SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w Dzienniku Zachodnim

Marcin Cholewiński został pełniącym obowiązki dyrektora Działu Marketingu 'Dziennika Zachodniego' (Polskapresse). Zastąpił na tym stanowisku Aleksandra Cierniaka, który sprawował tę funkcję od początku 2006 roku.

Marcin Cholewiński awansował ze stanowiska głównego specjalisty w Dziale Marketingu "Dziennika Zachodniego", z którym związany jest od 2000 roku.

Aleksander Cierniak pracował w "Dzienniku Zachodnim" od 2003 roku. Na chwilę obecną nie ujawnia dalszych planów zawodowych.

Tytuł czerwiec- rynek dzienników regionalnych

Wirtualnemedia.pl
2007 2006
ZKDP Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Dziennik Zachodni 126483 95717 127291 98314
Gazeta Pomorska 100168 87915 103967 89782
Express Ilustrowany 69832 55485 73836 56636
Dziennik Bałtycki 69911 54964 74716 55498
Głos Wielkopolski 75394 53012 44043 31799
Dziennik Łódzki 63357 48740 66468 48957
Gazeta Lubuska 60759 48437 60200 47489
Dziennik Polski 70305 47533 80311 51976
Głos-Dziennik Pomorza 61531 44385 - -
Echo Dnia 49916 38152 58070 42721
Gazeta Wrocławska Słowo Polskie 55907 35240 59991 39673
Gazeta Olsztyńska Dziennik Elbląski 43532 32957 45697 33314
Nowa Trybuna Opolska 44081 32147 43982 31646

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Dzienniku Zachodnim

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl