Zamość reklamuje się jako „otwarta twierdza” (wideo)
33 stacje telewizyjne obejmuje kampania promocyjna pod hasłem „Zamość - twierdza otwarta”. Spot wyprodukował Damian Bieniek z Edukator Film, a muzykę do niego napisał Jacek Kałuża.
Całkowity koszt kampanii wynosi ok. 430 tys. zł i pochodzi ze środków, jakie miasto otrzymało w ramach projektu „Zamość miasto UNESCO. Pomnik historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki”.
Reklama emitowana będzie w 33 stacjach telewizyjnych do połowy sierpnia br. Akcja ma zachęcić osoby w wieku 16–49 lat do odwiedzenia miasta.
Jednocześnie Zamość promuje się w aplikacji turystycznej Arguido na urządzenia mobilne, która dzięki wykorzystaniu technologii augmented reality umożliwia turystom zwiedzenie najciekawszych zakątków Polski, oglądanie zdjęć, filmów.
Spot wyprodukował Damian Bieniek z Edukator Film. Autorem muzyki jest Jacek Kałuża z kolektywu muzycznego Fanatycy Flow. Scenariusz do spotu napisano w wydziale turystyki i promocji urzędu miasta.
Dołącz do dyskusji: Zamość reklamuje się jako „otwarta twierdza” (wideo)