„Życie na Gorąco” z najwyższą sprzedażą. Tylko „Na Żywo” na plusie po trzech kwartałach
W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, a jedyny wzrost zanotowało „Na Żywo”. Na ostatniej pozycji znalazł się „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w okresie od I do III kwartału 2015 roku względem analogicznego okresu 2014 roku zmalała o 4,47 proc. i wyniosła 568 110 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,20 proc. do 314 827 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 221 638 egz., po spadku o 4,83 proc. - największym w zestawieniu.
Dwa oczka niżej znalazł się tygodnik „Na Żywo”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Jego wynik zwiększył się bowiem o 1,60 proc. do 183 374 egz.
Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień”, który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W pierwszych dziewięciu miesiącach br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 183 374 egz.
Wirtualnemedia.pl |
I-III kwartał |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
749 939 |
568 110 |
568 110 |
771 100 |
594 685 |
594 685 |
Twoje Imperium |
430 590 |
314 827 |
314 827 |
443 128 |
328 638 |
328 638 |
Rewia |
327 584 |
221 638 |
221 638 |
336 906 |
232 897 |
232 897 |
Świat & Ludzie |
298 003 |
189 860 |
189 860 |
300 053 |
196 109 |
196 109 |
Na Żywo |
285 436 |
183 374 |
183 374 |
283 533 |
180 481 |
180 481 |
Dobry Tydzień |
267 210 |
161 868 |
161 868 |
- |
- |
- |
We wrześniu 2015 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 568 962 egz., po spadku w porównaniu do września 2014 roku o 3,54 proc.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (321 790 egz.; w dół o 4,71 proc.), a trzecie - do „Rewii” (213 681 egz.; spadek o 7,92 proc. - największy w zestawieniu).
W tym ujęciu „Dobry Tydzień” sklasyfikowany został na czwartej lokacie z wynikiem 189 651 egz.
Wirtualnemedia.pl |
wrzesień |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
765 518 |
568 962 |
568 962 |
781 104 |
589 857 |
589 857 |
Twoje Imperium |
441 136 |
321 790 |
321 790 |
472 945 |
337 696 |
337 696 |
Rewia |
322 904 |
213 681 |
213 681 |
344 174 |
232 059 |
232 059 |
Dobry Tydzień |
285 946 |
189 651 |
189 651 |
- |
- |
- |
Świat & Ludzie |
294 144 |
182 430 |
182 430 |
293 394 |
187 856 |
187 856 |
Na Żywo |
282 907 |
182 152 |
182 152 |
293 382 |
186 169 |
186 169 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” z najwyższą sprzedażą. Tylko „Na Żywo” na plusie po trzech kwartałach