Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-05-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

Auchan rozszerza portfolio produktów pod własną marką

Chusteczki absorbujące kolor podczas prania, olej rzepakowy oraz Pizze: Royale, 4 Fromages, Bolognaise z pieca kamiennego to nowe produkty, które rozszerzą dotychczasową ofertę asortymentu z logo Auchan, sprzedawanego przez sieć hipermarketów. Na koniec zeszłego roku, rodzina produktów z logo Auchan należących do marek własnych sieci obejmowała już ponad 400 artykułów.

Celem Auchan w zakresie rozwoju marek własnych jest oferowanie produktów odpowiadających na nowe potrzeby Klientów, w jakości gwarantowanej przez liderów rynkowych oraz cenie niższej średnio o 20-30%.

Więcej informacji na temat oferty produktowej i cenowej, promocji oraz działalności firmy można znaleźć na stronie www.auchan.pl, w gazetce Auchan oraz w Punktach Obsługi Klienta na terenie wszystkich hipermarketów.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS