Elewacja nowo wybudowanego miejskiego centrum handlowego „Odrzańskie Ogrody” w Kędzierzynie – Koźlu została wzbogacona o przyciągające uwagę podświetlane kasetony reklamowe. Realizację projektu przeprowadziła firma ADV Experience, specjalizująca się w produkcji reklamy przestrzennej. Na zlecenie giełdowego koncernu LPP SA, działającego w branży fashion & style, ADV Experience przygotowała 13 kasetonów dla uruchomionego niedawno centrum handlowego „Odrzańskie Ogrody” w Kędzierzynie-Koźlu. Projekt został zrealizowany dla takich marek jak House, Reserved, Mohito czy Cropp.
Do zadań agencji należało zaprojektowanie i wyprodukowanie podświetlanych kasetonów o łącznej powierzchni ponad 180m2. W realizacji przedsięwzięcia wykorzystano najwyższej jakości elementy, zapewniające maksymalną widoczność prezentowanych brandów.
Do zadań ADV Experience należała produkcja, transport, montaż na elewacji galerii, podłączenie do istniejącego obwodu elektrycznego, jak również stworzenie dokumentacji technicznej. Całość, od momentu zlecenia do ukończenia i bezawaryjnego oddania prac, zajęła agencji niespełna miesiąc.