SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zapijanie głoda reklamuje Danio w butelce (wideo)

Pod hasłem "Zapij głoda" prowadzona jest telewizyjna kampania reklamowa Danio w butelce. Akcja w żartobliwy sposób pokazuje, że ten jogurt można jeść bez łyżeczki.

Prowadzona od początku marca telewizyjna kampania jogurtu Danio w butelce jest utrzymana w żartobliwej stylistyce znanej z poprzednich akcji reklamowych tej marki. W 30-sekundowym spocie bohater symbolizujący mały głód zabiera pracownikom biura łyżeczki, chcąc uniemożliwić posiłek, i rozpoczyna przy ich pomocy osobliwy koncert. Jednak okradziona kobieta dzięki Danio w butelce pokonuje tego bohatera zgodnie z hasłem kampanii "Zapij głoda".



Akcja, skierowana przede wszystkim do osób w wieku 19-35 lat, obejmuje TVP, TVN, TVN7, Polsat, Polsat 2, TV4 i stacje tematyczne z pakietu At Media. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

  • Więcej informacji:
  • Danio

Dołącz do dyskusji: Zapijanie głoda reklamuje Danio w butelce (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl