Znika serwis internetowy MultiBanku, klienci przeniesieni na platformę transakcyjną mBanku
Grupa mBank zapowiada, że w drugiej połowie października wszyscy użytkownicy internetowych usług MultiBanku i Private Bankingu zostaną przeniesieni do serwisu mBanku. Przeniesienie klientów będzie oznaczało planowaną przerwę w dostępnie do niektórych funkcji transakcyjnych.
Od 19 października br. wszyscy klienci MultiBanku i Private Bankingu będą posługiwać się funkcjonującym obecnie serwisem mBanku. Jednocześnie dotychczasowa platforma transakcyjna MultiBanku przestanie być dostępna. Zmiana dotyczy ponad 600 tys. klientów i polega na wymianie danych pomiędzy systemami informatycznymi.
Planowana operacja będzie się łączyła z przerwą w dostępnie do usług. Według zapowiedzi od 16 do 19 października br. (w godzinach od 23:00 w piątek do godz. 6:00 w poniedziałek) ograniczona będzie funkcjonalność mBanku. Nie będzie działać serwis transakcyjny banku, aplikacja mobilna oraz system SMS. Oznacza to m.in. brak możliwości realizacji przelewów, a także wpłat na rachunki. mLinia banku i otwarte w weekend placówki będą działać w trybie informacyjnym.
Grupa mBank zapowiada, że większe trudności nie powinny występować w przypadku transakcji dokonywanych kartami płatniczymi, możliwe będzie też wypłacanie środków z bankomatów.
Według zapowiedzi po dokonaniu migracji klientów do mBanku nie ulegną zmianie numery rachunków klientów MultiBanku, użytkownicy do logowania się w serwisie i korzystania z platformy mBanku będą używać tych samych co dotąd loginów oraz haseł.
Dołącz do dyskusji: Znika serwis internetowy MultiBanku, klienci przeniesieni na platformę transakcyjną mBanku