Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-04-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

Cukier Królewski Liderem Dekady

150x110
Trzykrotny zdobywca Złotego Lauru Konsumenta, marka Cukier Królewski otrzymała kolejny elitarny tytuł. Laur Konsumenta – Lider Dekady (2004-2014), to jubileuszowa nagroda specjalna, stworzona z okazji 10-lecia konkursu. Powstała z myślą o markach, które podczas minionych edycji Lauru Konsumenta osiągnęły najwyższe wyniki. Oprócz otrzymania tak prestiżowego wyróżnienia, marka Cukier Królewski będzie w tym roku świętowała również z innego powodu – właśnie obchodzi swoje 15-lecie!

Tworzenie wysokiej jakości produktów w oparciu o najlepsze tradycje cukrownicze, innowacyjność oraz działalność w harmonii ze środowiskiem naturalnym, to główne wartości realizowane przez producenta Cukru Królewskiego. Efektem tej pracy jest wysoka pozycja marki na polskim rynku spożywczym, wielokrotnie potwierdzana w rozmaitych konkursach i plebiscytach. W tym roku Cukier Królewski otrzymał kolejny prestiżowy tytuł - Laur Konsumenta – Lider Dekady (2004-2014). To nagroda specjalna, stworzona z myślą o markach, które podczas minionych edycji plebiscytu osiągały najwyższe wyniki, i które w przeciągu ostatnich dziesięciu lat cieszyły się niesłabnącą popularnością wśród konsumentów (Cukier Królewski został nagrodzony Złotym Laurem Konsumenta już trzykrotnie – w 2010, 2012 i 2013 roku).

Ten popularny program konsumencki jest odzwierciedleniem realnych tendencji rynkowych, czyli stoją za nim rzeczywiste wybory konsumentów – mówi Teresa Mroczek-Krupa, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Südzucker Polska S.A.

Flagowym produktem marki jest cukier biały 1 kg Cukier Królewski, który od 15 lat zachowuje niezmiennie wysoką jakość. Ale Cukier Królewski ma w swojej ofercie także zupełnie unikatowe, produkty np. jedyny na polskim rynku cukier perlisty, pozwalający na profesjonalną dekorację domowych wypieków czy cukier puder w opakowaniu z okienkiem 400g. Jest on zamknięty w szczelnej foliowej torebce wyposażonej w naklejkę, pozwalającą na wielokrotne otwieranie i zamykanie opakowania.

To oczekiwania konsumentów wskazują nam w jakim kierunku powinniśmy się rozwijać i jak ulepszać swoją ofertę. Nieustannie bierzemy pod uwagę potrzebę najwyższej jakości i szerokiej gamy produktów. Sugestie konsumentów są także punktem wyjścia do kreowania nowych rozwiązań w zakresie opakowań naszych produktów – dodaje Teresa Mroczek- Krupa.

Cukier Królewski wprowadził na rynek między innymi cukier drobny biały i trzcinowy w kartonie z zakrętką. Dzięki miarce na opakowaniu można szybko odmierzyć potrzebną ilość produktu bez użycia wagi. Innowacyjny jest także cukier puder w młynku, dzięki któremu uzyskamy idealnie sypki puder bez użycia sitka. To zaledwie kilka przykładów innowacji tej marki, pełną gamę produktów Cukru Królewskiego można znaleźć na www.cukier-krolewski.pl

Przez 15 lat nabyliśmy wiele cennego doświadczenia. Zrozumieliśmy, że stabilny rozwój marki jest możliwy do osiągnięcia tylko dzięki stopniowemu wprowadzaniu cennych innowacji i łączeniu ich ze sprawdzonymi formułami. Bardzo dziękujemy konsumentom, kupcom i partnerom biznesowym, którzy doceniają to, że wciąż doskonalimy dla nich nasze produkty. Tak naprawdę Wasze zaufanie to dla nas największa nagroda - podsumowuje Teresa Mroczek- Krupa.

W ciągu 15 lat marka Cukier Królewski zdobyła liczne nominacje i nagrody w konkursach konsumenckich i branżowych. Produkty z jej oferty mają na swoim koncie poza Złotym Laurem Konsumenta także m.in. takie tytuły jak: Złoty Paragon, Produkt Na Medal czy Przebój FMCG.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS