa lata temu. Wśród studentów i młodzieży w wieku 15-24 lat odsetek ten wyniósł 77 procent.  Wynika z tego, że nie tylko dzielimy się większą ilością informacji, ale również więcej osób zauważa udostępniane treści i wchodzi z nimi w interakcję.

Nasza ciekawość nie ogranicza się jedynie do osób z którymi utrzymujemy regularny kontakt. Szukamy również informacji o osobach nieznanych nam bliżej. Co czwarty posiadacz smartfona regularnie wykorzystuje internet do poszukiwania informacji o nowym znajomym, sąsiedzie czy współpracowniku.

Osoby trzecie, często nie wiedzą, że pojawiają się na zdjęciach publikowanych przez użytkowników internetu. 20 procent młodzieży i studentów do 24 roku życia przyznaje, że regularnie umieszcza zdjęcia na których znajdują się osoby im nieznane.  Wielu respondentów udostępnia i komentuje zdjęcia osób których nie zna. 43 procent ankietowanych przyznało, że ocenia i lajkuje zdjęcia udostępniane przez nieznane osoby. Co piąty z nich udostępnia takie zdjęcia dalej.

Raport Ericsson „Sharing Information - The rise of consumer influence” (Udostępnianie Informacji - Początek wpływów konsumenta) oparty został o badanie konsumenckie przeprowadzone wśród ponad 5000 użytkowników smartfonów w wieku 15-69 lat mieszkających w Berlinie, Chicago, Johannesburgu, Londynie, Mexico City, Moskwie, Nowym Jorku, São Paulo, Sydney i Tokio.

 

Link do raportu Ericsson ConsumerLab: Sharing Information - The rise of consumer influence

Zobacz również: 

Internet głównym źródłem rekomendacji i poleceń

Udostępnianie treści online - nowy raport Ericsson

 


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS