Zalety i wady internetowych sieci reklamowych
Sieci reklamy internetowej cieszą się dużą popularnością wśródreklamodawców.
Z ogólnoświatowego badania przeprowadzonego przez firmyEconsultancy i Rubicon Project wynika, że dla 67 proc.reklamodawców największą korzyścią wynikającą ze współpracy zsieciami internetowej reklamy jest zwiększony zasięg.
Po 55 proc. badanych wskazało tutaj na bardziej elastycznemodele płatności i niższe koszty, 48 proc. na dokładniejszetargetowanie, 33 proc. na oszczędność czasu w zakresie planowania,28 proc. na lepszą technologię, a 24 proc. na mniejszą liczbępunktów sprzedaży lub właścicieli mediów, z którymi trzeba siękontaktować. Zaledwie 2 proc. badanych stwierdziło, że takawspółpraca nie przynosi żadnych korzyści.
Jednocześnie 65 proc. respondentów przyznało się, iż ma obawy,że ich reklamy mogą pojawić się przy niestosownych treściach. 62proc. skarży się również na rozbieżności między ich danymi a danymisieci reklamowych.
Z badania wynika także, że 46 proc. reklamodawców pracujeobecnie z większą liczbą internetowych sieci reklamy niż rok temu,a kolejne 42 proc. chce zwiększyć swoją aktywność w tym zakresierównież w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy.
Dołącz do dyskusji: Zalety i wady internetowych sieci reklamowych