Związek Firm Public Relations ma już 25 podmiotów
Nowym członkiem Związku Firm Public Relations została agencja Martis Consulting.
To druga firma, która w tym roku dołączyła do ZFPR.
Związek Firm Public Relations powstał w styczniu 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i obecnie zrzesza 25 agencji. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji. Posiada także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations. Celem działalności Związku jest ochrona praw i interesów zrzeszonych w nim członków, reprezentowanie ich wobec organów państwowych i instytucji, umacnianie pozycji zawodu Public Relations oraz edukacja i rozpowszechnianie wiedzy na temat PR. Obszarem szczególnego zainteresowania Związku jest budowanie profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami. ZFPR realizuje badania na temat relacji między tymi dwoma środowiskami, organizuje spotkania konsultantów PR z czołowymi dziennikarzami i prezentuje mediom studia przypadków PR. Związek jest organizatorem PR FORUM - dorocznej konferencji poświęconej branży PR oraz konkursu „Złote Spinacze”, promującego najlepsze projekty z dziedziny PR. ZFPR prowadzi również szkolenia oparte o program London School of Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Związek Firm Public Relations ma już 25 podmiotów