„Zdrady 8” hitem Polsatu. Wygrały z konkurencją i zarobiły 13,8 mln zł z reklam
Ósmy sezon „Zdrad” oglądało średnio 1,32 mln osób. Polsat w czasie emisji paradokumentu wygrał ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 13,79 mln zł.
Średnia widownia ósmego sezonu serialu paradokumentalnego „Zdrady” pokazywanego w okresie od 1 września do 17 listopada br. (w czwartki o godz. 22.15) wyniosła 1,32 mln osób. Przełożyło się to na 12,59 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,97 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził odcinek paradokumentu z 13 października br. Przed telewizorami zgromadził on 1,60 mln oglądających.
Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |||
13-10-2016 | 22:17:41 | 23:14:42 | 1 599 937 | 14,78% |
17-11-2016 | 22:15:34 | 23:13:00 | 1 516 331 | 13,83% |
27-10-2016 | 22:17:48 | 23:14:43 | 1 466 430 | 13,95% |
Polsat w paśmie nadawania „Zdrad” wygrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie wiceliderem był TVN, który emitował wtedy „Kuchenne rewolucje” oraz filmy fabularne i osiągnęła 12,38 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 („Sprawa dla reportera” i „Warto rozmawiać”; 7,50 proc.), a czwarte - TVP2 (pasmo filmowe; 6,29 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat Polsat zajął drugie miejsce, przegrywając z TVN. Trzecia była Dwójka, a czwarta Jedynka.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polsat - Zdrady 8 | 1 315 494 | 12,59% | 595 005 | 12,67% | 884 952 | 12,97% |
TVN | 1 293 547 | 12,38% | 782 037 | 16,65% | 1 033 913 | 15,15% |
TVP1 | 783 736 | 7,50% | 177 272 | 3,77% | 352 686 | 5,17% |
TVP2 | 657 418 | 6,29% | 358 460 | 7,63% | 511 322 | 7,49% |
Wpływy reklamowe przy emisji ósmej serii „Zdrad” wyniosły 13,79 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W każdym odcinku „Zdrad” opowiadana jest historia innej pary, w której jeden z partnerów podejrzewa drugiego o zdradę. Widzowie mogą zobaczyć jak w odkryciu prawdy pomaga mu prywatny detektyw, a pomocy udziela psycholog.
Reżyserem serialu jest Okił Khamidov, a producentem wykonawczym - firma Tako Media.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 12,35 proc.
Dołącz do dyskusji: „Zdrady 8” hitem Polsatu. Wygrały z konkurencją i zarobiły 13,8 mln zł z reklam