Play i CANAL+ z nową ofertą. Dostęp do serwisu za 20 złotych przez 3 miesiące
Play przygotował specjalną ofertę dla fanów seriali, filmów i sportowych wrażeń. Dzięki usłudze „Zapłać z Play” abonenci operatora mogą przez 3 miesiące korzystać z dostępu do serwisu CANAL+ online za 20 zł miesięcznie.
Dzięki opcji „Zapłać z Play” osoby posiadające abonament w Play mogą włączać wybrane pakiety i usługi, a ich koszt zostanie doliczony do faktury na koniec okresu rozliczeniowego. Od lutego br. z tej usługi można też korzystać w serwisie CANAL+ online, a od 6 maja CANAL+ uruchomił specjalną ofertę dla użytkowników Play.
Czytaj także: Play oferuje klientom odnowione iPhone'y
CANAL+ za 20 złotych
W ramach promocji każdy abonent, który rozpocznie subskrypcję serwisu CANAL+ online wybierając metodę płatności „Zapłać z Play” uzyska dostęp do seriali, filmów, w tym produkcji oryginalnych na życzenie oraz wydarzeń sportowych na żywo przez 3 miesiące w cenie obniżonej o ponad 50 proc.
To oznacza, że za pierwsze 3 miesiące cena wyniesie 20 zł za każdy miesiąc, od czwartego miesiąca użytkownik zapłaci 45 zł miesięcznie. Według zapowiedzi z korzystania z serwisu można zrezygnować w dowolnym momencie.
Oferta dostępna jest dla klientów Play, posiadających abonament telefoniczny lub internetowy. Dostęp do CANAL+ online w promocyjnej cenie można uzyskać tylko po wejściu na dedykowaną tej promocji stronę. Promocję można włączyć tylko do końca lipca br.
Wśród pozycji, które można obejrzeć w serwisie CANAL+ online są m.in.: serial „Król” – adaptacja powieści Szczepana Twardocha, której akcja dzieje się w międzywojennej Warszawie, czy „Klangor”, serial kryminalny z Arkadiuszem Jakubikiem w roli głównej. Zgodnie z zapowiedziami 9 lipca br. pojawi się drugi sezon serialu „Kruk” z Michałem Żurawskim. W CANAL+ online transmitowane są także m.in. PKO BP Ekstraklasa, liga angielska Premier League, żużlowa liga PGE Ekstraliga czy NBA, a także setki magazynów, filmów oraz dokumentów o tematyce sportowej. Oferta CANAL+ online zawiera wszystkie kanały z rodziny Canal+, w tym kanały filmowe i sportowe.
Dostęp do serwisu CANAL+ online jest możliwy poprzez przeglądarkę, aplikacje mobilne oraz na Android TV, w tym na Play Now TV Box.
Czytaj także: Play proponuje zmiany w Junior Boxie i odświeża swój MIX
Pod koniec kwietnia br. sieć Play zaczęła promocję usługi Play Now TV obejmującą darmowy dostęp do Netflixa. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem aktorki Magdaleny Różczki. W ramach promocji dostęp do Netflixa na 12 miesięcy otrzymają klienci, którzy wykupią jeden z wariantów Pakietu Rozszerzonego Play Now TV z dekoderem. Natomiast dostęp na 6 miesięcy do Netflixa jest przyznawany przy podpisywaniu umowy na 24 miesiące dotyczącej wersji podstawowej Play Now TV wraz z usługą internetu bezprzewodowego lub stacjonarnego.
W ub.r. Play Communications osiągnął wzrost przychodów o 1,7 proc. do 7,16 mld zł i zysku EBITDAaL o 6,3 proc. do 2,4 mld zł. Liczba jego użytkowników zwiększyła się o 390 tys. do 12,32 mln, głównie dzięki przejęciu Virgin Mobile Polska i wzrostowi popularności Play Now Box TV. Swojemu nowemu właścicielowi, francuskiej grupie Iliad, przyniósł na razie 200 mln euro wpływów i 47 mln euro zysku.
Dołącz do dyskusji: Play i CANAL+ z nową ofertą. Dostęp do serwisu za 20 złotych przez 3 miesiące