Warszawa, 12 czerwca 2015 r. – Już w piątek, 12 czerwca br., na Torze Wyścigów Konnych na warszawskim Służewcu, rozpocznie się ósma edycja festiwalu Orange Warsaw, podczas którego zagrają m.in. Muse, The Chemical Brothers, Asking Alexandria czy Mela Koteluk. Partnerem tego wydarzenia po raz kolejny jest firma MasterCard.
Orange Warsaw Festival odbywa się w Warszawie od 2008 roku i jest stałym elementem krajobrazu kulturalnego Warszawy – wydarzeniem oczekiwanym, nie tylko przez mieszkańców stolicy, ale również fanów dobrej muzyki z całej Polski i Europy. Dzięki zaangażowaniu MasterCard na terenie festiwalu za wszystkie zakupy będzie można płacić szybko, wygodnie i bezpiecznie kartą oraz telefonem, za pomocą technologii zbliżeniowej MasterCard®. Dla osób, które będą chciały kupić napoje lub jedzenie za pomocą telefonu przygotowane zostały specjalne kasy szybkiego ruchu, tzw. Fast Tracks.
Udogodnienia przy dokonywaniu płatności w miasteczku festiwalowym, to nie wszystko, co przygotowała firma. Jak co roku zabawa będzie trwać nie tylko na scenie głównej, ale też w specjalnej strefie MasterCard. Uczestnicy festiwalu odnajdą tam szereg atrakcji i konkursów z nagrodami, a także występy DJ-a na żywo. Pasjonaci piłki nożnej będą mogli wziąć udział w bezkontaktowych meczach piłki nożnej. Każdy z zawodników trzyosobowych drużyn zostanie ubrany w specjalną nadmuchiwaną kulę, uniemożliwiającą kontakt fizyczny. Te, wymagające wysokich umiejętności technicznych mecze, będą rozgrywane między godziną 14 a 2 w nocy.
Przy namiocie MasterCard pojawi się również „MasterPass Pop Up Store” – to wspólne przedsięwzięcie MasterCard i Showroom.pl będące interaktywną witryną zakupową, z odzieżą od niezależnych, polskich projektantów. Witryna pozwoli na zakup wybranych produktów z oferty Showroom z wykorzystaniem technologii MasterPass.
dostarczył infoWire.pl