SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zwiedzający w kampanii reklamowej Muzeum Sztuki

Rozpoczęła się kampania promocyjna Muzeum Sztuki w Łodzi. W reklamie outdoorowej wykorzystano wizerunek sześciorga osób zwiedzających muzeum.

Zaplanowana na trzy miesiące kampania prezentuje trzy oddziały Muzeum Sztuki, funkcjonujące pod nazwami ms1 i ms2 oraz Muzeum Pałac Herbsta. W pierwszym jej etapie zaplanowano działania outdoorowe w Łodzi, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu (billboardy, citylighty, ramki w metrze) z wizerunkiem ambasadorów i wymyślonym przez nich hasłem. Do udziału w kampanii zaproszono członków programu Muzeum, który został wdrożony w życie w czerwcu ub.r. Twarzy w kampanii użyczył m.in. łódzki aktor Kamil Maćkowiak.

Planowana jest również realizacja spotu oraz rozszerzenie kampanii na ogólnopolskie stacje telewizyjne, lokalne kina oraz internet. Dopełnieniem ma być produkcja programu telewizyjnego z udziałem ambasadorów kampanii oraz produkcja i dystrybucja gadżetów.

Kampania realizowana jest w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 - „Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - tradycja i nowoczesność”.

Dołącz do dyskusji: Zwiedzający w kampanii reklamowej Muzeum Sztuki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl