„Zdrowie w Twoich Rękach" hasłem kampanii Dettol
Ruszyła kampania reklamowa środków do dezynfekcji rąk i powierzchni Dettol (Reckitt Benckiser). Przygotowały ją McCann, OMD, Zenith, Dynamo i Weber Shandwick.
Kampania „Zdrowie w Twoich rękach” wystartowała 18 stycznia br. i obejmuje działania w telewizji oraz social media. Akcja pokazuje, że nasze zdrowie zależy również od nas samych. I to właśnie właściwa higiena jest jedną z tych rzeczy, na którą możemy mieć realny wpływ w naszym codziennym życiu.
Spot telewizyjny opowiada historię dziewczynki, która na szkolnym apelu dziękuje swoim rodzicom za to, że troszczą się o nią, dbając o zdrowie jej i całej rodziny. Dzięki ich świadomym działaniom, ona uczy się, co znaczy określenie „zdrowie w swoich rękach” i włącza zasady właściwej higieny do swoich codziennych aktywności.
Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCann, za PR Weber Shandwick, za dobór mediów agencje OMD oraz Zenith, za produkcję - Dynamo. Spot został wyreżyserowany przez Marka Dawida. Działania PR prowadzone są przez agencję Weber Shandwick.
Dołącz do dyskusji: „Zdrowie w Twoich Rękach" hasłem kampanii Dettol