Zamiana mężów w kampanii Fortuny
Marka Fortuna (Agros Nova) w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej promuje nową linię soków wielowarzywnych WW+, które w lutym trafiły na sklepowe półki.
30-sek. spot, wyprodukowany dla Agros Nova przez agencję DDB Warszawa, pokazuje z lekkim przymrużeniem oka (pomysł zamiany "zwykłych" mężów na mężów "z żeń-szeniem") benefity płynące z regularnego spożywania żeń-szenia, który teraz można znaleźć w unikalnej linii soków wielowarzywnych Fortuna WW+.
Spot od kilku dni emitowany jest w siedmu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat, TVN7, TV4), w kanałach tematycznych At Media oraz TVN24.
Obok kampanii telewizyjnej nowe wdrożenie Fortuny wspiera szeroka kampania w prasie konsumenckiej (magazyny lifestyle'owe, poradnikowe, parentingowe, TV-guide'y).
Równolegle realizowana jest akcja promocyjna w największych klubach fitness i siłowniach na terenie całego kraju. Dla potrzeb kampanii uruchomiony został również nowy, specjalny serwis internetowy pod adresem: fortuna.com.pl.
Agencja: DDB Warszawa
Account director: Michał Czarkowski
Dyr. kreatywni: Józef Dutkiewicz / Mariusz Pitura
Senior art. director: Marcin Zaborski
Senior copywriter: Michał Desowski
Producent agencyjny: Magdalena Ledóchowska
Planowanie i zakup mediów: MediaCom
Strona www: Kamikaze
Dołącz do dyskusji: Zamiana mężów w kampanii Fortuny