Zmiana w strukturach agencji MS Services
Agnieszka Frelek objęła stanowisko kierownika nowego działu marketingu interaktywnego firmy MS Services.
Nowo powstały dział ma oferować usługi związane z kompleksowym przygotowaniem serwisów www czy budową stron dedykowanych a także z aktualizowaniem stron internetowych. W ofercie nie zabraknie działań z zakresu marketingu mobilnego, takich jak chociażby konkursy przeprowadzone za pomocą SMSów lub MMSów, kampanie typu push/pull lub akcje typu "CallMeBack". Oferta wzbogaca się też o usługi z zakresu "rozrywka", np. opracowywanie gier na komórki, tapet czy mini gier komputerowych. Na zlecenie klientów agencja będzie również przygotowywać prezentacje multimedialne, programy lojalnościowe i motywacyjne.
Agnieszka Frelek jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (kierunek Zarządzanie i Marketing) oraz Programu MBA Uniwersytetu Minnesota i SGH. Doświadczenie niezbędne do pracy na stanowisku kierownika Działu Marketingu Interaktywnego zdobyła prowadząc przez dziesięć lat własną agencję interaktywną, realizując kampanie dla znanych firm i marek.
Dołącz do dyskusji: Zmiana w strukturach agencji MS Services