„Drapieżnicy kochają Zdrapki” w reklamach Lotto. Totalizator Sportowy postawił na Havas Warsaw
Totalizator Sportowy rozpoczął kampanię reklamującą Zdrapki Lotto. Akcję, realizowaną pod hasłem „Drapieżnicy kochają Zdrapki”, przygotowały firmy Havas Warsaw i Starcom.
Kampania jest oparta na spocie pokazującym kobietę (gra ją aktorka Helena Ganjalyan), która uwielbia grać w Zdrapki Lotto. Spot zabawnie nawiązuje do stylistyki filmów przyrodniczych.
Reklamy podkreślają, że w Zdrapkach Lotto średnio co czwarta oznacza wygraną, a do zdobycia jest nawet milion zł.
Akcja jest związana z obchodzoną w tym roku 20. rocznicą wprowadzenia Zdrapek na polski rynek. Na potrzeby jubileuszu przygotowano okolicznościowe logo, obecne m.in. na produktach Lotto.
Działania reklamowe obejmują telewizję (30- i 15-sekundowy spot w kilkudziesięciu stacjach), radio (spoty w ponad stu rozgłośniach), internet (największe portale, TVP.pl, Ipla, Facebook, Instagram), prasę, kina (kilkadziesiąt kin Cinema City), outdoor (kilkaset różnych nośników, m.in. CLP na przystankach komunikacji miejskiej, w 8 głównych aglomeracjach) oraz punkty sprzedaży Lotto (plakaty, wobblery, etui na losy i standy).
Kreacją reklam zajęła się, w efekcie wygranego przetargu, agencja Havas Warsaw, a spot wyreżyserował Piotr Kumik. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Drapieżnicy kochają Zdrapki” w reklamach Lotto. Totalizator Sportowy postawił na Havas Warsaw