Zapijanie głoda reklamuje Danio w butelce (wideo)
Pod hasłem "Zapij głoda" prowadzona jest telewizyjna kampania reklamowa Danio w butelce. Akcja w żartobliwy sposób pokazuje, że ten jogurt można jeść bez łyżeczki.
Prowadzona od początku marca telewizyjna kampania jogurtu Danio w butelce jest utrzymana w żartobliwej stylistyce znanej z poprzednich akcji reklamowych tej marki. W 30-sekundowym spocie bohater symbolizujący mały głód zabiera pracownikom biura łyżeczki, chcąc uniemożliwić posiłek, i rozpoczyna przy ich pomocy osobliwy koncert. Jednak okradziona kobieta dzięki Danio w butelce pokonuje tego bohatera zgodnie z hasłem kampanii "Zapij głoda".
Akcja, skierowana przede wszystkim do osób w wieku 19-35 lat,
obejmuje TVP, TVN, TVN7, Polsat, Polsat 2, TV4 i stacje tematyczne
z pakietu At Media. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa
Young & Rubicam, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął
się dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Zapijanie głoda reklamuje Danio w butelce (wideo)