Carrefour wdrożył kolejny innowacyjny koncept sklepu na polskim rynku. Zmodernizowany supermarket premium, zlokalizowany na warszawskiej Białołęce, wyróżnia się designerskim wystrojem wnętrza oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie oferty handlowej, marketingu i digitalizacji. Jest to pierwszy sklep sieci w Polsce, w którym klienci mogą skorzystać, m.in. z oferty dojrzewalni wołowiny czy dedykowanej akcji marketingowej „Zyskuj na okrągło”.
Supermarket w nowej odsłonie mieści się w Warszawie przy ul. Światowida i jest pierwszym sklepem premium otwartym przez Carrefour w segmencie supermarketów. Sieć zaprezentowała w nim wiele nowoczesnych rozwiązań, bazujących na swoim międzynarodowym doświadczeniu i najświeższych trendach handlowych. Zmiany wizerunkowe i jakościowe wdrożone w warszawskim sklepie obrazują kierunek, w którym Carrefour chce podążać na polskim rynku, oferując klientom nowe koncepty sklepów oraz nowoczesne rozwiązania w każdym aspekcie doświadczeń zakupowych klienta.
Supermarket Carrefour Białołęka to sklep o powierzchni 2020 m2, z szerokimi alejkami i czytelnie oznaczonymi działami. Dzięki zastosowaniu niskich regałów w centralnej części sali sprzedaży, klienci bardziej intuicyjnie poruszają się po sklepie i łatwiej odnajdują poszukiwane produkty. Dzięki temu zabiegowi sklep stał się również bardziej przestronny i przyjazny dla odwiedzających.
Klienci poszukujący najwyższej jakości coraz częściej chcą widzieć, jak powstają ich ulubione produkty. Carrefour w odpowiedzi na ten trend wprowadził w zmodernizowanym supermarkecie szereg rozwiązań, dzięki którym klienci mogą na żywo prześledzić proces ich powstawania. W sklepie znajduje się m.in. dojrzewalnia wołowiny oraz wędzarnia wędlin, w których „na oczach klientów” powstają najwyższej jakości wyroby premium, a także samoobsługowe urządzenia do wyciskania soków z wybranych owoców. Co więcej, nowy sklep z logo „Market” oferuje znacznie szerszy wybór ryb morskich i atlantyckich, których dostawy odbywają się 3 razy w tygodniu, a także jako pierwszy wprowadził idee dopasowania produktowego końcówek regałów, dzięki którym klienci intuicyjnie sięgają po uzupełniające się produkty, jak np. makaron i sos, czy mleko i płatki śniadaniowe.
W odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania alergików oraz klientów preferujących zdrową żywność, w stałej ofercie supermarketu na Białołęce znalazła się również bogata gama warzyw i owoców bio, a także produktów ekologicznych, sojowych, bezglutenowych oraz dla diabetyków. Kontynuując sprzedaż produktów premium, sklep udostępnił również szeroki wybór produktów Kuchni Świata, w tym nowej oferty wyrobów amerykańskich, a także rozszerzony asortyment produktów francuskich Reflets de France oraz włoskich pod marką Terre d’Italia. Na uwagę zasługuje również stała oferta produktów na wagę, w której znalazły się nie tylko makarony, cukierki i ciastka, ale także np. karma dla psów i kotów czy kawa.
Nowością, wprowadzoną w supermarkecie Carrefour na Białołęce, jest również akcja promocyjna „Zyskuj na okrągło”, w której sieć oferuje gwarancję „okrągłej ceny” na wybrane popularne produkty. Dzięki tej akcji klient ma pewność, że zawsze, kiedy przyjdzie do sklepu np. po mleko wybranej marki, nabędzie je w okrągłej, atrakcyjnej cenie 2 zł. W promocji znajduje się łącznie kilkadziesiąt produktów z różnych kategorii.
Supermarket na Białołęce wdrożył również pewne rozwiązania z zakresu digitalizacji. W sklepie całą komunikację POS przy kasach zastąpiono nowoczesnymi ekranami, dzięki którym wszystkie najważniejsze dla klienta informacje znajdują się w jednym miejscu i podane są w przystępnej formie krótkich animowanych komunikatów.
Carrefour zarządza obecnie w Polsce ponad 150 supermarketami. Tylko w ubiegłym roku sieć zmodernizowała łącznie 50 sklepów oraz otworzyła 2 nowe placówki. W tym roku Carrefour planuje otwarcia nowych sklepów oraz modernizacje kolejnych obiektów w tym formacie.
dostarczył infoWire.pl