„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
W I kwartale br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w I kwartale 2016 roku względem I kwartału 2015 roku zmalała o 4,43 proc. i wyniosła 549 020 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 2,05 proc. do 326 470 egz.
Podium uzupełnia tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym okresie uplasował się na poziomie 240 708 egz., po wzroście o 4 proc.
Na szóstym - ostatnim - miejscu znalazł się „Dobry Tydzień”. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu - o 15,77 proc. do 182 847 egz.
Wirtualnemedia.pl | I kwartał | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Życie na Gorąco | 718 261 | 549 020 | 549 020 | 758 773 | 574 467 | 574 467 | -4,43% |
Twoje Imperium | 424 467 | 326 470 | 326 470 | 431 505 | 319 913 | 319 913 | 2,05% |
Rewia | 337 044 | 240 708 | 240 708 | 338 202 | 231 455 | 231 455 | 4,00% |
Świat & Ludzie | 293 969 | 189 309 | 189 309 | 296 406 | 190 715 | 190 715 | -0,74% |
Na Żywo | 282 982 | 183 207 | 183 207 | 284 519 | 188 570 | 188 570 | -2,84% |
Dobry Tydzień | 284 156 | 182 847 | 182 847 | 271 847 | 157 936 | 157 936 | 15,77% |
W marcu 2016 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 521 545 egz., po spadku w porównaniu do marca 2015 roku o 5,51 proc. - największym w zestawieniu.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (311 289 egz.; w dół o 0,91 proc.), a trzecie - do „Rewii” (232 040 egz.; do góry o 4,82 proc.).
W tym ujęciu „Dobry Tydzień” awansował z szóstej na piątą lokatę z wynikiem 179 885 egz. Jego wynik również i tutaj zwiększył się najbardziej w zestawieniu - było to 19,74 proc.
Wirtualnemedia.pl | marzec | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Życie na Gorąco | 701 797 | 521 545 | 521 545 | 748 571 | 551 939 | 551 939 | -5,51% |
Twoje Imperium | 423 428 | 311 289 | 311 289 | 427 110 | 314 159 | 314 159 | -0,91% |
Rewia | 334 928 | 232 040 | 232 040 | 336 424 | 221 375 | 221 375 | 4,82% |
Świat & Ludzie | 292 507 | 185 003 | 185 003 | 300 480 | 191 035 | 191 035 | -3,16% |
Dobry Tydzień | 288 445 | 179 885 | 179 885 | 258 932 | 150 228 | 150 228 | 19,74% |
Na Żywo | 274 909 | 170 985 | 170 985 | 292 167 | 186 687 | 186 687 | -8,41% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem